[QUOTE="akka";22445685]Mä tein meillä pelisäännöt selväksi,ilmoitin lastenvalvojalle että mitä tehdään.Hän sanoi ettei mun tarvitse vastata puhelimeen kun on isän tapaamisviikonloppu ja tapaamissopimuksessa lukee koska hakee ja koska palauttaa.
Ja jos kerrankin jättää lapset oventaakse tai pihalle niin tapaamiset menee valvotuiksi.
Tee kuten minä,ilmoitat ettet halua olla missään kanssakäymisissä muutakuin silloin kun ei hae lasta tapaamiseen kuten on sovittu etkä lipsu siitä tuumaakaan.
Meillä exä jaksoi puoli vuotta vainota,sen jälkeen siirtyi soittelemaan lapsille että sanokaa sille huoraäidillenne että jossei se ala vastailemaan puheluihin niin helvetti repee.
Sen jälkeen soitin taas lastenvalvojalle ja meidät laitettiin lastensuojeluasiakkaiksi syystä että meillä oli niin riitaiset välit ja exä käytti häikäilemättä lapsia pelinappulana.
Nyt asiakkuus kestänyt reilun vuoden ja exä ollut rauhallinen ja lopetti vainoamisen.
Ja minubn exäni narsismin on todennut sekä lääkäri että psykologi.Noin niinkuin ihan tavisihmisten lisäksi.[/QUOTE]
Meinaatko, etten ole itse yrittänyt takoa tuolle "järkeä", olla vastaamatta puheluihin jne. mutta kun ei kerran ymmärrä niin ei... :'( Mä en olis alunperin edes halunnut antaa tuolle mitään tapaamisia, mutta kun hän vaatimalla vaati ja hoitanutkin ne pääsääntöisesti hyvin, niin en ole sen pahemmin puuttunut, mutta nyt on tullut näköjään hänen puoleltaan uudet "aseet", kun vanhat ei enää uppoa ja siihen on tehtävä stoppi, ennen kun pahenee, sillä tuota mä en enää hyväksy, että lapsi otetaan nappulaksi, kun muut pelimerkit loppuu.
Millä muuten sun exälle on nuo narskun paperit saatu? Mun exä ei todellakaan astu vapaaehtoisesti minkään psykologin pakeille arvioon, sillä hänessähän ei ole mitään vikaa - kuten kuvaan kuuluu...