IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III

Mites Miljan tulos? :)

Joku kirjoitti tuolla ylempänä, että "siellä ne kulkee vapaana mahojensa kanssa.." tms. hmm.. Tuli mieleen, että sillä hetkellä kun tuntuu pahalta nähdä toisten mahoja niin auttaisko se yhtään, jos ajattelis, että "tuokin on saattanut kärsiä lapsettomuudesta"? :hug:

Saispa kaikille aimo annoksen tuota Mirvan positiivista palautumista vastoinkäymisistä.. ;)
 
Voi itku :hug: paljon voimia ja lohdutusta.

Se potkaisee joka kerta yhtä pahasti. Kääriydy sinne miehen kainaloon lohduttautumaan.

Kyllä me tytöt vielä näytämme, joku päivä se aurinko paistaa meidänkin risukasoihin =)
 
Voi Milja, oon niin pahoillani... :'( Kohtalotovereita ollaan, mulla kans eka ICSI toi negan :ashamed: Tää on niin EPÄOIKEUDENMUKAISTA!!! :kieh: Sure rauhassa, kyllä se ajan myötä helpottaa ja jaksaa taas katsoa tulevaan :hug:
 




IVF-hoitolaiset tiistaina 18.3.



Tiiti: 1.IVF, siirto 10.3 pp 8


Marli: 1.IVF, pas-siirto 12.3 pp 6


Viivi73: 1.ICSI, pistospäivä ?


Soraya: 1.IVF keskeytyi, uusi yritys: punktio vko 13


Johannalii: Yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa


puoli-enkeli: tulossa 1.IVF


Mirvab: tulossa 2.IVF toukokuussa



PLUSSANNEET



Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

Geri (1.IVF)

Kulti (1.IVF)

Ulpulummukka (2.IVF/ICSI, kaksoset =) )

Raitapaitainen ( 1.IVF, kaksoset =) )

Löllykkä (1. ICSI)

Kuunkulta (1.IVF/ICSI, kaksoset =) )

Helba (1.IVF)

Marica (1.IVF)


HAAMUILLEET



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET



Kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

Ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

onneliina (1.IVF)

Angelina (2.IVF/ICSI) km

PeePee77 (1.IVF)

Popsy (1.IVF)

Taivaansilpoja (1.ICSI)

Tyyne (6.ICSI) + Tuulimuna rv 8+4 lääkkeellinen tyhjennys

Kamilla (1.ICSI)

Hapsu (1.IVF)

Toiveikas (1.ICSI)

Kurreliini (1.IVF)

Casa (2.IVF)

Milja71 (1.ICSI)

[/quote]

 
Syvät pahoittelut Milja! Voimia...

Liittyisin joukkoon tummaan, jos sopii- huhtikuulaisille ei olekaan omaa pinoa, ja teistä on tullut jo tuttuja, vaikka olenkin itse lähinnä taustaillut tässä pinossa. Mulla siis 1. IVF:n sumut alkamassa pääsiäislauantaina. Fiilikset menee vuoristorataa. Pelkään kaikenlaista, en vähiten lääkkeiden sivuvaikutuksia.
 
Heipä hei kaikille!
Oon muutaman viikon välillä kurkkaillu teidän keskusteluja ja nyt rohkaistuin itsekin mukaan. Taustoista: ollaan yritetty kolmisen vuotta, takana 6 inssiä ja nyt aloitellaan Naistenklinikalla ivf hoitoja. Sumuttamisen Synarelalla aloin viime viikon ke ja arvioitu ivf ois viikolla 15. Sivuvaikutuksiakin on ilmenny :/ sunnuntaina julmettu päänsärky ja muutamana viime yönä unta on tullu vain muutaman tunnin verran... Kauhulla ootan taas pistoshoidon seurauksia - inssien aikana sain karseita raivareita aivan mitättömistä syistä ja tunteet vaihteli laidasta laitaan. Tällainen tilanne täällä maan laitamilla :)
 
Kiitos tuestanne. :hug: olette ihania.
Eilen kyllä maailma romahti jälleen kerran. Taas enemmän kuin aiemmin. Olen niin surkea etten pysty syömään mikä saa vielä heikommaksi. Mies romahti kans täysin. Oli ollut niin varma että ICSI on meidän pelastuksemme.
Eihän tässä muu auta kuin mennä eteenpäin ja toivoa että seuraaavalla kierroksella paremmin. Saa nyt se helkkarin noita tulle meille pääsiäiseksi. Näiden zumenonien jäleen onkin tädillä töitä. Toivotaan ettei ehdi sit kenenkään teiden luo.
 
Olen kirjoitellut tuolla muutamassa muussa pinossa, mutta ajattelin liittyä vielä tähänkin. Eli kolmisen vuotta lapsettomuutta takana ja nyt 1. IVF aloitettu julkisella puolella. Synarelan sumuttelut olen aloittanut 6.3. ja tässä odottelen vuotoa, että saisi se täti-Moonika nyt tulla käymään täälläkin päin viimeistään pääsiäisenä...tietty onhan sellainen pieni mahdollisuus josko olisikin luomusti tärpännyt... :LOL: tohon ei kyllä usko erkkikään. Pistoshoidot suunniteltu aloitettavaksi ensi viikolla ja punktio viikolle 15. Erika74 kanssa mennään sitten samoilla aikatauluilla. Mulla ei pahempia oireita sumuista ole tullut, päänsärkyä ehkä, mutta siitä kärsin muutenkin helposti. Niin moni asia voi vielä mennä pieleen ettei tässä auta kuin nöyränä katsoa mitä tuleman pitää =) Tsemppiä kaikille :heart:
 
Ajattelin tulla teillekin kertomaan ilouutisen mutta sehän täällä jo tiedettiinkin... =)

Iso hali ja voimaa neganneille!

Täällä vietetään aikaa arabialaisen ystävän kanssa mutta eiköhän tästä selviä, vielä neljä viikkoa maagiseen 12vk.n rajaan, toivottavasti kestää sinne asti.

Olin aika yllättynyt tästä tuloksesta kun ajattelee että tuli se tulehdus ja hyperiä alkoi pukkaamaan ja olin todella kipeä. Nyt lähinnä pelottaa että kuinka tulevaisuudesta selviää....

T. Ulpis ja kaksi kyplookkia 8+1
 
Hei.. Luonto päätti näpäyttää meitä, ettei tule iloittua liikaa.. :'(

Toisen sikiön kehitys oli hidastunut, kaksi sykettä kuitenkin näkyvissä. Toinen syke oli selvästi heikompi.
99% todennäköisyydellä meille taitaa sittenkin tulla vain yksi vauva. Ainut mikä saattaa toisen pelastaa on se, että tänään olisi ollut heikko kuvakulma. *in my dreams*

Mutta toinen voi siis oikein mainiosti ja syke oli vahva!! :heart:
Siitä olemme toki suunnattoman iloisia.

On sitä vaan jo ehtinyt kiintyä kahteen.. Että kyllä tästä monet itkut saa itkeä.
 




IVF-hoitolaiset keskiviikkona 19.3.



Tiiti: 1.IVF, siirto 10.3 pp 9


Marli: 1.IVF, pas-siirto 12.3 pp 7


Erika74: 1.IVF, punktio vk 15


Banaani71: 1.IVF, punktio vk 15


Viivi73: 1.ICSI, pistospäivä ?


Soraya: 1.IVF keskeytyi, uusi yritys


Johannalii: Yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa


Puoli-enkeli: Tulossa 1.IVF


Mirvab: Tulossa 2.IVF toukokuussa



PLUSSANNEET



Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

Geri (1.IVF)

Kulti (1.IVF)

Ulpulummukka (2.IVF/ICSI, kaksoset =) )

Raitapaitainen ( 1.IVF, kaksoset =) )

Löllykkä (1. ICSI)

Kuunkulta (1.IVF/ICSI, kaksoset =) )

Helba (1.IVF)

Marica (1.IVF)


HAAMUILLEET



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET



Kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

Ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

onneliina (1.IVF)

Angelina (2.IVF/ICSI) km

PeePee77 (1.IVF)

Popsy (1.IVF)

Taivaansilpoja (1.ICSI)

Tyyne (6.ICSI) + Tuulimuna rv 8+4 lääkkeellinen tyhjennys

Kamilla (1.ICSI)

Hapsu (1.IVF)

Toiveikas (1.ICSI)

Kurreliini (1.IVF)

Casa (2.IVF)

Milja71 (1.ICSI)





 
Heippa uudet Banaani & Erika! Tervetuloa joukkoomme! Toivottavasti laitoin tietonne listaan oikein, saa korjata ja päivittää! :) Meillä alkoi juuri neljäs vuosi lapsen teon merkeissä. Olemme edenneet hissukseen ja takana on kolme tuloksetonta inseminaatiota. Menimme jo kohti ensimmäistä koeputkihedelmöitystä, mutta kroppani teki tenän ja kasvatti yhden ainoan munarakkulan. Se hoito keskeytettiin sillä erää ja aloimme odottaa tätiä, jotta päästäisiin taas aloittamaan uudestaan. No, kroppa on ihan jumissa ja täti ei ole tullut. Raskaana en kuitenkaan ole. Huomenna jos saataisiin aikaiseksi haettua apteekista lääkärin määräämät Terolutit, joilla houkutella täti kylään! =)
 
Täällä käytiin tänään ekassa ultrassa ja kaikki oli niinkuin pitikin. Siellä meidän haamun sydän löi. Eli yksi on tulossa. Meinasi itku tulla kun syke nähtiin. Isäntäkin tuumasi kun ulos käveltiin että poika tulossa... Oli kuulemma iso suu ja kikkeli... :LOL: Ite vaan mitään nähny... Eikä sitä vielä edes näe. Kai se sitten isäntä poikaa odottaa.

Tänään sitten lääkäriltä kysyin kun ollut puhetta ettei julkisella tehdä kuin kaksi onnistunutta raskautta. Että pitääkö paikkaansa. Ei ainakaan täällä Oulussa. Meinasi että jos pakkaseen jäi alkioita niin vaikka kaikki käytetään jos vanhemmat haluaa. On kai se kamalaa jo kun vasta saanut raskauden alkamaan niin minä jo lisää suunnittelen ja haluan. Mutta kun aina olen isosta perheestä haaveillut niin kai se siitä johtuu.

Löllykkä ja haamu 7+1
 
Pakko purkaa vielä teillekin.. Te ehkä ymmärrätte kun tiedätte taustat..

Kyllä se ultrassa hyvin selvää oli, että toinen heistä vain jatkaa kasvuaan. Se toinen syke oli NIIN heikko ja aivan liian hidas. Sikiön koko vastasi rv6+3 kaikkein suurimmastakin mittakulmasta, toinen normaalia rv7+5 niinkuin pitikin.

Ollaan kovasti yritetty nyt tottua ajatukseen, että meille on tulossa yksi lapsi kahden sijaan. Molempiin oli jo ehtinyt kiintyä ja ajatella tulevaa kaksosten kannalta. Päivä on mennyt surressa ja itkua tirautellessa. Ymmärtääköhän vahvempi sikiö, että rakastan häntä aivan suunnattomasti vaikka nyt itkenkin ikävää toiseen sikiöön? Ehkä heikomman tarkoituksena on ollut auttaa vahvemman alkumetreillä.. :heart:

Voinette kuvitella itkuisuuden kun tässä tilassa on muutenkin herkkää.. Mä olen oikeasti ihan sekaisin ja äärettömän surullinen. Mikään ei ole varmaa ennenkuin lapsi on sylissä..
Yritetään löytää tästä hyviäkin puolia kuten riskit. Nehän laski nyt reilusti.

Ymmärrän sen, että mun pitäisi olla äärettömän onnellinen siitä, että yksi lapsi voi hyvin ja tietenkin olenkin.. Mutta samaan aikaan suren toista. He olivat kuitenkin kaksi eri yksilöä. En halua olla ahne mutta olisin minä ne molemmatkin ottanut.. *lohdutonta itkua* :'( :'(
 
Olen niin iloinen raitapaita sun puolesta, mutta eihän se vielä varma ole miten teidän toisen vaavin käy, sehän voi hämätä ja vetää kauheet loppuspurtit.
Voi että kun itse olisin samassa tilanteessa joku päivä, siitä olen varma että se joku päivä ei kyllä ole tämän kertaisen hoidon tulos, ei ole mitään oireita siis vieläkään. Mutta ensi kerralla mä meinaan sen plussan napata.
Harmittaa sen Stellan puolesta, kaikki näytti niin siltä että nyt napsahtaa.
No... jos ne olikin seuraavan kerran oireet jo tässä kuussa. Yläkerran ukko on saattanut erehtyä, onhan hänkin jo aikas vanha. Seuraavalla kerralla onkin oireeton raskaus.
:D
 
Raitis :hug: Tottakai sinä suret ja siihen on täysi oikeus. Niinhän se sanoo, että kaikella on tarkoituksensa vaikka sitä on kyllä niin kovin vaikea löytää näistä kaikista koettelemuksista mitä ollaan jouduttu läpi käymään.

Voimia surra menetystä ja voimia löytää ilo pelon alta ja iloita siitä pienestä Raidasta mikä jäi iloksenne :hug:
 
Voi Raitis. Iso :hug: sulle! Koita yrittää ajatella positiivisesti kaiken tämän keskellä, sillä onhan teillä varmuudella edelleen yksi sitkeä pienokainen kasvamassa ja kehittymässä. Ja eihän siitä toisestakaan vielä täyttä varmuutta ole. Voimia sulle!
 

Yhteistyössä