IVF/ICSI tammi/helmikuussa

Onhan tuos ravaaminen, ku tota matkaakin on... Mut ei se auta.. Julkiselle on niin pitkät jonot ettei maltettu odottaa.
Huomenna taas pitäis ajella muniksia tutkimaan :D
Kovasti Ulpis tsemppiä punktioon, toivottavasti kaikki menee hyvin ja kivuttomasti!!! :heart:
 
Kati, periaatteessa nuo vkon 7 ehdottamasi päivät on kaikki ok. 8 vkosta en vielä osaa sanoa. Mites Saana +muut tapaamiseen haluavat?

Lueskelin just netistä muutamasta paikasta, että tässä vaiheessa hcg.tä pitäisi olla sen verran että testissä näkyisi. Jotenkin ärsyttää mennä maksamaan Felicitakselle huomenna se 50 euroa yhdestä hiton näytteestä, toisaalta saapa sitten 100% varman tuloksen. Olit Kati oikeassa tämä vika viikonloppu on kaikkein pahin! Ei pysty keskittymään yhtään mihinkään kuin asian miettimiseen...

Tsemppiä huomiseen punktioon menijöille!
 
En osaa sanoa ennen ku tiedän mikä päivä se olis... Ku alkaa tuo harjoittelukin...

Kamilla:
Mä toivon et nyt menee paremmin ku viimeksi sillä olo ei ole niin tukala. Onnistuin pitämään vatsan toiminnassa eli suoli toimii! Jee!

Niin vielä syömättömyydestä, lapuista luin että kannattaa ottaa omia eväitä mukaan joita saa sitten sydä/juoda odotellessa jne... Uskomatonta että huomenna hautomo myy munansa "eniten tarjoavalle" ja kasvatus osa on ohi... Yllättävän nopeaa aika on mennyt vaikka julkisella ollaan... Eli vuoden aikana kaksi ICSI/IVF ja 4 alkionsiirtoa. Hyvin on vuotta tahdittanu...

Voi pee, millähän saa nukuttua yöllä....

T. Ulpis
 
Tsemppiä kaikille huomisille testaajille sekä punktioon menijöille!! Täällä roikutaan varmasti langoilla kuulumisia odottelemassa... :)

Voisin ehkä jossain vaiheessa tulla mukaan Hesan treffailuihin, Tampereelle täältä itärajalta alkaa olla vähän pitkä matka... Pääkaupunkiseudulla tulee kuitenkin silloin tällöin käytyä töiden takia/kyläilemässä/shoppailemassa - jos vaan huolitte maalaisen mukaan ;)
 
Onnea kaikille punktioon menijöille.

Annuli: Mäkin olen harrastanut netin tutkimista ja tullut siihen tulokseen, että se on fifty-fifty miten huomenna käy. Kumpaankin suuntaan voi lähteä kallistumaan. Mä olen aivan kauhuissani. En mä kyllä ymmärrä miks sulla pitäis jo näkyä kun aika usein ihmiset saa haamuja vasta tässä vaiheessa. Me ollaan vaan hitaita hormoonin tuottajia =)
 
Mä oon tulos Tampereelle ens to/pe varmaan, riippuen kuinka määräävät seuraavan ultran huomenna. Sit reilun viikon päästä punktioon ja siirtoon. Toivottavasti pääsen pariksi yöksi majailemaan sukulaisen tyhjillä olevaan asuntoon silloin. Eli tod.näk majailen siellä 11-13.2 tai 12-14.2. Et jos osuis noille päiville, niin olisin kyllä innokas tapaamaan! =)
 
Maanantaita :wave:

Ekaks onnea kaikille punktioon menijöille, voimia :hug: Mulle sanottiin että kevyttä aamupalaa pitää syödä tai muuten tulee huono-olo, mutta se voi olla vaihteleva käytäntö...

Siisamille onnea haamusta, kyllähän se jo noilla piinapäivillä tarkoittaa hyvää. Ei mulla missään vaiheessa mitään lämpöä ole ollut, 36,2-36,5 välillä.

Olen hiljaiseloa pitänyt pelkoni vuoksi. Lauantaina tein uuden r-testin ja vahva positiivinen oli mutta odottelen edelleen verikoetta, toivotaan että lähete tulisi alkuviikosta.
Edelleen selkäsärky vaivaa ja lorahteluja on, onneks vielä valkovuotoa mutta kauhulla odotan, että koska tulee verta... :headwall: :headwall:
Täällä siis piinat jatkuu...
 



IVF-hoitolaiset maanantaina 4.2


ronttuli08: 1.ICSI, IVF takana marraskuussa, pp4

Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä pp4

onneliina: 1.IVF, pp

Annuli81: 1.ICSI,pillerit jätetty keväällä-06, siirto 24.1, pp 11

Casa: 2.IVF, 1.IVF takana marraskuussa, pp

Löllykkä: 2.IVF, 1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06, pistospvä 5, punktio vko 7?

Lumienkeli2007: 2.ICSI, pp

Pillipiipari: 1.ICSI?, takana kaksi inssiä, pp

Tikru70: 2.IVF, pp

Hapsu: 1.IVF, nollaultra 5.2.?

Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pistospvä 12, punktio 4.2. TAYS

Inkaliini: 2.IVF, pp

Siisami: 2.ICSI, pp 14 testipäivä 4.2.

Miikkis: 1.IVF, pp 19 testipäivä 30.1., testi positiivinen, odottelee verikoetta

Toiveikas: 1.IVF/ICSI, pp

Lenaki: 4.IVF, siirto 28.1, pp 7

PeePee77: 1.IVF, pistospvä 6, punktio ja siirto vko 7

risto: 1.IVF, pp

puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 46, 4 IUI odottaa

Finttu: 1.ICSI,yritystä 2,5 vuotta, punktio 22.1. pp 11

geri: 1.ICSI, yritystä 03/05 alkaen pp 4 verikoetesti 11.2. (tulos 12.2)

Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pistospvä 2 , pp

Kamilla: 1. ICSI, pistokset menossa, punktio ja siirto vko 7

Stella75: 1. IFV, punktio 28.1. pp 5 , testipäivä 13.2.

marica: 1. IVF, takana yksi inssi, punktio vko 9

Raitapaitainen: 1. IVF, kp 17, pistokset menossa, punktio vko 6 alussa



PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)


OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)


 
Kyllä se kuulkaa naiset on nyt niin, että nega sieltä tulee tänään napsahtamaan. Labratyöntekijä sanoi, että luultavasti olisi kuitenkin pitänyt jo eilenkin testissä näkyä. :/ V*tuttaa kyllä, mutta mä olen surrut niin paljon etukäteen, että olo ainakin nyt yllättävän seesteinen.Mies totesi tänään, että yhtähyvin oltaisiin vaikka sitten voitu polttaa ne kolme tonnia mitä hoitoon meni (itseasiassa lääkkeineen paljon enempi), minä yritin lohduttaa ettei se nyt ihan niinkään ole.
Mutta Siisamille tsemppiä verikokeeseen, uskon kyllä että sulle plussa tulee :heart: Mites Finttu, oletko testaillut vai onnistunut pitämään testin kaapissa?
 
Voi hitsiläinen, haleja Annulille, toivotaan vielä kuitenkin parasta.
Mä asun kans Tampereen seudulla, joten jos tapaamiseen mahtuu (huolitaan) ja omaan aikatauluun sopii niin voisin kingetä mukaan.
ON: sen verran, että menkkamaista vatsasärkyä ollut sunnuntaista asti, joten tämä ei tietäne hyvää :(
 
Mä saan pahimmassa tapauksessa vasta huomenna verikoetulokset eli katotaan nyt. Sen verran hätäinen sit kuitenkin olin et kun pääsin miehen valvovan silmän alta pois niin painuin apteekkiin ja työpaikan vessassa voi ihan hyvin testata :snotty: Ei siitä kuitenkaan hullua hurskaammaksi tultu koska sama haamu siinä on edelleen :headwall: Nyt se ei kuitenkaan ihan aamupissasta enään ollut vaan noin 3 tuntia rakossa olleesta. Ei kuitenkaan ollut negaksi muuttunut. Ilmoitan heti kun tiedän.
 
:hug: Annulille - odotetaan nyt kuitenkin vielä se verikokeen tulos... Tsemppiä Siisamille odotteluun!

ronttuli, meillä on sama pp menossa ja samanlaisia tuntemuksia täälläkin. Oon päättänyt, etten kauheesti mieti tuntemuksia, kun ymmärtääkseni nuo Luget voi aiheuttaa niin monenlaisia sivuvaikutuksia ja kai se punktiokin tuolla alavatsassa vielä vähän vaikuttaa. Helpommin sanottu kuin tehty ;)

Päiväsaikaan fiilikset on ihan hyvät; ei kauheasti uskalla toivoa, mutta aika vähän on ollut mitään masis/raivo/itkukohtauksia (jos ei lasketa sitä, että itkeskelin eilen pariin otteeseen kattoessani Pientä taloa preerialla.. :D ). Mutta yöllä on meno sitäkin villimpää! Näen hirveesti unia ja aika ahdistavia sellasia; viimeyönäkin siskoni oli yllättäen raskaana, tosin ihan viimesimmillään ja mie itkin ihan hirvittävästi. Aamulla herätessä oli sellanen olo kuin ois tosiaan itkenyt monta tuntia.

Saanalle mukavaa työpäivää pitkän tauon jälkeen! Ja hyvää alkanutta viikkoa koko pinolle :wave:
 
Hyvältähän tuo Siisami vaikuttaa, kun plussa edelleen oli!
Toivotaan geri että pikkuinen tarraisi lujasti kiinni :heart: Olet muuten tietenkin tervetullut tapaamiseen, ilmoittele kun olet tännepäin tulossa niin yritetään järkätä jotain :wave:

Just mietin, että mun työnlaatu on todellakin kärsinyt hoitojen aikana. Pakolliset hommat olen tehnyt, en mitään ylimääräistä. Nyt sitä varmaan kohta jaksaa taas ainakin toivottavasti työskennellä entiseen malliin.
 
punktio ohi!
Kuulostaa ehkä oudolta, mut se oli musta miellyttävä kokemus. Lääkitys oli niin mahtava! Pyysin vaan musiikkia lujemmalle ja sit nautiskelin. Epämiellyttävin oli alapään pesu ennen toimenpidettä.
Heräämössäkin olin vain puolisen tuntia ja sit ihan peipposena kuulemaan tuloksia: 9 solua, rakkuloita oli 16.
Nyt kyllä vähän jomottaa, mutta kai siitä särkylääkkein selviää..
 
Minullakin ensimmäinen punktio oli mukavampi kokemus kuin tämä toinen. Hyvä saalis onneliinalla!
geri: Olen myös yrittänyt välttää tuntemuksien kuulostelua ja aikas hyvin siinä pärjännytkin, mutta tämä massukipu on todella syvältä. Luget on minulla kasvattunut tissejä mukavasti, ne voisin pitää vielä lugejen loppumisen jälkeenkin. Muuten en ole huomannut oikeen kummosia tuntemuksia.
 
Sitä mä en kyllä ymmärrä, että mulla rinnat on kipeät ja kasvaneet jo taas ennen lugeja. ilmeisesti noi piikihormonit vaikuttaa myös niihin.

Tapaamisesta: mulle sopis hyvin vaikka toi 13. päivä. Sovitaanko?

Annuli: mulla kans on kaikki muut hommat, ei työt, mutta opiskelut, kärsineet vähän luvattoman paljon näiden hoitojen seurauksena. Tapahtui nyt mitä tahansa tän hoidon suhteen, niin pitää kyllä ihan pian ryhdistäytyä ja vähän keskittyä muuhunki.
 
13.päivä sopii mullekin ihan hyvin. Kuuden aikaan olisin keskustassa. Mites muut?

Onnea hyvin menneestä punktiosta Onneliina, hyvä sato tuli :heart: Mietinkin tänään kun kävin aamulla Felicitaksessa, että sä olet varmasti kohta punktioon tulossa =)
 
Upea "porukan" oot onneliina kasvatellut,hienoa =)

Miulla on huomenna se punktio.Pelkoa vähän laannuttaa täältä luetut hyvät kokemuset.Saapi nähä kuinka paljon saavat kerättyä kasaan,kun "kasvatuslaitoksessa" on hurumykke porukkaa.Olo on kyllä parempi nyt ku lauantaina,sillon oli tosi kaamee olo.Nyt ihan inhimillinen vaikka pregnylin pistin eilen illalla.Ei nipristä ei mitään.Onko muilla ollu pregnylin jälkeen nipistelyjä?
 
Risto: mulla oli vähän sellaista pingotusta eilen, eli pregnylin jälkeen noin 24h. Pistokohta tietty arka, mutta ei sen kummempaa kipua. Epämukava olo lähinnä.

Oikeesti, se punktio on ihan iisi juttu, ainakin jos saa saman lääkehuurun ku minä tänään. Lääkäri sanoi hauskasti, että mene mukaan vaan! Siis, lääkkeiden mukaan..

Kiva kun kehutte mun saalista, olin ekaksi vaan pettynyt, kun toivoin että kaikissa rakkuloissa ois ollut solu.

Annuli: no nähtiinköhän me siellä sitten? Ainakin tuttavallisesti hymyilin jollekin, ja ajattelin että ehkä se olet sinä. Niin vaikea vaan aloittaa juttua tuollaisessa paikassa kenenkään kanssa, kun ei oikein tiedä, että millä mielellä ihmiset siellä ovat.
 

Yhteistyössä