IVF:n odottavat

Inari, mulla on täsmälleen sama juttu, kun meidän ensimmäinen ja viimeinen inssi tehtiin joulukuussa. Mä olin kans sydän syrjällään, ja ajattelin, että nyt koko inssi menee ihan pieleen. Onneksi kuitenkin yksi folleista jäi kahta muuta jälkeen, ja inssi päästiin sit tekemään. Eli mun tilanteessa taisi 2 olla vähän suurempaa ja niistä kahdesta toinen oli toista hieman isompi. Ja lopputuloksena, nega! Älä huoli, olen melko varma, että tekin pääsette jatkamaan ihan normaalisti. Ei ne kaikki samaa tahtia kehity loppumetreille asti, joten varmaan pääsette inssiin.

Annuli ja muut Hgin treffaajat, mulle siis ti 26.2. on ok, samoin kuin klo 17.30. Mikä tahansa paikka sopii. Kaikki mukaan!
 
Tiistai 19.2/viikko 8

Inari........................Inssi; Gonal, IVF huhtikuussa............kp13/26-36 Kummi................Inssi+clomit, ICSI toukokuussa.............kp35/30-34
Kurreliini..................IVF; Femar,Puregon..................kp15/
Sahrami73.......................välikierto, sitten IVF................kp 15/26-28
kati231....................Pas maaliskuussa, metut.................kp20/28-42
onneliina........................IVF; Menopur, Gonal, Orgal.....kp28/31
mimi79............................luomuilua................................ kp42/30-33
Popsy......................luomuilua...............................
puoli-enkeli..............4.IUI......................................
Alexandria...................luomuilua?.........................
Melia...........................luomuilua...........................
mirvab..........IVF:suprecur,puregon,pregnyl,luget..
Matilda2007................välikierto..............................
Johanna72.............................................................
Tiiti-........................IVF tulossa, Terot.....................
Annuli81............................PAS maaliskuussa...........
Helinäkeiju.......................IVF, synarelat...................
Raitapaitainen..IVF,Arimidex,Purkka,Orgal.,Pregnyl,Luget..pp8
PeePee77............IVF; Procren, Puregon,Luget...................pp6
Kamilla.......1. ICSI/IVF; Puregon,Orgal,Pregnyl, Luget........pp1

Plussanneet :heart:


Kurreliinille paljon tsemppiä huomiseen punktioon!! :hug:
 
Lisään itseni tähän listalle niin sujuu tämä IVF:n odottelu paremmin

Keskiviikko 20.2/viikko 8
Inari........................Inssi; Gonal, IVF huhtikuussa............kp14/26-36 Kummi................Inssi+clomit, ICSI toukokuussa.............kp36/30-34
Kurreliini..................IVF; Femar,Puregon..................kp16/
Sahrami73.......................välikierto, sitten IVF................kp 16/26-28
kati231....................Pas maaliskuussa, metut.................kp21/28-42
onneliina........................IVF; Menopur, Gonal, Orgal.....kp29/31
mimi79............................luomuilua................................ kp43/30-33
Popsy......................luomuilua...............................
puoli-enkeli..............4.IUI......................................
Alexandria...................luomuilua?.........................
Melia...........................luomuilua...........................
mirvab..........IVF:suprecur,puregon,pregnyl,luget..
Matilda2007................välikierto..............................
Johanna72.............................................................
Tiiti-........................IVF tulossa, Terot.....................
Annuli81............................PAS maaliskuussa...........
Helinäkeiju.......................IVF, synarelat...................
Raitapaitainen..IVF,Arimidex,Purkka,Orgal.,Pregnyl,Luget..pp9
PeePee77............IVF; Procren, Puregon,Luget...................pp7
Kamilla.......1. ICSI/IVF; Puregon,Orgal,Pregnyl, Luget........pp2
iines75.....välikierto, 3.IVF viikolla 13.
Plussanneet :heart:
 
Blaah, odotettu kp1 napsahti tänään, oireet tosin olivatkin sen mukaiset...
Tylsin homma tässä on se, että hiihtoloman takia mun suunniteltu inssi jää kokonaan välistä ja huhtikuulla alkaa sitten ICSI pitkän kaavan mukaan. Ei auta kuin ottaa rennosti :kieh: . Clomeja rupean sitten napsimaan ylihuomisesta alkaen.
Tsemppi muille, varsinkin punktioon meneville ja piinaajille!
 
Iinekselle tervetuloa! :wave: Kummille pahoittelut tädin tulosta.

:'( Niinhän se meidän inssi kuitenkin kosahti. Kaikki 4 follia oli edelleen tänään ultrassa melkein saman kokoisia, kaikki kypsiä ja just irtoamassa. Pakko pistää jalat ristiin. :'(
 
No voi harmin paikka, Inari! Mikä ihmeen Murphyn laki siinä oikein on, että silloin kun halutaan vaan yhtä kunnon follia, niin sitten kyllä niitä tulee. IVF:ssä taas voi olla jopa vaikeuksia saada tarpeeksi kunnon folleja. Tiedä tätä nyt sitten...
 
:wave: Pitkästä aikaa olen taas kirjoittamassa. Taustaillu oon kyllä edelleen ahkerasti mutta en ole jaksanut kirjoittaa kun elämä on keskittynyt oman navan märehtimiseen jo liian pitkän aikaa.

Nyt vihdoin alkoi uusi kierto ja innolla mennään kohti ensimmäistä ivf:ää =) Tänään kp 2. Huomenna alkaa puregonin pistely. Jännää!


Lauantai 23.2/viikko 8
Kummi................Inssi+clomit, ICSI toukokuussa.............kp3/30-34
Inari........................Inssi; Gonal, IVF huhtikuussa............kp17/26-36 Sahrami73.......................välikierto, sitten IVF................kp 19/26-28
kati231....................Pas maaliskuussa, metut.................kp24/28-42
mimi79............................luomuilua................................ kp46/30-33
Popsy......................luomuilua...............................
puoli-enkeli..............4.IUI......................................
Alexandria...................luomuilua?.........................
Melia...........................luomuilua...........................
mirvab..........IVF:suprecur,puregon,pregnyl,luget..
Matilda2007................välikierto..............................
Johanna72.............................................................
Tiiti-...............1. IVF,Puregon,Orgal,Pregnyl, Luget.....kp2/28-34
Annuli81............................PAS maaliskuussa...........
Helinäkeiju.......................IVF, synarelat...................
onneliina.................................................................. .
Raitapaitainen..IVF,Arimidex,Purkka,Orgal.,Pregnyl,Luget..pp12
PeePee77............IVF; Procren, Puregon,Luget...................pp10
Kamilla.......1. ICSI/IVF; Puregon,Orgal,Pregnyl, Luget........pp5
Kurreliini..................IVF; Femar,Puregon.............................pp1
iines75.....välikierto, 3.IVF viikolla 13.

Plussanneet :heart:
 
Kiva Tiiti, että teillä alkaa tapahtua!

Joo, Sahrami, o - d - o - t - t - a - m - i - s - t - a tämä on kyllä mä sen jo tiesin, mut nyt mulla alkaa niiiin mennä hermo!

Hyvä juttu on se, että ei tullut tosiaan gonalista allergiaa. =) Samalla kamalla siis mennään IVF:ään. Ja toinen hyvä juttu on, että munasarjat näyttää olevan (liiankin) tuotteliaat, kun niitä vähän härnätään. Lisäksi lääkäri sanoi, että ei niissä kuitenkaan näytä PCO-taipumustakaan olevan. Siis täh?? Jos se on totta, niin meissä ei enää pitäisi näillä tiedoin olla MITÄÄN vikaa. Mutta vauvaa vain ei saada alulle. :attn:

Joo, ja kyllä mulla pysyi jalat ristissä, vaikka ei täysin mun omasta tahdostani. Ne neljä follia taisi aiheuttaa jotain ekstrajuttua mulle ... Olisi nimittäin just silloin "kiellettyyn" aikaan tehnyt ukkoa ihan äärettömästi mieli. Mies otti varoitukset kuitenkin tosi vakavasti eikä ollut kuulevinaan mun vihjailuja, että onhan meillä noita jotain vanhoja kumeja tuolla kaapissa... :p Olis se nyt kuitenkin mun mielestä ollut maailman epätodennäköisin ihme, että oltais 2,5 yrityksen ja tuloksettomien hoitojen jälkeen puuhasteltu kumin kanssa, se olis hajonnut ja tuloksena olis ollut neloset?!? :LOL: Mut ei niin ei. Ja sit mies lähti vielä varmemmaksi vakuudeksi eilen yli viikon työreissulle.

Huoh.

Vertaistuki olisi todella tarpeen, mutta en siis pääse siihen Hgin tapaamiseen 26.2. :(

Sorry kun meni ihan ruikutuksen puolelle.
 
noniin... oon nyt pistelly tota puregonia 4pv ja tiistaina ois ultra et onko tuol mittää tapahtunu :| onko kellään tullu mitään oireita puregonista ja millä annoksella teillä on munikset kasvanee ja onko pitäny kauanki piikittää? mulla vaa on jokseenki usko lopussa koko hormoni hömppään ku ei millään mitään tapahdu. nyt on annos 150IU kahtena päivänä ja 125IU neljänä päivänä.
tuntuu vaa nii tyhmältä ku ei ees vatsan nipistelyä eikä mitään tuntemuksia oo :( omaa oloa helpottas jos jottai oireita ois nii vois ainaki elää kuvitelmissa et jottai tapahtuu :LOL:
 
Moi taas pitkästä aikaa. Ei oo tullu tänne kirjoteltua, koska seuraavaan lääkärikäyntiin on vielä aikaa, hoh hoi...

Mun tausta on sellanen, ettei mulla oo ollu kuukautisia ehkäsyn lopettamisen jälkeen eli n. pariin vuoteen. Lääkäri epäili, että se johtus mun painosta, jota oon tosin saanut tässä ihan kivasti nostettua. Lisäks oon liikkunu ennen tosi paljon, joten siinäkin voi olla syy menkkojen puuttumiseen. No oon tosiaan keventänyt liikuntaa ja saanu painoo lisää, joten aattelin kysyä, onko kukaan ollu vastaavassa tilanteessa ja saanu menkat alkaan.

Mulla on ollu jo pitkin viikkoo ovulaatio tuntemuksia ja tänä aamuna tuli limaa. Ois kyllä niin huippu asia, että sais oman kierron kuntoon, että vois olla luomustikin jotain mahiksia. Miehen simpat tosin huonosti liikkuvia ja pesutulokset on liikkunu 2,5- 5,5 miljoonan välillä, joten luomusti(kaan) ei oo kauheen todennäköstä raskautua.

Meinasin jo viikolla ostaa ovulaatiotestin, mutta aattelin, että se on vaan turhaa rahanmenoo. On nimittäin tullu ostettua tässä parin vuoden varrella muutamat raskaustestit. En ees halua aatella kuinka paljon tähän kaikkeen on uponnu rahaa. Eikä sillä kyllä oo merkitystäkään, jos vaan joskus saadaan se toivottu lopputulos.

Jos se ovulaatio on tosiaan tapahtunut, niin kauankohan se munis säilyy hedelmöittymiskykyisenä?
Mies lähti kuntosalille eli täytyy varmaan pöllytellä täkkejä, kun se palaa. No ei muuta kuin vällyjen alle ootteleen!

Ai niin Peepeellä olis kuulemma jotain kokemuksia vyöhyketerapiasta täällä Tampereen seudulla. Onko ollu mitään hyötyä ja missä oot käynyt?

p.s. Voisko joku asiantuntevampi lisätä mut tohon listaan. Eli hoidot starttaa 1.4 ja punktio on viikolla 18. Kiitos!

 
Inari, tuli vaan mieleen, että olisiko teillä ollut tuossa tilanteessa mahdollista siirtyä lennosta IVF:ään? Silloin, kun mulla ennen inssiä tuli 3 hyvää follia, lääkäri jopa ehdotti yhtenä potentiaalisena vaihtoehtona IVF:ään siirtymistä, kun kerran useampia folleja tuli. Jotenkin tuntuu turhalta heittää hukkaan hyviä folleja yhdessäkään kierrossa. Jos tollainen lennosta siirtyminen tehtäisiin, silloin kai lääkityksellä yritettäisiin saada vielä vähän enemmän kamaa muniksiin.
 
Kurjuus, Inari :hug: !
Mietin tuossa samaa kuin Kati, ts. oliskohan mahista päästä suoraan icsiin/ivf:ään, jos muniksia kasvaisi tässä kierrossa kovasti...Tosin mulla taitaa olla ne samat työntekijät edelleen hiihtolomalla silloin, kun hoitoja pitäisi tehdä :( . Jospa Inari sulla kävis parempi säkä?
Appropo, onko kukaan ollut clomien sivuvaikutusten takia sairaslomalla....? Mulla clomit nyt toista päivää (ja annostus vain 1/pv) ja olo on sanalla sanoen huono. Ja väsyttää ihan sikana. Ja alamahaan koskee. Mitenkähän niitä voimakkaampia hoitoja jaksaakaan...
Lumi(kaato)sadeterkuin Kummi
 
Hei.. Tulin teillekin kertomaan koska nimeni vielä listassa on eli... PLUSSA tuli!!! :)
Toivon teille kaikille samaa koska on tämä tunne niin ihana! Vaikka tosin nyt jo pelottaakin, että meneekö kesken, ovatko molemmat alkiot kiinnittyneet, mitä jos tuleekin kaksoset pärjätäänkö me niiden kanssa, meneekö kaikki hyvin.. Huoh.. Ihanaa mutta niin pelottavaa!
 
Onnittelut raitapaitainen!

Mulla oli tänään ultra. Tarkoitus oli tsekata, että munasarjat ovat rauhoittuneet seuraavassa kierrossa tehtävää IVF:ää varten. Yllätys oli suuren suuri, kun hieno keltarauhanen oli näkyvissä. Ei meinannut lääkärikään uskoa, että olin ovuloinut luomusti. Nyt vaan peukut pystyyn, että pupuiltua tuli tarpeeksi ja oikeaan aikaan. Ovulaation ajankohdasta ei ole nimittäin tarkkaa tietoa. Pääsiäinen sotkee seuraavan kierron, joten jos nyt ei plussaa tule, niin IVF siirtyy vasta huhtikuulle.
 
ja ultra kuulumisia eli siel oli niinku pahoin pelkäsinki kaikki päin p.....tä.
oon nyt piikittäny puregonia 5pv ja munikset kasvanu vaivasen 3mm. annosta nostettiin nyt 225IU mut mulla on usko noihin loppunu ihan kokonaan. Että tää touhu syö hermoo ja kovasti :(
perjantaina ois vielä ultra ja jos ei nuo munikset näytä kasvu merkkejä nii tää oli sit tältä kiertoo tässä :( mikähä mussa on nyt niin kovasti vikana että ei munikset näytä reagoivan olleskaa noihin stimulaatioihin..huoh.. kertokkaa hyvät immeiset onko kellää ollu tämmöst ongelmaa ja onko sit yhtäkkiä kuitenki munikset ottannee kasvu pyrähdyksen?? kolme päivää aikaa kasvatella nuit.. itkun itku ku aina kaikki mennee päin hanuria :'(
 
..vähän samanlaista paniikkia ultrissa ennen IVF:ää, oon kertoillut tuskistani tuolla vanhoissa "IVF/ICSI tammi/helmikuussa pinoissa" (ei siis Part III, mutta ehkä II ja ainakin ekassa pinossa)

Mulla munikset otti spurtin just vikana kolmena päivänä. Ekassa ultrassa (kp 5, alotin Puregonin kp 1) löytyi toisella puolella vain 3 ja toisella 5 follia, joista isoimmat 8 mm. Lääkäri oli jo tästä aika hämmästynyt, odotti paljon paljon enemmän folleja mun luomukiertojen perusteella. Noh, annosta nostettiin 150 IU:sta 300 IU:een ja 4-5 päivän päästä 2.ultrassa tilanne oli SAMA. Olin ihan valmis lyömään hanskat tiskiin ja olin varma, että mun munikset on menny johonkin ennenaikaiseen vaihdevuosijumiin (vaikka lääkäri olikin ihan että ei se voi olla, koska mun fsh-taso on niin normi ja lh:kin ihan lähellä fsh:ta, mikä on siis hyvä juttu että ne on ns. tasoissa)...

Lisättiin kuitenkin Menopur mukaan coctailiin, muistaakseni 125 IU tai 150 IU ja SITTEN 3.ultrassa, joka oli sit 3 päivän kuluttua (jolloin alunperin mulla piti olla punktio...) mulla näkyikin sitten 6 +7 follia ja ne oli jo tosi hyvin kasvaneita. Varsinaisessa punktiossa sitten heti viikonlopun jälkeen löytyi 7 +8 rakkulaa (joista tosin vain 9 munasolua), mutta isoja olivat. Eli loppukirin olivat ottaneet - minkä tiesinkin fyysisten tuntemusten perusteella, koska muistan, että samana päivänä kun mulla oli masentava 2 ultra niin aloin tuntemaan että nyt ne tehtaat taisi vasta käynnistyä...

Täytyy kuitenkin todeta, että kovin iso annostus ei koskaan ole hyväksi munasolujen laadulle. Mun kohdallahan lopputulos ei ollut ihan onnellinen (km 5+0), mutta toisaalta, ymmärrän sua täysin ja kokonaan siinä, että haluat tietenkin, että hoidot saadaan edes tehtyä!!!! Muistan itse ajatelleeni tossa vaiheessa, että olis suorastaan lottovoitto päästä punktioon, minkä jälkeen olin onnesta sekaisin kun pääsin siirtoon...Ja siitä eteenpäinkin olin 3 viikkoa onnellinen.

Koeta jaksaa ja keskity positiivisiin ajatuksiin. Mä muistaakseni harrastin miehen kanssa ahkerasti seksiä ne kolme päivää ja ehkä päivittäiset orgasmit auttoi hieromaan munasarjoja, who knows. Nyt vaan malttia - luota lääkäriisi. Jokaisen meistä kroppa ja hormonitasot on erilaisia - mikä toimii toiselle, ei ehkä toimi toiselle. Jännityksellä odotan, miten mun käy nyt seuraavalla kerralla (uusi ivf maaliskuun lopussa alkavaan kiertoon, nyt palaudun km:sta).

Ainiin, se piti vielä sanomani, että olet ehkä löytänyt sen pinon "Munasarjat yhtäkkiä toimimattomat". Meitä on siis monta, joihin hormonistimulaatio ei olekaan purrut suunnitellusti. Usein siihen on syynä liian korkea fsh, mutta on myös ilmeisen paljon meitä, joilla ei ole mitään "näkyvää syytä" siihen, miksi lääkevaste ei ole hyvä. Tää ei nyt lohduttanut kauheasti, tiedän, mutta ehkä se lohduttaa, että meidän kaikkien kierrot on erilaisia ja seuraavassa kierrossa samaa ongelmaa ei ehkä olekaan. Se voi siis johtua mitä moninaisimmista syistä - mulla epäiltiin kovaa kuumetta, jonka sairastin edellisen kierron lopussa/piikittelykierron alussa. Mutta ei sitä nyt sitten tiedä, mikä siinä viime kierrossa mätti...

Nyt otat vaan rauhallisesti lääkärin määrämät annokset mahaan ja päivä kerrallaan. Omalla kokemuksellani voin vakuuttaa syvällä rintaäänellä, että munikset voi ottaa kasvupyrähdyksiä.

Tsemppiä ja iso halaus.
 
Stella75 kiitti tuosta kirjotuksestasi :) vähän se piristi mieltä ku älysin et en mä yksin oo tässä jamassa. tosin ainahan toivois että muilla hoidot onnistuu hyvin mut on se silti helpottavaa kuulla et ei oo maailman ainut jolla ei kroppa toimi niinku pitäs.
joo kyllä tää tästä pikku hiljaa. Vasen tissi on ainoastaan reagoinu nuihin pistoksiin ja on tullu kipeex, mut ei paljon auta jos tissi siihen reagoi :LOL: :LOL:
perjantainapa sen sit näkkee et päästäänkö tässä kierrossa punktioon vai otetaanko uus kierto sit "ilolla" vastaan.
 
Joo, ei ne tissit tosiaan tässä hommassa auta. Se nyt vielä puuttuis, että lapsettomuuden syys oliskin siinä, että munasolut kypsyis tisseissä, tai esim. polvessa. Vaikee olis ollut luomuna onnistua :LOL:

Joo...Mä olen itseni onnistunut psyykkaamaan siihen, että niin kauan kuin hoitoja voidaan tehdä, niin ei oo "mitään" hätää...Uskon, että jollain coctaililla niitä muniksia vielä onnistutaan kasvattamaan - ja että kierrot on erilaisia. Netistä löytyy ummet ja lammet ruokavalio- ja vitamiiniasioita - niitäkin voisi tietysti harkita, että pitäisikö alkaa ottaa tosissaan. Siis esim. sellasta ruokavaliota suositellaan kuulemma munasolutuotantohäiriöisille, että hiilihydraatit pois (varsinkin valkoset jauhot,leivät ja sokeri täysin pois), jotta insuliinin tuotanto ei häiriinny (vaikuttaa jotenkin testosteroniin ja se taas munasolujen tuotantoon) ja sitten on tietysti nää omegat ja muut rasvahapot, vehnänalkioöljyt jne yms. Voin kyllä kertoa, että en ole vielä enkä kyllä varmasti aiokaan tuohon "hiilarit pois" -diettiin ryhtyä. Se on jo vähän liikaa mun sietokyvylle tässä kärsimysnäytelmässä.

Toivotaan sulle parasta nyt vielä loppuspurttiin. Mä niin tiedän miltä susta tuntuu, voin vakuuttaa, etten uskonut yhtään kun kaikki tsemppasi tuolla ivf/icsi pinossa, että "kyllä ne siitä vielä...." Olin niin paskana ja aivan siis 99% varma, että se yrityskerta oli siinä - tuntui ihan kaamealta, kun muilla oli tyyliin kasvamassa tai just punktioitu 36 ja 22 munarakkulaa jne...Sitten kuitenkin alkoi tapahtumaan...Joten toivotaan samaa sullekin!

Ei siis luovuteta toivosta. Eihän tässä paljon muitakaan pelastusköysiä ole, kuin se toivo...
 
juu näinhän se on :)
kuinka sulla ku alko sit viimesen kolmen pv aikana munikset kasvaa ni tuliko sulle jottain tuntemuksia, kipuja tjn..? mulla ku ei oo ei niin sit yhtään mitään.. tosin jos äkikseltään ryntää pomppaa ylös tms nii saattaa vähän nipistää munasarjasta ei muuta. vitsi ku mä oisin valmis melkee antaan toisen käden jos vasta palkax sais ees vähän tujumpaa vihlontaa tuonne alakertaan :LOL:
 
Joo, mulla kyllä alkoi silloin tokan ultran iltana (muistaakseni ti) juilimaan sillä tavalla munasarjoihin kuin ois ovulaatio tapahtumassa, eli aloin toiveikkaasti miettimään, että josko kuitenkin. Sitten alkoi seuraavasta aamusta sellaista jomotus/ovis-juilintaa perjantai-aamuun asti, jolloin menin uudestaan ultraan. Kun lääkäri silloin kysyi, että mitkä omat tuntemukset on, niin muistan, että rohkenin sanoa, että nyt kyllä on ollut erityisesti ti-illan piikityksistä lähtien tuntemuksia. Ja sitten mun omat epäilykset tehtaiden toiminnan aloituksesta saikin vahvistuksen. Noh, niillä hevosannostuksilla olikin syytä, että jotain alkoi tapahtumaan.

Tiedän miltä susta tuntuu...
 
Voi Peepee oon sanoinkuvaamattoman pahoillani, jos toi sun negas pitää paikkansa. :hug: Tuoreessa muistissa on vielä ittellänikin tuoresiirrosta negaaminen. Sitä jotenkin sillon aatteli, että IVF on pomminvarma keino raskautua. Mutta todellisuudessa onnistumisprosentit ei oo kovinkaan korkeet. Oon lohdutellu itteeni sillä, että luomustikin raskautuminen voi kestää useamman kuukauden. Onneks teillä on pakkasessa mukavasti uusia onnistumismahdollisuuksia. Nyt on tietenkin itkut itkettävä ja lähdettävä hammasta purren kohti tulevaa. Oot varmaan jo lukenut tuolta IVF-pinosta ihanan ja lohduttavan runon. Kyllä sinutkin Peepee on vaan tarkotettu äidiksi, usko pois!

MATILDA kiinostuin tosta sun luomuoviksesta eli eikö sulla oo irronnu folli normaalisti ennen tätä. Pohdin nimittäin itsekkin tossa hetki sitten oisko ittelläni mahkut ovuloida normaalisti näitten hoitojen välillä. Mulla ei oo ollu pariin vuoteen minkään valtakunnan toimintaa tuo sarjoissa, mutta viime viikonloppuna olin tuntevinani ovulaation. Mietin vaan oisko mahdollista..

Oon muuten seurannu Raitiksen edesottamuksia tuo IVF-pinossa ja haluaisin myös onnitella sua plussan johdosta! Onnea siis oikein paljon :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanneli-78:
MATILDA kiinostuin tosta sun luomuoviksesta eli eikö sulla oo irronnu folli normaalisti ennen tätä. Pohdin nimittäin itsekkin tossa hetki sitten oisko ittelläni mahkut ovuloida normaalisti näitten hoitojen välillä. Mulla ei oo ollu pariin vuoteen minkään valtakunnan toimintaa tuo sarjoissa, mutta viime viikonloppuna olin tuntevinani ovulaation. Mietin vaan oisko mahdollista..


Hanneli-78
Luomusti en ole koskaan ovuloinut, myös Gonal-pistoksilla saatiin vaihtelevia tuloksia aikaiseksi. Luultavasti tähän välikierron "ihmeeseen" vaikutti edellisten kiertojen piikitykset. Ihmeellistä on myös, että tikutin ovista enkä saanut sitä bongattua, kuitenkin ultra osoitti oviksen tapahtuneeksi...
 

Yhteistyössä