Ja koska nuo teiniäidit ovat

  • Viestiketjun aloittaja jahas
  • Ensimmäinen viesti
jade86
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 11:53 äippä87 kirjoitti:
en minä täällä ainakaan riitaa haastanut...anteeksi kun ikinä edes tänne kurkkasin :ashamed:
sama täällä :ashamed: sori ku kurkkasin, enkä riitaa oo haastanu....
 
PamBoo
...tiensä tänne löytäneet ehkä kuitenkin suurin osa sen vuoksi, että heitä kiinnostaa miten eri-ikäiset äidit asioista ajattelevat niin toivon, että tulevat toistekin!!! Eikai tarkoitus ole, että pysyttelemme visusti kukin omissa lokeroissamme??! Tervetuloa kaikenikäiset ja -kokoiset hyvät ja vieläkin paremmat äidit :attn: Minä ainakin oon utelias lukemaan, mitä teille kuuluu :)
 
jos riidan haastamisesta puhutaan niin sitä löytyy kyllä joka palstalta valitettavasti. ekan kerran tulin tänne sivulle koska halusin tietää miten yli nelikymppiset pärjää lastensa kanssa. tämä siksi että tuolla "omalla" palstallani on kiivaita keskusteluja siitä missä iässä "saa" hankkia lapsia ja vanhemmat ovat vahvasti sitä mieltä että nuori ei saa hankkia lapsia koska ei osaa kasvattaa sitä ja ei pysty elättämään sitä. Mutta olen huomannut että ongelmia on jokaisella äidillä ikään katsomatta ja nuori äiti on aivan yhtä "pätevä" huolehtimaan lapsista kuin vanhempikin.
 
on kiva kun nuoret äidit käyvät tälä lukemassa näitä juttuja ja komentoimassa. Minua ei ainakaan häiritse. ja jokaisella on oma näkemys, kokemus ja mielipide asiaan. Tervetuloa vaan tänne. saamma mekin vanhemmat äidit uusia ajatuksia ja ideoita.. mehän opimme toinen toisiltamme aina jotakin. :) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 16:08 aada kirjoitti:
on kiva kun nuoret äidit käyvät tälä lukemassa näitä juttuja ja komentoimassa. Minua ei ainakaan häiritse. ja jokaisella on oma näkemys, kokemus ja mielipide asiaan. Tervetuloa vaan tänne. saamma mekin vanhemmat äidit uusia ajatuksia ja ideoita.. mehän opimme toinen toisiltamme aina jotakin. :) :wave:
peesaan!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 11:34 jahas kirjoitti:
tiensä löytäneet tähänkin osioon ja haastavat riitaa niin lopetan sitten täällä kirjoittelun.Mukavaa kevättä.
miks tän pitää mennä tähän? mä tulin nyt katsomaan koska huomasin että täällä ei ollut uusia viestejä, toisin kuin muilla palstoilla, ja ihan yleisestä kiinnostuksestakin että mitä eroa sillä yt sit oikeasti on, jos on parikymmentä vuotta vanhempi (paitsi että voi olla samanikäisiä lapsia ku mä!) mutta, mihin täällä taas törmätään. teiniäidit eivät varmaankaan ole tänne tulleet haastamaan riitaa, eivätkä haastaisi omalla palstallakaan ellei sinne eksyisi aina joku riidankylväjä halveeraamaan meidän taitoja huolehtia omista lapsistamme. kai jokainen äiti on edelleen se paras omalle lapselleen, ja miksi siitä pitäisi edes riidellä?
 
ihmettelen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 11:34 jahas kirjoitti:
tiensä löytäneet tähänkin osioon ja haastavat riitaa niin lopetan sitten täällä kirjoittelun.Mukavaa kevättä.
ja vanhemmissa äideissä ei löydy riidan haastajia, niinkö?
 
PamBoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2005 klo 10:42 ihmettelen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 11:34 jahas kirjoitti:
tiensä löytäneet tähänkin osioon ja haastavat riitaa niin lopetan sitten täällä kirjoittelun.Mukavaa kevättä.
ja vanhemmissa äideissä ei löydy riidan haastajia, niinkö?
LOPETTAKAA!!! Eikö me mitenkään voitais keskittyä siihen millä sentäs on oikeesti jotain merkitystä meidän kaikkien elämään? Eli että kenenkään onni ei ole toiselta pois Kukaan ei ole vääränikäinen silloin kun tekee jotain täydestä sydämestään Miten me opetetaan lapsiamme suvaitsevaisiksi, jos itse tapellaan täällä pahemmin kuin hiekkalaatikkoikäiset? :'(
 
Lollo harmaana
Samanlaista riitelyähän tämä on täällä, kun tuolla meidän alle kakskymppisten "lokerossa"..
Itse olen 17v, vm.87, ja maaliskuussa laskettuaika. Ja kyllähän siitä iästä saa kuulla, niinkuin varmasti myös te vanhemmat. Eli tavallaanhan me ollaan tässä "kohtalotovereita", joten miksi siis toisiamme syytetään tästä haukkumisesta ja nälvimisestä? :flower:
 
viiden lapsenäiti
No, eiköhän meillä kaikilla ole omat mielipiteemme. Ja mitä siitä tulisi joa kaikilla olisi sama mielipide joka asiassa. En ainakaan minä kestäisi. Olen uusi täällä, on mielenkiintoisa seurata keskusteluja. jatketaan samaan malliin!!
 
äippäjapojat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 19:31 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 16:08 aada kirjoitti:
on kiva kun nuoret äidit käyvät tälä lukemassa näitä juttuja ja komentoimassa. Minua ei ainakaan häiritse. ja jokaisella on oma näkemys, kokemus ja mielipide asiaan. Tervetuloa vaan tänne. saamma mekin vanhemmat äidit uusia ajatuksia ja ideoita.. mehän opimme toinen toisiltamme aina jotakin. :) :wave:
peesaan!!!!!!
peesaan mäkin
 

Yhteistyössä