Ensinnäkin onnea, että pääsitte siirtoon! Kyllä se yksikin riittää, jos hyvä tuuri käy
Meillä punktoitiin kuus rakkulaa, neljässä oli solu, kaikkiin ICSI, kolme hedelmöittyi, mutta vain yksi normaalisti. Kaksi muuta olivat monitumaisia, jotka oli kuulema hyvin lähteneet jakautumaan, mutta roskiin menevät. Eivät osanneet labrasta sanoa mistä johtuu, mutta epäilivät huonolaatuisia munasoluja.
Jos meille tehdään jatkossa uusi hoito, niin aikovat vaihtaa hoitomuodon lyhyeksi ja toisenlaista lääkettä kasvattamaan, josko sillä tavalla saataisiin sitten parempilaatuisia. Nyt meillä oli pitkä kaava ja Puregon.
Se yksi normaali siirrettiin tänään kohtuuni :heart: