IVF:n siirrossa 3.luokan alkio. Kukaan raskautunut ja kuinka pitkällä raskaus?

Kyllä se tuo viivanen on haalistunu, kun vertaa toissapäiväiseen...

Dpo14 ja pp12:
Aijaa.com - "Feikkiplussa". Pregnylistä johtuva... - 9399144.jpg

Tämänaamuinen Dpo16 ja pp14
Aijaa.com - 9414649.jpg

Mutta siis jos Aleksa2 sinullakin viiva pysyi hailakkana pitkään, niin kaipa minulla sitten voi vielä toivoa olla.
Mikä piinapäivä sinulla oli menossa kun sait sen OIKEAN PLUSSAN?

Positiivinen asia tämänkertaisessa hoidossa on se, ettei kuukautisia ole vielä näkynyt... aina alkaneet ajallaan. Minulla menossa nyt kp 30/28-29.
Tiputteluvuoto olisi pitänyt alkaa toissapäivänä ja kunnon vuoto eilen... aina aikaisemmin vuoto alkanut Lugesteronien käytön aikana.
Voikohan Pregnyl siirtää kuukautisia?
 
Viimeksi muokattu:
hmm...on kyllä hankala sanoa sintu onko tuo jo oikeaa plussaa vai pregnylistä,kun kuitenkin sulla näkyi eilenkin vielä aamupissasta viiva ja tänään myös. Suunnilleen ovat saman vahvuisia vai onko niissä eroja nyt kun kuivana katsot? Mulla tosiaan näytti silloin elokuussa 2 päivää ihan puhdasta negaa ja oli myös nuo samat liuskat käytössä kun sulla. Tietty aamulla voi vähän helpottaa jos sulla on vielä noita samoja liuskoja ja viiva olis tummempi ku tämän aamuinen :) silloinhan se olis oikea plussa.
 
Tulin kurkkimaan tänne ja minusta on aivan tarpeeksi vahvuutta viivoissa, varovaiset onnittelut :heart:

Tein hoitojen aikana vain viikkonäytöllisiä testejä ja niissä sekä kohdunulkoisessa että tässä normaaliraskaudessa oli molemmissa raskaana 1-2 viikkoa, vaikka olisi pitänyt olla 2-3 viikkoa jo, eli oletettavasti mullakin on aika heikko tuo viiva ollut alussa (sen mukaanhan se tulkitsee viikot).

Meidänkään alkio ei ollut 1 luokkaa, mutta en muista oliko 2 vai jopa 3 luokan aluksi, hyvin jakautui ja pakkaseen meni 4-soluisena, sulatuksesta seuraavana päivänä oli jo 10 soluinen, tällä viikolla (rv13+) oli reilu 7cm kaveri ultrassa heiluttelemassa käsiä ja jalkoja, sormetkin jo näkyi :)

Jään seuraamaan toivottavasti hyviä uutisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Positiivinen asia tämankertaisessa hoidossa on se, että kuukautiset ovat jo 3pv päivää myöhässä. =)
Aina aiemmissa hoidoissa ovat alkaneet ajallaan, Lugesteronien aikanakin.
Vuoto alkoi ajallaan viime kesänäkin, jolloin minulla oli tuulimunaraskaus.
HCG-arvoja seurattiin verikokein ja kun eivät sitten tuplaantuneet normaaliin tapaan, niin arveltiin kohdunulkoiseksi.
7 viikon ultrassa sitten näkyi vain tyhjä pussukka, johon siis lääkkeellinen tyhjennys.

Minä vaadin päästä veritestiinkin oman mielenrauhani vuoksi. Se antaa paljon tarkemman tuloksen kuin pissatesti.
Huomennapas ilmoittelen, mitä digitestiin ilmestyi.

Ihana kuulla että on muitakin jotka ovat onnistuneet raskautumaan muillakin kuin TOP-alkioilla. :)
 
Niin mä luulen ettei se mun plussa missään vaiheessa ollut feikki, vaan alusta asti ihan oikea, jota mä vaan luulin feikiksi kun feikistä oli kerran varoiteltu. Päättelen näin siksi, kun se toinen yhtä aikaa piinaillut ihminen ei saanut edes sitä feikkiä näkyviin tikkuun. Sillä ei näkynyt edes Pregnylin pistämisen jälkeen mitään, edes feikkiä, sillä samalla annostuksella mikä mulla oli.

Mistäs sitä vois tietää milloin feikkiplussa muuttuu oikeaksi, testihän reagoi vain hCG:n määrään, ei se tee eroa siinä mistä se on peräisin, injektiosta vai kehittyvästä istukasta. Ja niillä päivillä, jolloin viimeiset Pregnyl-tuet piikitetään, pitäis istukan olla jo kehittymässä, koska kiinnittyminenhän ei voi tapahtua ihan rajattoman ajanjakson aikana vaan ainoastaan silloin tietyssä alkionjakaantumisen vaiheessa viikon sisällä siirrosta (noin).

Pregnyl estää kohdun limakalvoa rapistumasta, vai miksi sitä pitäisi kutsua kun se alkaa pikkuhiljaa valmistella poistumistaan menkkoina. Pregnyl-tuella ostetaan siis lisää aikaa kiinnittymiselle. Sillai vois ajatella, että se saattaa viivyttää menkkoja. Kokemusta mulla ei ole, kun se eka Pregnyl-tuettu hoito toi raskauden. Toivotaan kuitenkin, että sun kohdalla ei olis käynyt näin, vaan että menkat olis poissa muusta syystä. Jokainen vuodoton päivä on plussaa!
 
Wau, mielettömästi onnea! Kyllä sulla selvästi on alusta saakka ollut oikea hytinä raskaudesta, kun osasit aloittaa ketjun odottajien puolelle! Tämä on ollut päivittäinen jännitysnäytelmä... Ja sitten parin viikon päästä sä varmaan palaat kertomaan, näkykö ultrassa kaksi vai yksi..? ;)
 
Wau, mielettömästi onnea! Kyllä sulla selvästi on alusta saakka ollut oikea hytinä raskaudesta, kun osasit aloittaa ketjun odottajien puolelle! Tämä on ollut päivittäinen jännitysnäytelmä... Ja sitten parin viikon päästä sä varmaan palaat kertomaan, näkykö ultrassa kaksi vai yksi..? ;)
Kiitti. :)
En kylläkään saanut ultra-aikaa varattua ku vasta 22.2 ja silloin olis menossa jo 8+4.
Voi olla ihan hyväkin että pääsen vasta tuolloin ultraan... jos todellakin on ollut myöhäinen kiinnittyminen, niin silloinhan nuo viikotkaan eivät täsmää.
Tänään siis pitäisi olla menossa 4+6.
 

Yhteistyössä