Kinkun uuniin paistumaan
Tsih :saint:
Nam, kinkku on hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27550237:Kinkun uuniin paistumaan
aamuyöstä n. klo 4Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27550245:mihkä aikaan on valmista? Koska saa tulla syömään?
eli, jos lähen joskus puolenyön aikoihin ajelemaan sinnepäin, niin olen aika sopivasti perillä Tarviiko tuoda olutta?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27550262:N. aamuyöstä n. klo 4
Varastot on täys, ei tartteAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27550276:eli, jos lähen joskus puolenyön aikoihin ajelemaan sinnepäin, niin olen aika sopivasti perillä Tarviiko tuoda olutta?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27550237:Kinkun uuniin paistumaan
Nyt mä kysyn sulta parhaat ohjeet kinkun paistoon, dear Majuri!
Mutt haluan sulta takuuvarmaan ohjeen! Onko "pakko" aina kuorruttaa sinapilla yms.?
Kiitollisena, ST
Ainakin 50 kmAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27550315:Loistavaa, kuinka pitkää sitä pitää kuskata auton katolla enne uuniin laittoa?
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27550337:Ainakin 50 km
TurunAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27550348:Mitä sinappia käytät?
Jos menen baariin niin voin tulla sieltä sun luo syömään. Muuten mä nukun tuohon aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27550262:aamuyöstä n. klo 4
OKJos menen baariin niin voin tulla sieltä sun luo syömään. Muuten mä nukun tuohon aikaan.
Pitäähän sitä jäähytellä, eli taitaa vieraat ja major päästä vasta aamustapäivällä sinkkua maistaan. Kauankohan riittää tuon kokoinen köntsä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27550262:aamuyöstä n. klo 4
Kiitos, muru. Mä olen sulle velkaa ölysen, jos kinkku onnistuuAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27550330:Uuniin 110 lämpöä ja kinkkuun tunget lämpömittarin tuntoelimen paksuimpaan kohtaan ja kyttäät siitä sisälämpötilaksi 78 astetta. Paistoaika on yleensä reilu tunti/kilo. Ja sinappihuntu pitää olla valmiilla sialla yllä