D
Dreamericious
Vieras
Heräsin just enkä saanu enää unta, kun näin niin hullua unta. En enää edes muista yksityiskohtia, mutta unen yleistunnelma oli niin painostava, että heräsin ahdistuneena. Unessani mieheni jotenki painosti tunkeutumaan erään menneisyyteni ihmisen kotiin ja se oli muka hauskaa. Sitten kun tilanne laukesi ja siitä tuli julkinen, sitä hehkutettiin mediassa ja se menneisyyteni ihminen perheineen oli todella järkyttynyt ja minä oli todella järkytynyt, kun tajusin mihin mies oli minut painostanut. Sekä minä, että meidän uhri itkettiin hillittömästi ja herätessäkin mietin vain, että olisi pitänyt jotenkin yrittää estää miestäni..
Herätessäni mietin vain että anteeksi, anteeksi. miten voi ikinä korvata tämän. Mitä jos minun ja menneisyyteni ihmisen välillä olisi pitänyt olla jotain todella suurta ja kaunista, mutta nyt olen sen kaiken pilannut hullun miehen takia...
Joo-o.. tosi sekavaa, mutta sekava oli unikin.. Sen myötä tuli kamala ikävä tätä menneisyyteni ihmistä. Ensirakkautta, jolle ei annettu mahdollisuutta..
Mitähän ihan oikeat unien tulkitsijat tästä repisivät...
Joo-o.. tosi sekavaa, mutta sekava oli unikin.. Sen myötä tuli kamala ikävä tätä menneisyyteni ihmistä. Ensirakkautta, jolle ei annettu mahdollisuutta..