IVF ja poikkeavia alkioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neno

Uusi jäsen
12.05.2010
2
0
1
Tietääkö kukaan enemmän poikkeavista alkioista? IVF-hoidon yhteydessä kävi ilmi, että vain yksi alkio voitiin istuttaa, koska muut n. 10, olivat poikkeavia, eikä niitä voitu pakastaa. Minkälaisia kokemuksia ja/tai tuloksia?
Kiitos jo etukäteen! :)

Ensinnäkin onnea, että pääsitte siirtoon! Kyllä se yksikin riittää, jos hyvä tuuri käy :)

Meillä punktoitiin kuus rakkulaa, neljässä oli solu, kaikkiin ICSI, kolme hedelmöittyi, mutta vain yksi normaalisti. Kaksi muuta olivat monitumaisia, jotka oli kuulema hyvin lähteneet jakautumaan, mutta roskiin menevät. Eivät osanneet labrasta sanoa mistä johtuu, mutta epäilivät huonolaatuisia munasoluja.

Jos meille tehdään jatkossa uusi hoito, niin aikovat vaihtaa hoitomuodon lyhyeksi ja toisenlaista lääkettä kasvattamaan, josko sillä tavalla saataisiin sitten parempilaatuisia. Nyt meillä oli pitkä kaava ja Puregon.

Se yksi normaali siirrettiin tänään kohtuuni :heart:

ihanaa HalleB, kun oot noin positiivinen - mä meinaan kans olla, ja kiitos kun vastasit! Multa saatiin tosiaan 18kpl rakkulaa, suurin osa hedelmöittyi mutta olivat siis näitä poikkeavia..

Mutta tänään mulla kans siirrettiin tämä yks ainoa normaali kohtuun! Toivottavasti onnekas, myös siellä! =) Jatkosta ei vielä puhuttu mitään, eikä syistäkään. Mä kävin hoidot pitkän kaavan kautta ja oon kiinnostunut siitä ns. lyhyemmästä kaavasta, jos siihen joudutaan vielä..

Onnea paljon teille, nyt joutuu jännäämään pari viikkoa :)

Yhteistyössä