J**lauta, millä nuo katkerat narskuexät saa kuriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saunan taakseko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saunan taakseko

Vieras
On se nyt h..vetti ettei mene jakeluun, ettei mun asiat kuulu sille tai etten ole enää hänen vaikutusvallassaan. Taas alko kiukuttelu, kun ei saanut tahtoaan läpi ja nyt vielä kostoksi keskeyttää huomenna tapaamisviikonlopun... No eipä sillä, en ole minnekään menossa, mutta yllättäin tuli muka tärkeä meno ( klo 22 riidan päätteeksi ) ja lapsi pitää palauttaa kotiin, kun en suostunut puhumaan asioistani, enkä kiristykseen.

Pikkasen alkaa palamaan hihat ja tätä on jatkunut jo 1½ vuotta, tosin tapaamiset on hoitanut muutamia poikkeuksia lukuunottamatta niin kun pitää.

Puhelin kiinni etkä avaa ovea. Ei lapset ole jotain mitä voi noin vain palautella kun ei huvita.

No tuota mä en voi tehdä, sillä se on niin paljon hullu, että se voi jättää vaikka lapsen sitten tuohon pihalle... :/ Tuntuu, että mä olen niin ton kusipään armoilla, vai voiko lain pitteissa tehdä yhtään mitään tuolle kiusanteolle? Parit kiristysviestit on tallessa, mutta nauhalle ei vahingossakaan puhu mitään "todisteita", koska kuulee sen, että nauhotan. Mutta muuten kyllä pystyy kuulemaan, kuinka hullu se on...

No jos oikeesti on niin "hullu" että voi ihan hyvin jättää lapsen pihalle, niin tapaamiset vois unohtaa mun puolesta.

Tapaamisasiat kuntoon eikä omista asioista tarvi exälle puhua, eikä kyllä exänkään asioista tarvi kummemmin kysellä. Omat elämät ja sillä siisti!

[QUOTE="vieras";22445425]Anna kun arvaan: mies oli oikea aarre ja mitä sopivin isäehdokas, mutta kun vauva oli syntynyt, hän yhtäkkiä muuttui "niin paljon hulluksi" että ero tuli?[/QUOTE]

Jos ei ole muuta sanottavaa, niin sä voit työntää tuon "älykkään" kommenttisi sinne mihin ei aurinko paista! Se ei kuulu tähän |O

Mä kysyin siis, että onko MITÄÄN laillisia keinoja saada tuo exä kuriin, vai pitääkö tosiaan ottaa oman käden oikeus käyttöön, koska mä en enää jaksa tätä touhua?

Soita lastenvalvojalle ja kerro tilanteesta. Josko se soittas isälle että tapaamisista on pidettävä kiinni tai sitten niihin tehdään muutoksia :) Ei varmaan auta itse alkaa pokkuroimaan, voit aiheuttaa vaan lisää hankaluuksia.

[QUOTE="vieras";22445507]Ai ei vai? No siitähän koko tää sun soppas on alkunsa saanut. Jos ei olis lasta tuon hullun kanssa ei olis tapaamisongelmiakaan hänen kanssaan. Tais osua ja upota.[/QUOTE]

Jos luulet olevasi noin fiksu, niin vielä fiksumpi olisit, jos ensin olisit ottanut selvää narsismista ja siitä miten tällaiset ihmiset käyttäytyy ja manipuloi uhrejaan, niin et todellakaan tulis päätäsi aukomaan ja lyömään lyötyä... :whistle:

Ai niin joo! Narsisti, tottakai! Niinhän se olikin; puolet palstalaisten ex-miehistä on muuttuneet heti lasten tulon jälkeen ja toinen puoli on narsisteja. Anteeksi, olis todellakin pitänyt muistaa tämä.

[QUOTE="vieras";22444263]Eikun lastenvalvojan yhteys ja sopimaan asiat uusiksi.[/QUOTE]

ei ainakaan auta jos on nurmijärveläinen ja Arto lv:na, voi käydä vielä niin että narsku saa lapset! se kun on sitä mieltä että isiä sorretaan tilanteesta riippumatta! mistähän johtunee..hmm..no, se on mies, se on typerä ja ammattitaidoton jne. jne.

[QUOTE="vieras";22445564]Ai niin joo! Narsisti, tottakai! Niinhän se olikin; puolet palstalaisten ex-miehistä on muuttuneet heti lasten tulon jälkeen ja toinen puoli on narsisteja. Anteeksi, olis todellakin pitänyt muistaa tämä.[/QUOTE]

voi jumalauta sä olet tyhmä...

[QUOTE="vieras";22445622]Jos susta fiksu hankkii lapset hullun kanssa ja tyhmä on se, jonka mies on hyvä isänä ja huolehtii perheestä, niin olen mielelläni se tyhmä.[/QUOTE]

voi rakas elämää liian vähän nähnyt ja siitä tietämätön, siis tymä. no, eihän sun jutuista pitäisi edes hermostua kun et asioista tiedä. voi rakas lapsi ei ne asiat ihan NOIN yksinkertaisia ole...

Mä tein meillä pelisäännöt selväksi,ilmoitin lastenvalvojalle että mitä tehdään.Hän sanoi ettei mun tarvitse vastata puhelimeen kun on isän tapaamisviikonloppu ja tapaamissopimuksessa lukee koska hakee ja koska palauttaa.
Ja jos kerrankin jättää lapset oventaakse tai pihalle niin tapaamiset menee valvotuiksi.
Tee kuten minä,ilmoitat ettet halua olla missään kanssakäymisissä muutakuin silloin kun ei hae lasta tapaamiseen kuten on sovittu etkä lipsu siitä tuumaakaan.
Meillä exä jaksoi puoli vuotta vainota,sen jälkeen siirtyi soittelemaan lapsille että sanokaa sille huoraäidillenne että jossei se ala vastailemaan puheluihin niin helvetti repee.
Sen jälkeen soitin taas lastenvalvojalle ja meidät laitettiin lastensuojeluasiakkaiksi syystä että meillä oli niin riitaiset välit ja exä käytti häikäilemättä lapsia pelinappulana.
Nyt asiakkuus kestänyt reilun vuoden ja exä ollut rauhallinen ja lopetti vainoamisen.
Ja minubn exäni narsismin on todennut sekä lääkäri että psykologi.Noin niinkuin ihan tavisihmisten lisäksi.

[QUOTE="vieras";22445622]Jos susta fiksu hankkii lapset hullun kanssa ja tyhmä on se, jonka mies on hyvä isänä ja huolehtii perheestä, niin olen mielelläni se tyhmä.[/QUOTE]

Elämä ei todellakaan ole aina niin mustavalkoista, joko hyvää tai pahaa. Tilanteet muuttuvat, ihmiset muuttuvat.

voi rakas elämää liian vähän nähnyt ja siitä tietämätön, siis tymä. no, eihän sun jutuista pitäisi edes hermostua kun et asioista tiedä. voi rakas lapsi ei ne asiat ihan NOIN yksinkertaisia ole...

Tymä? :laugh: En ole sun rakas enkä todellakaan enää lapsi. Ja se, että vastaat tuohon tyyliin vain vahvistaa sitä käsitystäni että osuin oikeaan. Ellen olisi osunut, olisit vastannut kiihtymättä ja asiallisemmin.

Ja tuohon lässytykseesi on ihan pakko sanoa että ei, asiat ei ole yksinkertaisia mutta sinä tunnut olevan. Hyvästi :wave:

[QUOTE="akka";22445685]Mä tein meillä pelisäännöt selväksi,ilmoitin lastenvalvojalle että mitä tehdään.Hän sanoi ettei mun tarvitse vastata puhelimeen kun on isän tapaamisviikonloppu ja tapaamissopimuksessa lukee koska hakee ja koska palauttaa.
Ja jos kerrankin jättää lapset oventaakse tai pihalle niin tapaamiset menee valvotuiksi.
Tee kuten minä,ilmoitat ettet halua olla missään kanssakäymisissä muutakuin silloin kun ei hae lasta tapaamiseen kuten on sovittu etkä lipsu siitä tuumaakaan.
Meillä exä jaksoi puoli vuotta vainota,sen jälkeen siirtyi soittelemaan lapsille että sanokaa sille huoraäidillenne että jossei se ala vastailemaan puheluihin niin helvetti repee.
Sen jälkeen soitin taas lastenvalvojalle ja meidät laitettiin lastensuojeluasiakkaiksi syystä että meillä oli niin riitaiset välit ja exä käytti häikäilemättä lapsia pelinappulana.
Nyt asiakkuus kestänyt reilun vuoden ja exä ollut rauhallinen ja lopetti vainoamisen.
Ja minubn exäni narsismin on todennut sekä lääkäri että psykologi.Noin niinkuin ihan tavisihmisten lisäksi.[/QUOTE]

Meinaatko, etten ole itse yrittänyt takoa tuolle "järkeä", olla vastaamatta puheluihin jne. mutta kun ei kerran ymmärrä niin ei... :'( Mä en olis alunperin edes halunnut antaa tuolle mitään tapaamisia, mutta kun hän vaatimalla vaati ja hoitanutkin ne pääsääntöisesti hyvin, niin en ole sen pahemmin puuttunut, mutta nyt on tullut näköjään hänen puoleltaan uudet "aseet", kun vanhat ei enää uppoa ja siihen on tehtävä stoppi, ennen kun pahenee, sillä tuota mä en enää hyväksy, että lapsi otetaan nappulaksi, kun muut pelimerkit loppuu. :(

Millä muuten sun exälle on nuo narskun paperit saatu? Mun exä ei todellakaan astu vapaaehtoisesti minkään psykologin pakeille arvioon, sillä hänessähän ei ole mitään vikaa - kuten kuvaan kuuluu...

[QUOTE="vieras";22445755]Tymä? :laugh: En ole sun rakas enkä todellakaan enää lapsi. Ja se, että vastaat tuohon tyyliin vain vahvistaa sitä käsitystäni että osuin oikeaan. Ellen olisi osunut, olisit vastannut kiihtymättä ja asiallisemmin.

Ja tuohon lässytykseesi on ihan pakko sanoa että ei, asiat ei ole yksinkertaisia mutta sinä tunnut olevan. Hyvästi :wave:[/QUOTE]

Parempi onkin, että tästä ketjusta häivyt, sillä tuo sun viisautes on niin häikäisevää ja kommenttisi liian älykkäitä meidän muiden keskusteluun... *hakee aurinkolaseja*

Voi kuule sulla on aapee vielä montavuotta edessä, meilläon jo kestänyt 12v ja kestää sinne kun lapsi täyttää 18v. Loppuu sitten.
Kukaan muu ei tästä enään kärsi kuin lapsi koska minä en enään narsun pillinmukaan tanssi en ole edes häntä nähnyt enkä ollut missään tekemisissä yli 3vuoteen mutta narsu manipoloi nyt lasta.Valitettavasti. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap heräilee;22445418:
No tuota mä en voi tehdä, sillä se on niin paljon hullu, että se voi jättää vaikka lapsen sitten tuohon pihalle... :/ Tuntuu, että mä olen niin ton kusipään armoilla, vai voiko lain pitteissa tehdä yhtään mitään tuolle kiusanteolle? Parit kiristysviestit on tallessa, mutta nauhalle ei vahingossakaan puhu mitään "todisteita", koska kuulee sen, että nauhotan. Mutta muuten kyllä pystyy kuulemaan, kuinka hullu se on...

Osta toinen puhelin ja äänitä sillä, ei kuulu piipitys. Tai sanelukone.

Yhteistyössä