Päivää vain kaikille! Soleil -- Lämmin rutistus sinulle!!! Älä vielä menetä toivoasi!!! Toivottavasti tapauksesi vielä kääntyy plussaksi kuten Nipsulla! Tiedän kyllä tunteen -- synkissä fiiliksissä meni viime päivät. Eilen työmatkalla sitten oli pakko kertoa työkaverille ja asian jakaminen kyllä helpotti hetkellisesti. Yöllä en saanut nukuttua kuin muutaman hassun tunnin, kun murehdin sitä, että meille ei ehkä koskaan tule vauvaa, koska top alkiotkaan eivät pysty kiinnittymään. Jotain täytyy olla mussa vialla.
Kuudelta sitten heräsin ja tein mukaan ottamani raskaustestin täysin varmana negasta. Olin jo heittämässä sitä roskiin, kun katsoin että kappas viivanpaikka näkyy ja sitten... kappas haamu ilmestyi! Täällä ollaan raskaana edelleen!!! !!! Soitin klinikalle ja sain ultra-ajan kolmen viikon päähän. Pyysin myös lähetteen verikokeeseen, jossa kävin iltapäivällä heti palauduttuani työmatkalta. Eilen tuli hieman verta, joten senkin takia olin ihan varma negasta. Lisäksi aamulla kuuden aikaan kun heräsin, niin oli menkkakivut yltyneet ja ajattelinkin, että parasta tehdä testi, jotta voi ottaa ytyä särkylääkettä hyvällä omallatunnolla... Nyt sitten jännäillän, miten tässä käy. Täytyy sanoa, että olo aika "tunteeton" ja jotenkin asiaa ei käsitä -- eikä uskallakaan vielä riemuita. Täytyy pari päivää katsella, josko raskaus jatkuu.... Vessassa käy peläten, että runsas vuoto olisikin alkanut. Saas nähdä, millon asiasta uskaltaa sitten lopulta riemuita, jos kaikki menee hyvin...
Mä joudun käyttämään Lugeja ensimmäiseen ultraan asti. Se kai on yleinen käytäntö monilla. Mäkin tosin olen miettinyt, että onkohan Luget parempia kuin nämä Yliopiston Apteekin omat, sillä kun käytin niitä YA:n omia ennen matkaa parina päivänä, niin just silloin oli menkkamaista kipua (tosin, ehkä se nyt ei sitten johdukkaan siitä, että lääke ei olisi imeytynyt ja menkat olisivat pyrkineet "läpi"). Täytyy toivoa, että tämäkin lääke olisi kelpo. Kela -korvauksesta olen edelleen kiitollinen. =)
Onnea siis Nipsulle myös! Tsemppiä kaikille piinailuun!
Ehkä minun tarinasta kannattaa ottaa opiksi se, että parasta olla testailematta liian aikaisin...