IVF, plussaa ja vuoto.

Epätoivoissani koitan vielä luoda itselleni edes pienen pientä onnistumisen mahdollisuutta.Tilanne siis seuraavanlainen:
Meille tehtiin ivf, punktio oli tasan kaksi viikkoa sitten ja siitä kahden päivän päästä yhden alkion siirto.Viime perjantaina, eli reilu viikko alkion siirrosta alkoi lievät menkkamaiset kivut ja siitä illalla vuotoa. Vuotoa ei tullut paljon, ei niin kun normaalisti menkkojen aikaan ja kipukin oli todella pientä normaaliin verrattuna.No heti tein jo testiä ja siihen piirtyi hailakka viiva joka on vahvistunut päivä päivältä.Sunnuntaina kivut koveni, samoin vuoto joka oli jo ihan kirkasta.Panadolilla sain kummiskin kivut kuriin ja vuoto loppui kun seinään sunnuntai-iltana. Soitin heti maanantai-aamuna polille ja käskivät tulla heti labraan että nähdään onko hcg:tä veressä. Iltapäivällä sitten tuli soitto polilta että hcg on 88!!Kysyivät samalla vointia ja kerroin että vuoto on poissa eikä myöskään kipuja. Ei kuiteskaan mennyt kun tunti, niin alkoi kovat kivut ja ihan reilustikkin kirkasta vuotoa!Noin 5 tuntia vuoti jolloin alkoi rauhottua niin kivut kuin vuotokin. Missään vaiheessa vuodon mukana ei ole tullut minkäänlaisia hyytymisiä tms, vaan vuoto on ollut vetistä ja kirkasta.Mitä ihmettä?!!Vuoto siis loppui taas illalla ja siitä lähtien ei ole vuotanu mitään.Nyt ei myöskään kipuja.Samanlaisella liuskatestillä tein testin vielä tänä aamuna ja viiva saman vahvuinen ollut pari päivää.En vaan jaksa uskoa että alkio olisi vuotanut pois kun mitään hyytymiä ja kunnon menkkavuotoa ei ole tullut. Milloin testin viiva lähtee vaalenemaan jos on jo kesken mennyt??Miulahan tosiaan vasta torstaina tulee alkion siirrosta se tasan 2 viikkoa. Tuntuu että kaikki toivo on menetetty tuon kivun ja vuodon takia :( Soittelen taas tänään polille ja kertoilen tilanteen. Tarkoitus oli että seuraavan kerran hcg otetaan vasta viikon päästä keskiviikkona, mutta siellä polilla olettivat et vuoto ja kivut on poissa, mut tilanteeseen tosiaan tuli vielä muutos eilisen iltapäivän jälkeen. Takana pitkä selittämätön lapsettomuus ja satoja testejä ja ainoastaan yhden kerran saanut toisen viivan testiin kuusi vuotta sitten joka meni kesken heti 6+0.Onko oikeasti kukaan onnistunut kivuista ja vuodosta huolimatta?
 
Hei, Koska tuo hcg mittaus tehtiin (monta päivää siirrosta)? Pitäisi olla jotain 200:n luokkaa kaksi viikkoa siirrosta. Minulla vähän vastaava parin viikon takaa. Eli ivf ja siitä plussa. Koti testit sen kun vahvistui. Tuli ruskeaa tuhrua, pientä menkkajomottelua. Meni kesken mutta missään vaiheessa vuoto ei ollut runsasta eikä kipuja. Ei edes hyytymiä. Mulla varsinainen vuoto alkoi vasta neljä päivää lugesteronin lopetuksen jälkeen.
 
Moi Murmeli_82!! Hcg otettiin siis jo pp11 , eli ihan ok pitäsi olla :) Katottiinko sulta siis verestä hcg ja mitä se näytti/missä vaiheessa?Voihan se olla että tämä oli tässä, mutta jos tilanne vaatii niin haluan vielä loppuviikosta uuden hcg:n mittaukasen niin näkyisi et mihin suuntaan se on lähtenyt menemään.
 
onnetonpulu toivottavasti raskaus jatkuu. Hcg oli siis ihan hyvä. Uusinta hcg kertoo jo paljon. Joillain on runsastakin vuotoa ja raskaus jatkuu. Mulla mitattiin myös tuo hcg, tosin tiesin jo, ettei raskaus onnistu. Se oli silloin vaan 12, eli ilmeisesti ns. kemiallinen. Jossain vaiheessa ollut enemmänkin kun r-testi herkkyys 25 antoi vahvan positiivisen. Tuus kertoo miten käy. Tsemppiä.
 
Heippa,

Mulla takana kaksi onnistunutta icsi-raskautta,joissa molemmissa ollut vuotoja. Ensimmäisessä raskaudessa vuoto alkoi juuri pp11 ja jatkui lievänä viikon verran. Olin myös ihan paniikissa,mutta raskaus jatkui normaalisti, vaikkakin rv 7 oli vielä kertaluontoinen runsaampi vuoto,joka sekin osattautui harmittomaksi. Toisessa raskaudessa vuotelin hieman myöhemmin,kerran melko runsaastikin,mutta kaikki meni silti hyvin loppuun saakka. Elikkä vuodot eivät tosiaan aina tarkoita mitään sen kummempaa,mutta todella stressaavia ne kyllä on... Koita ottaa rauhallisesti,vuodot raskauden aikana on melkoisen yleisiä ja usein kaikki menee silti hyvin. Kovasti tsemppiä,toivottavasti saat pienen ihmeen syliisi 9kk kuluttua! :)
 
Piti tulla ihan kertomaan kuulumisia :) Vuoto ja kivut loppuivat kuin seinään pp14. Sen jälkeen testi vahvistunut entisestään. Perjantaina katottiin hcg, oli noussut mutta ite ootin et ois ollut enemmän. Kuiteskin oli viitearvojen sisällä ja lääkärin mielestä hyvä. Huomenna vielä käyn uusinta hcg:ssä, toivottavasti kaikki menis hyvin :) Eli minulla 7 päivän kovat kivut ja vuoto tarkoitti raskautta, ihmeellistä. Pelottaa kovasti kuinka tässä käy, mutta tällä hetkellä ei auta kun odotella.
 
Hienoa onnetonpulu

Mulla oli pas siirto viime viikolla. Eilen haalea plussa ei herkkään testiin. Heti sen jälkeen alkoi tiputtelu (tuli myös hyytymä). Tänään vahvempi plussa saman merkkiseen testiin? Nyt olen varautunut taas keskenmenoon. Voiko siis plussa vahvistua vaikka alkoi jo menemään kesken? Vasta ens viikolla pääsee hcg:n mittaa ja kuulemma sekään ei välttämättä kerro viel mitään näin alkuvaiheessa (paitsi jos on jo laskenut alas).
 
Onnea Murmeli!!Kuinka siellä jaksellaan?

Omaan tilanteeseen kuuluu varsin mielenkiintoista :D Vaikka hcg ei mikään korkea ollutkaan, sain tänään nähdä 7+1 ultrassa KAKSI sykkivää sydäntä!!! :heart: :heart:

Eli yksi alkio siirrettiin joka päättyikin sitten vielä jakaantua, eli identtiset kaksoset ois tulollaan :) Nyt vaan täytyy toivoa että kaikki menee hyvin eikä komplikaatioita tule :)
 

Yhteistyössä