IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III

Toiveikas, voi harmi. Isot :hug: sulle joka tapauksessa. Negan saaminen on aina niin masentavaa.

Helba, onnea plussasta! Hieno juttu! Varmaan olette tosi onnellisia. Oli varmaan ihan fiksu veto mennä suoraan veritestiin, eikä kotona testailla. Kuten olen muiltakin kysellyt, millaisia oireita sulla oli nyt viimeisinä piinapäivinä?

Oma (.) alavatsassa alkaa olla sellaista satunnaista menkkamaista jomotusta eli eiköhän se täti ole sieltä tulossa. Ajattelin, että lopetan tänään luget ja jään odottamaan vuodon alkua. En viitti pitkittää kiertoa lugeilla yhtään, että pääsisin vielä ennen pääsiäistä ultraan PAS:ia varten. Jos ei mitään kuulu, siinä tapauksessa testaan la.
 
Heippati hei!!

Vaviskaa kaikki te jotka olette luistaneet siivouksesta.. Minä olen siivoillut koko päivän!!! :D
Pyykkikone ja kuivausrumpu huutavat Hoosiannaa kuin Ulpiksen kyklooppi aikanaan kun oon pessy 7 koneellista pyykkiä!!

Täälähän on taas monenlaista uutta.. Stellalle onnittelut hienosti menneestä siirrosta!! Ihanan positiivinen asenne! Ja Limis-PeePeelle terkkuja!! :wave: ;)

Toiveikkaalle iso voima :hug: Toivottavasti jaksat olla toiveikas vielä jatkossakin. Mä olen kans paljon miettinyt miksi-kysymystä mutta sillä tavoin, että miksi joku toinen hoito/hoitokerta onnistuisi jos tämäkään ei onnistunut..? Sitten se vaan onnistui ja taas voisi kysyä, että miksi? Miksi se nyt onnistui? Miksi on kyllä maailman kamalin kysymys.

Helballe suurensuuret onnittelut ja tervetuloa odotuspuolelle! Siellä on ketju, johon on kerääntynyt meitä tältä puolelta alkuvuodesta plussanneita. http://kaksplus.fi/keskustelu/t972518
Minkä vahvusta Klexanea sä pistät?

Kaveri-Kampsulle terveisiä vilttiketjuun! Oispa hienoa kun tulis luomuplussa hoitojen välis!!

Mirvalle onnea huomiselle!!!

Ootteko muuten huomanneet, että IlonaG, joka palstaili monen meidän kanssa loppusyksystä, otti inssistä plussan ja nyt on tuplat tulossa!

(.) Huomenna ultraan! Jännittää!! =) Ei sitten niin mitään oireita!! Tai no... Light-jaffaa tekee edelleen mieli. Ja pientä pesänrakennusviettiä puskee. Ja oon mä kai vähän ärhäkkä... :whistle: =)

Ai niin.. Jos jotain sattuis kiinnostamaan niin.. :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t989489
 
Helba, aivan mahdottomasti onnea!! :heart: :D :heart: Ihanaa! :heart:

Ja Raitikselle onnea ultraan, tulehan sitten kertomaan kuinka monta siellä on. :p

Mulla testissä aamulla nega, eli ei sitten halunneet Lanttu&Nauris pysyä kyydissä. :'( :'( Mutta tämmöstähän tämä on, ja nyt on vaan sitten pakko ajatella tulevaa ja sitä, että ehkä seuraava kerta sitten olisi se onnistuminen.

Jaksamista kaikille piinailijoille, punktioon menijöille ja etenkin niille, joilla pettymys painaa harteita ja mieli on maassa. Kyllä mekin vielä plussaamaan päästään, eikö vain!!
 




IVF-hoitolaiset perjantaina 7.3



Casa: 2.IVF, pp 16, testipäivä 5.3


marica: 1. IVF, pp 8, testipäivä 13.3


Tiiti: 1. IVF, punktio 7.3


mirvab: 1.IVF, punktio 7.3


viivi73: 1.ICSI, pistospäivä ?


soraya:1. IVF, punktio vko 13


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, piinailee 4.IUI:tä, testipäivä 6.3


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa




PLUSSANNEET



Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

kulti (1.IVF)

Ulpulummukka (2.IVF/ICSI)

Raitapaitainen ( 1.IVF)

löllykkä (1. ICSI)

Kuunkulta (1.IVF/ICSI)

helba (1.IVF)


HAAMUILLEET



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET



kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

onneliina (1.IVF)

Angelina (2.IVF/ICSI) km

PeePee77 (1.IVF)

Popsy (1.IVF)

Taivaansilpoja (1.ICSI)

Tyyne (6.ICSI) + Tuulimuna rv 8+4 lääkkeellinen tyhjennys

Kamilla (1.ICSI)

Hapsu (1.IVF)

Toiveikas (1.ICSI)

Kurreliini (1.IVF)


[/quote]

 
Kurreliini, iso lohtu :hug: Oon niin pahoillani.... :'( :'( En edes tiedä mitä sanoisin, kun tiedän ettei mikään oikein lohduta :ashamed: Itsestä tuntuu vähän väliä et tää touhu on ihan perseestä :kieh: Oon välillä niin väsynyt tähän jatkuvaan pettymiseen....

Helballe paljon onnea, hieno juttu!!! :heart:
 
Kiitos PeePee ja Kamilla! :hug: Rakkaat naiset, kyllä se lohduttaa jo kovasti, kun tiedän, että te (valitettavasti) tiedätte tunteen ja ymmärrätte, ettei tässä yksinkertaisesti sanat auta. Tarvitaan vähän aikaa, niin eiköhän täältä kuopasta taas nousta. Jostain syystä mulla on aika sinnikäs mieliala, enkä haluais antaa tän pettymyksen näkyä taikka tuntua missään. Ihan kuin tätä ei ees olis, jos suljen sen mielestäni. Perseestähän tää on, mutta kunnes keksimme selityksen miksi näin aina vaan käy yhä uudestaan, niin niin kauan hakkaamme päätä seinään ja yritämme uudelleen, eikö vaan? Runsas toistomääräkin saattaa auttaa ja vaikuttaa asiaan. ;)

Jaksuja myös teille siskot! :hug:
 
Kurreliini, :hug: , ei sitä oikein muuta osaa sanoa.

Kati, mun piinapäivien tuntemuksia. Siis päiviä mä en muista mitä oli minäkin päivänä kun yritin kokoajan unohtaa koko asian, enkä ottanut tuntemuksia tosissaan.
Mutta nyt vikoina päivinä ei ole ollut oikeastaan mitään kummallista, vois paremminkin luulla että ei olis raskaana, väillä kipristelee vatsassa, mutta tosi vähän.
Väsymys on tullut, päiväs aikaan haluais nukkua vain. Väillä päivällä käy pahanolon aalto, mutta sekin menee ohi.
Menkkamaisia tuntemuksia oli tuossa oiskohan 4-5 päivää sitten.
En osaa sanoa tarkemmin, koska en halunnut seurata tuntemuksia kauheasti, että en tekis johtopäätöksiä siitä että olisin raskaana.
 
Halaukset :hug: Toiveikkaalle ja Kurreliinille!!

Ja paljon paljon onnea Helballe!!! Olet plussasi ansainnut!! Ota rennosti!!


Mulla alko menkat viime yönä 10 päivää myöhässä ja kovien kipujen saattelemana. Varasin PAS-ultran aamulla, on 12.kp tiistaina... Mutta laskeskelin että jos vanha 15.kp ovulaatiopäivänä pitää kutinsa (tuskin!!) osuisi siirtopäivä pääsiäismaaanantaille. Pelkään pahoin, että pääsiäinen tulee sotkemaan meidän luomupassin. Mutta toivotaan ettei. Lääkkeellisiin kiertoihin lähden vasta parin ohimennneen kuun jälkeen... :| On tää odottaminen ja laskeminen kyllä peestä.
Onneksi on viikonloppu!!!! Ja tällä palstalla ihaniakin uutisia!!! Helba antaa voimaa kaikille!!
 
Paljon paljon onnea Helballe ja lujia rutistuksia Toiveikkaalle ja Kurreliinille. Jälkimmäiset, kuten tiedätte, meillä on tuolla tuo toiveikas uusi pino, jonka Annuli perusti - me onnistutaan kaikki vielä kyllä, se nyt vaan ei ollut tammi/helmikuu...

Helba: Ihan hyvä kun kirjoitit, että oireita ei oikeestaan ollut...tekee hyvää meille itseään yli kaiken tarkkaileville naisille tietää, että ei sitä välttämättä ihan oikeesti tunne juuri mitään ja silti voi plussa tulla! Itse luonnollisesti (pp2 / PAS) olen jo tänään (jepjep) kuvitellut kaikenlaista, mutta lähinnä yritän psyykata hyvää mieltä. Sekin kun on välillä vähän vaikeeta...

Halauksia ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Kurreliinille pahoittelut minivihannesten puolesta.. :hug:

Saanko kuitenkin valaa teihin hieman uskoa ja toivoa... ;)

Meille on tulossa tuplat!! Kaksi sikiöpussia ja kaksi ruskuaispussia näkyi ultrassa eli kummankaan ei pitäisi olla tuulimuna. =) Pussien keskeltä näkyi hieman kiinteämpää ainesta eli siinä olivat R&P. Raidalla oli kokoa 1,6mm ja Paidalla 2,1mm. Kokoero ei kuulemma tässä vaiheessa tarkoita mitään.
Saatiin muutamia kuvia mukaan ja koska tänään oli vasta rv6 niin sykkeitä ei näkynyt. Seuraava ultra, sekin Väestöliitossa, on rv 7+5.

Tätä tunnetta toivon teille kaikille! Toivottavasti tämä auttaa teitä jaksamaan ja luo toivoa pettymystenkin keskellä. Tässä touhussa voi onnistua. Ainakin tähän asti. Sitähän ei tiedä saanko viivavaatteita koskaan syliin asti.

Te olette kyllä ihania ja vahvoja. Ihanaa, että omien pettymysten keskellä jaksatte silti kysellä myös meikäläisen kuulumisia. Ette ole tiputtaneet porukasta. :hug: :hug:

Edit.. Profiilissani on aito Raitapaitainen.
 
Kurreliini :hug: Tosi surullista!

Raitikselle onnittelut kaksosista.

Täällä punktio takana. Järkky kivulias toimenpide. Lääkkeitä meni melko paljon ja olo on vieläkin ihan pönttö! Onneks kivut unohtuu kuitenkin pian kun tietää minkä vuoksi tätä tehdään. Saaliiksi saatiin 14 solua. Huomenna selviää montako hedelmöitty.

Mites Mirvab:n punktio meni?

Nyt on pakko mennä takaisin maate...
 
Oi ihanaa Raitis!!!!! :D

Tuota samaa uutista niin niin niiin kovasti toivois itsellekin...Mä kävin jo kuikkimassa tuolla Part II-pinossa sun "IVF-tarinan" kokonaisuudessaan (koska eihän meidän matkojen alkutaipaileita oikein voi muistaa mitä kenelläkin oli) ja loppujen lopuksi hymyilin typerästi - kyllä se on mahdollista onnistua, vaikka kuinka välillä epäusko valtais mielen.

Nauti tästä onnellisesta uutisesta täysin rinnoin - meidänkin puolesta, jotka vielä odotellaan siirtymistä sinne Odotuspuolen onnelaan...perässä tullaan.

Viikonloppuja kaikille ja hyvää positiivista tsemppiä punktiosta toipujille, punktioon menijöille ja tietysti piinailijoille...

Stella
 
Kiitos kaikille tuesta! :hug: Surullistahan tää on, mutta katse täytyy olla jo etiäpäin. Ja teidän ihanien ihmisten avulla se on aina helpompaa. =)

Stella, olen niin samaa mieltä, että se itsensä tutkiskelu on kyllä turhaa, muttei siitä tarkkailusta meinaa eroon päästä. Ja kunhan tässä nyt vähän vielä lataan akkuja, niin eiköhän sinne teidän seuraan taas liitytä kovasti pasia odottamaan. Niin, ja siis sulle iso onnittelu :hug: kyytiläisistä! :heart: Nauti siitä olosta täysin rinnoin! =) Tehtiinkö sulle muuten pas heti seuraavaan kiertoon jo? Kun nyt taas tuntuu siltä, ettei voi odottaa yhtään ainutta välikiertoa...

Tiiti, toipumista sulle kovasti! :hug: Hemmottele itseäsi tänään ja tule heti sitten kertomaan kuinka hedelmöittyminen sujui. =)

Raitis
, uskomattoman ihanaa!!! :heart: :heart: Voi että oon onnellinen sun puolesta! :D Hurjasti onnea matkaan teille kaikille kolmelle, niin ja sun miehelle myöskin!! ;)
 
Kurreliini: Juu, taidan olla melkoinen poikkeus, eli PAS tehtiin nyt heti pettymystä seuranneeseen kiertoon. Menin km 5+1:n jäljiltä tarkistusultraan kp 11 ja tietysti sitten toivoin kauheasti, että voisiko jotain tehdä jo (tosin jos olis ollut luomuovis tulossa, niin varmaan ensisijaisesti oltais irroteltu sitä pregnylillä ja sitten ehkä inssikokeilu tms) ja lääkäri oli sitä mieltä, että hyvin voidaan tehdä PAS heti km:n ja IVF:n jälkeen, koska mun kohdun limis oli niin hyvännäköisesti jo pulleana (mikä nyt kellekin on pullea - PP:lle nämä mun vaatimattomat max 8- 9mm limikset ei oo tietty mitään... ;) eli alotettiin siitä kp 11 lääkitys tätä PAS:ia varten. Toki - ideaalitilassa kropan kannattaa antaa toipua...Mutta näin nyt mulla päätettiin tehdä ja ei se ainakaan vielä kaduta. Tiedä sitten, onko heti IVF:n jälkeen jotenkin "vaikeampi" raskautua, mutta hel***in vaikeaa se nyt on joka tapauksessa, eli syteen tai saveen, meikäläinen päätti ottaa "riskin" (?) ja nyt sitten piinaillaan ja lugeillaan taas, mistä olen kovin onnellinen B)

Tiedän niin täysin miltä susta ja kaikista muistakin tuntuu - negan jälkeen tulee suorastaan pakkomielle, että jotain pitäis tehdä ja HETI.... Pakkomielteet on tietysti tavallaan vaarallisia, tai ainakin ne pitäis tunnistaa - jotain muutakin voisi yrittää ajatella edes hetken, kuin näitä hoitoja...Mutta vaikeaa se on, tiedetään. Itse olen ainakin täysin koukussa itseni tarkkailuun ja mm. tähän nettisaittiin...Luota kuitenkin omaan lääkäriisi PAS:n aikataulun suhteen - kyllä se parhaiten sut ja sun kropan tietää. Kyllä tämä kevät tuo meille vielä hyviä uutisia...

Pakkomielteisesti teidän,
S
 
Kurreliinille :hug: Kiitos kaikille lohduttavista sanoista.. Tänään on alkanut näyttää jo paremmalta, eli ehkä tästäkin selvitään.., Ja tosiaan vielä joskus mekin onnistutaan!! Aloin vuotamaan viime yönä, vihdoinkin! Mutta olin odottanut että nää menkat olisi jotenki kivuliaat ja runsaat, mutta sitä ne ei todellakaan ainakaan vielä ole olleet..

Tietääkös kukaan, että laitetaanko Pas:issa yleensä yks vai kaks alkioo? Kun ICSI:ssä laittoivat mulle vaan yhden, mutta ajattelin ett josko ne voisivat nyt laittaa ne molemmat, jotka siellä pakkasessa odottelee.. :)

Raitikselle ihan mielettömästi onnea mukavista ultra kuulumisista!! :) Helballe onnea plussasta!! :)
 
Toiveikkaaalle ja Kurreliinille suuren suuret pahoittelut, täältä molemmille lämpimät lohdutus
halaukset :hug: ...Yritetään jaksaa teenpäin.... :heart:

Helballe Superhypermega ONNITTELUT ansaitusta plussasta.... :heart: :flower:

RAITAPAITASELLE ja miehellesi Paljon onnea pienten kaksosten johdosta, ihan mieletön juttu...te voititte päävoiton, nauttikaa ja iloitkaa raskaudesta meidän kaikkien puolesta...rakkaudella :saint: :heart: :heart:
 
onnea Raitis ja raita ja paita :heart: ihana että on kumpanenki hyyryläinen mukana menossa =)

Joo meillä siis punktio takana ja KIPEETÄ KÄVI!!!!
Ihan hirveen järkky kokemus...huoh :'(
munarakkuloita oli rutkasti enemmän ku se alunperin olleet 17. Munasoluja saatiin kerättyä 18kpl =)
Huomenna sit selviää moniko hedelmöitty yms..
Tosin siirrosta ei vaan tietoo... hyperiahan tuo pukkaa, nesteet mahaontelossa ja levätä vaan pitäs.
Voi ku tää v.loppu menis nyt hyvin, oisin niin mielellään halunnu sen matkalaisen jo maanantaina massuun =)
Mut pakkohan se on hoitaa eka ittesä kuntoon et on sit vauvan alulla kunnon mahikset tuol mahas :D
 
ONNEE punktion johdosta, huisin hieno saalis.... :heart: Tiedän et se harmittaa jos siirtoon ei pääse hyperin vuoksi, mut niin kuin itsekkin totesit niin tärkeintä on luoda parhaimmat kasvu edellytykset pienelle ihmisen alulle...Joten lepäile, juo nesteitä ja "vaadi" halihoitoa näillä eväillä eteenpäin...Älä huoli, kyllä ne pienet lähtevät hedelmöittymään...Jaksamista.... :heart:
 
mirvab, hienon saaliin ootte saanu! =) Muista ottaa nyt rauhallisesti viikonloppu, ja juoda paljon! Miten se siirto hyperin jälkeen menee? Siirretäänkö siirto suoraan ens kiertoon vai seurataanko tilannetta vielä? Missä te muuten ootte hoidossa? Tsemppiä!
 
Stella, sä taidat nyt oikeasti saada sen plussan! =) Saako kysyä, että missä olet hoidossa? Kun muistelen, että olisit sen joskus maininnut, itse siis olen Fertinovassa. Mutta täytyy nyt katsoa miten tämä tilanne "normalisoituu", kun ei ole aikoihin ollut viikkoja ilman jotain lääkitystä. Ja ihan syystä. :LOL: Toiveissa on tietenkin päästä heti uuteen yritykseen, sillä tällä hetkellä tuntuu, että se olis ainut mikä auttais oloa ja ahdistusta. Ja yhdyn tohon aivan täysin, kyllä tää raskautuminen todellakin on h****tin vaikeeta!! Kivaa oman olon seurailua sulle ja koita jaksaa ne lugeilut taas. :p

Toiveikas, kyllä mun tietääkseni pasissa voidaan laittaa yks tai kaks, ihan kuten tuoresiirrossakin. Ja mä aion jatkossakin pysyä tiukkana ja vaatia kahta, sillä ois niin mahtavaa tehdä Raitikset! :D

puoli-enkeli, (siis oikeesti kyllä koko enkeli, kuten joku aikaisemmin on jo todennut) kiitos hurjasti lohdutuksesta! Oot aina niin kultainen. :hug: Millainen sun oma tilanne muuten on tällä hetkellä hoitojen suhteen?

mirvab, hieno saalis, nyt tosiaan kullan kainaloon köllimään ja vesilasit kumpaankin käteen! ;)
 

Yhteistyössä