IVF/ICSI/PAS syyskuussa

mimi79 Teillähän oli hieno saalis! Kyllä täällä on jo näiden viiden päivän aikana ehtiny pähkäillä kaikenlaista. Kyllä meilläkin tän yli kuuden vuoden yrittämisen aikana olis luullu olevan mahkuja tärpätä muutamaan otteeseenkin, mut kun ei niin ei. Nyt on sit autettu asiaa aika paljon, et luulis jotain tapahtuvan! Ei auta nyt muu kuin odotella eli piinapäivät on kyllä nimensä veroiset. :D

marakatti72 Mulla oli siirron jälkeen parina päivänä vihlontaa munasarjojen kohdalla. Tänään on sit alamahassa tuntunu vihlovaa kipua. Hirveetä on just se, kun en tiedä mitä oireita noi lugetkin tekee. Rinnat on kans aivan älyttömän kipeet ja turvonneet, mut ne oon pistäny hormonien piikkiin!

joanna78 Kiitos kovasti, kun laitoit mut listalle. En uskaltanu itse ruveta räpeltää, kun mulla on tapana aina saada joku katastrofi aikaiseks.... :LOL:
 
lotta08 :hug: :hug: :hug:
lintu Onnea plussasta :flower: :flower:
jäyhis; meille sanottiin että kun on top alkioita pakastettu samaan niin jos molemmat selviää sulatuksesta, he eivät siirrä ainakaan meille 2, vaan se toinen alkio pakastetaan uudestaan.... en sitten tiedä jos hoitipaikoissa on eri linja siihen suhteen. 1 IVF yhteydessä kun meille tehtiin PAS siirtoja niin siirsivät kyllä 2 kerralla, mutta ne ei sitten vissiin ollut top luokkaa....
 
Samaten minulta kiitokset Joannalle listalle pääsystä! Mulla on testipäivä 1.10. ja tuntuu että siihen on vuosi. Piinapäivät todellakin on nimensä veroiset! Tao olettepa tekin joutuneet pitkään kärsimään. Ja varmaan monet täällä on odotelleet pitkään kun IVF/ISCI/PAS on niitä äärimmäisiä keinoja... Mut toisaalta myös kaikkein tehokkaimpia hoitomuotoja lapsettomuuteen, joten eiköhän tää meno tällä palstalla vielä iloksi muutu. Plussauskoa ja -onnea kaikille! =)
 
Oon ehtiny käydä täällä vain pikaisesti lukemassa teidän iloja ja suruja :'( Pahoittelut kaikille surullisista uutisista :hug: Ja onnea Linnulle!

Ja piinailijat, älkää luovuttako!!! Teillähän kaikilla muilla (joilla nyt pp9) on ollu ne menkkakivut kiinnittymisestä kertoen, mutta mulla ei :( Tänään tuntui hetken pientä menkkakipuilua, mut kesti vain hetken ja nythän on jo pp9. Olis kai sen pitäny jo aiemmin tuntua. Kävin sit netissä googlettamassa "alkioiden kiinnittyminen" ja siellä sanottiin, että vain harva tuntee sen kiinnittymisen menkkakipuina. Eipä kuitenkaan lohduttanut, koska silloin ku mulla alkoi raskaus, niin tunsin ne kivut TOSI SELKEÄSTI, mut negatulosta ennen en tuntenut (ehkä pari pikku nipistystä). Rinnat on kyllä muuttunu, mut ei oo arat (mulla ei oo yleensä muutenkaan ollu). Johtuiskohan se vaan progesteronista?!

Jäyhis Mulla on tehty nyt kaks kertaa PAS yksityisellä. Molemmilla kerroilla on sulatettu kaks alkiota (vaikka jo etukäteen on päätetty, että yks vaan siirretään) ja siirretty siis vaan yks. Molemmilla kerroilla se toinen alkio on pakastettu uudestaan (eli täytyny olla yksin oljessa), koska on ollu sulatuksen jälkeen vielä niin hyvä. En voi kyllä uskoa, että tuhoaisivat hyviä alkiota.

Hopottitar Väsy ja palelu on hyviä juttuja ;) Kyllä rintatulehdus voi olla muulloinkin kuin imettäessä, mut tuskin sulla sitä on, ellei tosiaan oo kuumotusta/punotusta jne. Mulla on ollu kerran rintatulehdus (esikoista imettäessäni) ja silloin nousi kuume, rinnat oli kipeet: kuumotti, punoitti ja tuntui sellainen kova möykky.

Marakatti Sulle pitää vielä toivottaa erityisesti onnea!!! Teet just niin ku oot tehnytkin eli nautit tästä kaikesta just niin kauan kuin sitä kestää! Ja tilauksessa on tietenkin alkukesään asti! :heart: Mies ei oikein viime raskauden aikana tienny miten olis asiaan suhtautunu, ku olin niin onnessani raskaudesta. Sanoi, että aion nauttia tästä kaikesta, kunnes toisin todistetaan. Ja nautinkin, kunnes sit taas sain sen km:n. No sit oli jälleen surun aika, mutta mitä olisin voittanut sillä, että olisin koko alkuraskauden käyttäny etukäteen suremiseen?!

Nasu Ne mankkajuilinnat kuuluu koko alkuraskauteen (ei kaikilla toki). Itse oon aina ollu silloin paniikissa, kun niitä on tullu, mut monesti paniikki ollu turhaa. Toki sit joskus ollu just ennen km:a. Kohtu siellä vain kasvattaa vauvelille sopivaa pesää ja siitä se kipuilukin johtuu :heart:
 
Voiko asiat enää mennä vaikeamman kautta.... Mun oli määrä pistää Pregnyl tänää klo 21-22 välillä. Olimme reissussa ja tulimme kotiin n. 21.20. Heti sitten piikittämään. Kuinka ollakaan, jauheampullin nuppi hajosi ihan murskaksi käsiin. En uskaltanut sitten sitä enää käyttää, sillä epäin että lasinsiruja meni jauheen sekaan. Soittelin ensi päivystykseen ja sieltä sitten apteekkiin. (Aloin jo olemaan melko hysteerinen ja itkin vaan -- mies taas oli tyynen rauhallinen). Onneksi apteekki on auki puoleenyöhön! Sitten tuulispäänä takaisin autolle ja apteekkiin. Antoivat uuden Pregnylin, mutta Kela korvausta siitä en saanut. Ahtauduimme miehen kanssa pistämään apteekin vessaan. Mies avasi ampullit ja sai haavan käteensä. Noh, loppu hyvin, kaikki hyvin. Tänä iltana tuli sitten vuodatettua kyyneleitä ja verta. Piikin pistin klo 22.15, joten hieman myöhässä aikataulusta. Täytyy varmaan maanantaina varmuuden vuoksi asiasta mainita punktioon mennessä...
 
...Ellastiina meilläkin kävi aikoimoinen sähellys viime maanantaina kun oli pregnylin pistos.
Meillä aika olisi ollut tasan 21.00, laitoin siitä vielä lapun keittiön pöydälle, kun lähdin koiran kanssa iltalenkille. Isäntä näes hoitaa meillä nuo pistokset :kieh: , no, puol ysiltä se soittaa mulle, ettei meillä oo piikin piikkiä, eikä ruiskua kotona!!! Hirveä paniikkihan siitä syntyi ja isäntä ajoi renkaat soikiona Tapiolaan ja minä soitin sinne valmiiksi, et nyt on hätätilanne ja odotatte sitä, ellei ehdi ajoissa paikalle!!!Vähän niitä huvitti mun paniikki, mutta lupasivat laittaa kaiken valmiiksi ja odotella, jos tarvii... Isäntä olikin jo kymmentä vaille ysi siellä ja kotona piikki iskettiin mahamakkaraan klo 21.25. Kysyimme asiasta tietty punktiopäivänä, mutta ainakin meille sanottiin, ettei se haitannut. Mutta hyvähän siitä on mainita, ettei ainakaan sen takia mene mikään mönkään! Ja tuskinpa menekään! :)
Ihanaa sunnuntaita kaikille muillekin ja Kiitos tsempityksestä Tuomenmarja!
T. Onnellinen Marakatti pp2, vaude vau.... :D
Ps. Mun testipäivä on 1.10.
 
Ellastiina meillä minä en saanut katkaistua edes koko ampullin kaulaa ja mies sitten katkaisi, mutta sanoi että olipas tällä kertaa kovin hankalan oloinen tuo katkaisu.

Tuomenmarja ja muut kenelle vastaava paniikki pääsee iskemään niin lähisairaalat/päivystys niin niistä saa kanssa noita ruiskuja ja neuloja. Mutta kukapa tuollaisenen muistaisi tai älyäisi sitten, kun se paniikki iskee päälle.

Hieno homma joka tapauksessa jotta Ellastiina sai apteekista uuden ampullin...ois ollut tosi kökköä jos ois hoito keskeytynyt siihen.

Kaikille piinailijoille suloisia piinapäiviä ja punktioon menijät niin loistavaa munis-saalista :heart:
 
Hui Ellastiina teidän showta! Muistan meidän vastaavan tilanteen viime syksynä. Jännitin aivan hulluna sitä pregnyliä. Pelkäsin, että menee pilalle eikä näillä leveyspiireillä oo apteekkikaan auki ku klo 22 ja pistosaika oli klo 23. Noita pregnylejä pitäis kyllä aina saada varmuudeksi kaks kappaletta. Oli se sen verran hermoja raastavaa.

Yhdestä lääkkeestä sain kyllä allergisen reaktion. Sain myös puhelinreseptin uuteen, muttei löytynytkään oikeasta apteekista! Lopulta mies soitti suoraan lääkärille (kotiin), joka soitti uuden reseptin apteekkiin. Ja apteekista löytyi vaan YKSI piikki ko. ainetta! Silloin olin hysteerinen! No onneksi ehdin kuitenkin saada sen piikin. Eka resepti oli menny ilmeisesti väärään apteekkiin, joka ei ollu enää illalla auki (siksi olinkin pyytänyt sen päivystävään apteekkiin).
 
Täällä pp 11 ja negaa näyttää :'( Myös ihan kaikki pienimmätkin oireet on kadonnu ja olo on ihan normaali. Uskon, että alkiomme meinasi kiinnittyä, mutta ei onnistunut, koska tunsin kuitenkin tosi kovaa menkkajuijintaa yms. alkuviikosta. Olo on täysin turta, sillä tämä oli nyt viimeinen hoitomme. Tosin yhtä alkiota jäätiin siirtopäivänä vielä tarkkailemaan, että pakastetaanko vaiko eikö ja lupasivat ilmoittaa pakastuksesta kirjeitse. Mitään kirjettä ei kuitenkaa ole kuulunut. Tähän taitaa siis loppua meidän lähes viisivuotinen vauvahaaveilu-urakkamme...
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 21.9.2008:[/color]

tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 16

SaanaS 2. pas, siirto 9.9. Testipäivä ? pp 12

Joanna78: 4.IVF/ICSI, punktio 8.9, siirto 10.9, Testipäivä 24.9 pp 11

Hobelix: 1.IVF, punktio 8.9, siirto 10.9 pp 11

RouvaP: 1.IVF, punktio 9.9 ja siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 10

Tuomenmarja: 1.IVF:n 2. PAS, siirto 11.9 pp 10

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp 10

melia: 1.IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 10

Hopottitar: 3.IVF, punktio 8.9 ja siirto 12.9 pp 9

Tao74: 1.IVF, punktio 12.9. ja siirto 15.9. Testipäivä ? pp 6

Mimi79: punktio ?, siirto 17.9. Testipäivä ? pp 4

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto 15.9. pp 4

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 3

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto 19.9. testipäivä 1.10. pp2

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp--

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto vko 38 tai 39 pp--

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto?? pp--

Sini 78: 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

T0iv0: 1.IVF, punktio lokakuussa, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10

[/quote]

 
Joanna :hug: pahoittelut negasta :'(

Annettiinko teille sellaista ampullin aukasijaa? Sellainen pieni putkilo, johon työnnetään ampullin pää ja sit taitetaan ja naps... ampulli napsahtaa kätevästi auki. Huomasin, että jos ampullin avaa vahingossa väärin päin, niin silloinkaan se ei oikein tahdo napsahtaa auki. Eli se ampullin kaulan pieni piste itseen päin ja taitto "ulos" päin.

Piinailijoille oireista ja oireettomuudesta huolimatta plussa tuulia. Se plussahan voi tulla oireilla tai ilman... ja kai se voi tulla, jos osan ajasta on oireita ja osan ajasta ei =) :heart:

Itse suhtaudun niin epäillen tähän siirtoon, koska koskaan tuoresiirto ei ole minulle plussaa näyttänyt. Vaikka tilastojen valossa tuoresiirto on se paras siirto.
Oletan, että nämä oudot vatsa tuntemukset ja rintakipu + lämpö 37.4 (siksi kai paleltaa...) kielii tulevista menkoista ja luge oireet niitä menkka tuntemuksia värittää.

Tuli ihana olo, lukiessa mitä kaikkea sitä voikaan näiden hoitojen aikana sattua. Siinä saa miehetkin ajaa renkaat vinkuen milloin apteekkiin, milloin sairaalaan jne.
Huvittaa vieläkin se meidän sairaalaan ryntääminen maanantaina, simpat mukana mentiin punktioon... ja olikin vain ultra :D
Tulipahan harjoiteltua tuota virallista punktiopäivää varten :headwall:
Näin jälkeenpäin tilanne naurattaa, vaan eipä silloin naurattanut yhtään =)
 
Joanna Älä nyt vielä luovuta! Sullahan on vasta pp11, odota vielä rauhassa sinne pp14 asti ja testaa vielä silloin. Kurjaa tietty, ku olo normalisoitunut. JOs yhtään lohduttaa, niin mulla ei oo juuri ollu minkäänlaisia oireita siirron jälkeen. Muutama pienen pieni menkkanipistys, ei muuta. Silloin ku tuoresiirrosta plussasin, mulla oli tunteja kestävät kovat menkkakivut ja olin AIVAN varma, että vuoto alkaa. Onko sulla tehty lääkkeetön siirto? Mulla kun on lääkkellinen tiedän, ettei menkat ala ennen kuin lääkkeet lopetetaan. Siks olisinkin toivonu niitä oireita, olis samalla voinu olla varma, ettei menkat ala. Pakko vaan piinata.

Yritän hillitä itseni, etten aloittais testailua tällä kertaa etuajassa. Olishan se kiva se haamu sieltä saada etuajassa, mut sit jos ei tuu mitään, alkaa vasta mieletön hermorauniona olo. Tosin siitä tuoresiirrosta testasin selvän plussan päivää ennen virallista testipäivää. Viime PASista ei sit silloin tullutkaan mitään...
 
Ampullin aukaisia?!? Kaivoin juuri roskiksesta sellaisen pienen valkoisen putkilon, jota olen säilytellyt neulojen ja ruiskujen kanssa. En keksinyt mikä se on ja tulin siihen tulokseen, että varmaankin joku tulppa vaan jäänyt jostain lääkkeestä... Mulla ei ole kyllä mitään muistikuvaa, mistä tämä putkilo on ilmestynyt tai että hoitaja olisi neuvonut sitä käyttämään! Eilen heitin sen sitten roskiin katastrofien jälkeen ja nyt kaivoin uudestaan esiin. Toivottavasti sitä en vaan enää IKINä tarvitse! (Jos sitä ei tule lääke pakkauksessa, on hoitajan täytynyt sujauttaa se mukaan muiden välineiden kera.)

Joanna Älä tosiaan luovuta vielä!!!
 
Joanna: :hug: Voin vain kuvitella tunteesi, koska teillä on jo noin monta hoitoa takana. Vielä yksi iso :hug: Tekisi mieli sanoa et älä vielä luovuta, mut en oikein voi, kun en itsekkään jaksa uskoa tuloksen muuttuvan verikokeessa. Tein tänä aamuna testin (pp10) ja negaa näytti. Mitään oireita ei enää ole, joten fiilikset aika maissa tällä hetkellä myös täällä päässä. Alan jo henkisesti varautua siihen lopulliseen negaan. Testi oli pakko tehdä tänään. Olen lähdössä työmatkalle ensi viikolla ja koko alku viikko pitäisi pysyä henkisesti kasassa ja näytellä, että hyvin menee. Jotain tulosta oli pakko saada, koska jos täti vierailisi työmatkan aikana, en saisi kasattua itseäni. Nyt kun itken tänään ja tiedän jo melko varmasti veritestin tuloksen, niin tädin vierailu ei kolahda ihan niin kovin kuin ilman alustavaa testiä. Tai niin ainakin toivon.

Jos vain joskus edes saisi sen kuuluisan haamun, josta olen kuullut puhuttavan.

Kaikille piinailijoille voimarutistuksia ja plussatuulia!! :heart:
 
ellastiina juu, sellainen valkea/vaalea muoviputkilo se on =) Hyvä apuvälinen ampullin aukaisuun, en sen oikeaa nimeä tiedä.

melia älä luovuta. Jos alkio on kiinnittynyt vasta esim. pp7, ei se vielä pp10 näy testissä. Muistelen, että itse en aiemmin ole testannut plussaa vielä pp10, vaikka myöhemmin testi on ollut selvä plussa.

Menin jo nukkumaan (yövuoro edessä), mutta niin vaan raskaustesti kaapissa alkoi kummitella mielessä. Ajattelin, että eipä ole aamupissi, eikä pissi ole ollut rakossa 4h. Ja että päätin testata ekakerran vasta tiistai aamuna. Mutta tyhmä vaan otin sen testin ja... haamu plussa tuli. Mutta, pistin Pregnyliä 10 000IU, vieläköhän se vaikuttaa näin PP 9 tuohon testiin? En vielä ilosta itke, koska kaksi aiempaa plussaa päättyi ennen aikojaan. Kun vaan plussa vahvistuisi ja pääsisi tuonne rv 12 paremmalle puolelle, jos tuo nyt edes oikea haamuplussa oli
 
Joanna :hug: mutta tosiaan älä vielä luovu toivosta!

Ellastiina, olipas teillä härdelli! Onneksi kuitenkin piikin saitte pistettyä!

Mulla ei ole ollut aiemmista siirroista mitään tuntemuksia, ainakaan juuri nyt en muista. Plussa siis tullut sekä tuore- että pakastesiirrosta. ehkä jotain nippailuja, mutta vahvin mulla on ollut se mutu-tunne (musta-tuntuu) tai se vaisto joka sanoo että tulee nega tai plussa. Sitä odottelen toss pp 7 kohdilla noin. nyt siis pp 3. Kyllä päivät menee hitaasti! Onneksi on nyt koko ens viikolle tekemistä yllin kyllin, joten ei kauheesti pääse miettiin tätä asiaa, saa alkiot kiinnittyä ihan rauhassa!

Tsemppiä ja plussatuulia meille kaikille!
 
Ellastiina: lyhyellä kaavalla meilläkin mentiin. Eilen laitoin irrotuspiikin klo 23.30. Tänään eka kerta kun mieliala on heitellyt ja mahassakin tuntuu turvotusta. Eli oikein mukavasti mennyt tähän saakka. Huomenna sit klo 11.30 punktio. Pirskatisti jännittää! Ilmoittelehan huomenna jos jaksat miten meni ja mikä oli saalis!
 
Heips naiset

huomioikaa laittamani info tuosta Lugestronin varastotilanteesta.
Eli tällä erää Lugen 200mg pallerot on tukkurilta loppu ja maahantuoja lupaa sitä markkinoille vkolla 49-50 eli joulukuussa.
 
No onpas tilanne, et luget loppu! (Mähän en niitä edes voi käyttää, ku oon sille pähkinälle allerginen.) Joutuukohan nyt kaikki ottamaan sitä kallista crinonea? Tai tätä yo-apteekin progesteronia? Sanoin just miehelleni yks pv, et seuraavalla kerralla käytän kyllä taas crinonea, maksoi mitä maksoi. Siinä oli niin kätevä asetin eikä valunu ulos ollenkaan niin paljo ku tää progesteroni. Pelkkä pikkuhousunsuoja ei riitä mihinkään, vaan pitää olla kunnon side. Crinonen jälkeen ei tarvinnu makoilla. Nyt herään aamulla viimestään klo 6, että ehdin makoilla vähintään puolituntia. Illalla taas kaikki toiminto pysähtyy, ku pitää ottaa puikot klo 21. Valuuko ne lugetkin noin pahasti? Otetaanko niitä yks vai kaks kerralla? Mulla kaks progesteronia kerralla aamuin illoin.

[/b]Hoitsuäippä Lohdullista kuulla, että sulla ei oo juurikaan ollu tuntemuksia ja silti tullu plussa. Voi kun niin sen plussan haluaisin itselleni ja teille kaikille muille! Alkaa vaan vähä tuntua epätoivoselta, et ketkä niitä plussia oikein saa, kun koko ajan tulee huonoa ja epätoivosia uutisia... Minä piinapäivänä oot yleensä testannu?

Hopottitar Pidetään tota nyt vaan haamuna! Ja onnea siis haamusta :heart: Se on ainakin toivoa eteenpäin!!! Oliko sulla joku herkkistesti? Oon alannu pähkätä, et koskahan sitä uskaltais testata?! Koska sitä jaksais surra? Torstaina on oikea testipv, mut silloin iltapäivällä töistä yks palaveri enkä kyllä selviä siitä mitenkään, jos oon vasta silloin saanu negatuloksen. Menee koko pv itkiessä (vaikka töissä pitää muutama tunti selvitä)... Ja mieskin työmatkalla.

Melia Voimia sulle! Mutta älä kuitenkaan vielä luovuta! Saattaa se vielä plussaksi muuttua, kun nyt vasta oli pp10. Mulla tänään myös pp10, mutten oo uskaltanu vielä testaamaan. Voimia työmatkalle!

ON: Mulla rinnat (nännipihat) jotenki turvonnu, mut johtunee noista progeista. Rinnat muuten aivan pehmeät eikä pätkääkään arat. Odotusta ja odotusta! Laskin yks pv, et meitä oli tässä pinossa yhteensä 36 ja yks kunnon plussa + Hopottitaren haamu. Täytyyhän niitä plussia enemmänkin tulla, ihan jo tilastollisestikin! Nyt puhallan pluuuuuuuussssssatuuuuuulia PUUH!!!
 
Mulla on Lugeja varastossa, joten en nyt vielä hankkinut lisää. Tosin hieman huolestuttaa se, että olisikohan sikilölle haittaa, jos joutuisi tuotetta vaihtamaan kesken kaiken (joutuisin käyttämään Lugejat myös raskautumisen jälkeen). Nyt mulla on reiluksi pariksi viikoksi. Yliopiston apteeksita tosiaan kertoivat, että heillä on sitten korvaavaa omaa tuotetta, mutta se pitää muistaa tilata pari päivää etukäteen.

Mä en olisi huolissani Lugejen valumisesta. En ole makaillut niiden laittamisen jälkeen, koska olen huomannut, että valumisesta huolimatta ne auttavat -- riittävästi siis kyllä imeytyy. Mulla siis ollut liian lyhyt luteaalivaihe ja Lugeilla sitä saatiin pidemmäksi. Koskaan eivät menkat alkaneet ennen kuin lopetin Luget. Sitten meni pari päivää ennen kuin täti tuli. Ei siis kannata liikaa olla huolissaan ja stressata siitä valumisesta.

Nipsu
Vatsa on vähän "raskaan oloinen" ja tänään täällä olen ollut jokseenkin ärtyinen ja masennuksen kourissa. Ehkä se sittenkin johtuu hormoneista. Toisaalta kaikki pelottaa -- siis lähinnä lopputulosta. Itse punktiota en jotenkin osaa etukäteen pelätä. Mulla se on edessä heti aamulla.

Mullakin testipäivä osuu työmatkan viimeiselle päivälle. Illallakin on sitten ohjelmaa, johon jouduin panostamaan. Olen ajatellut, että testaan vasta, kun on rauha myös itkeä. Toivottavasti ei kuitenkaan itkuun ole aihetta.
 
joanna78 ja melia Toivotaan että testit alkaa näyttää plussaa. Vielä on kuitenkin toiveita! :hug:

nipsu08 ja ellastiina Onnea huomiseen punktioon!

Täällä edelleen alamahassa vihlontaa, ehkä vielä enemmän kuin eilen. Yritän pitää "järjen" päässä ja ajatella, et saattaa johtua hormoneista... Inseminaation jälkeen tein testin jo etuajassa, kun olin ostanu niitä valmiiks kaappiin. Katotaan miten pitkään saan venytettyä tällä kertaa testaamista. Täytyy varmaan ostaa testi vasta viime tippaan!! Sen kuitenkin tiedän, et muutama kaveri on saanu plussan tikkuun vasta kolmen päivän päästä testipäivästä eli kaikki on mahdollista. Mun muuten piti mennä ostaan lugeja lisää huomenna eli katotaan mitä saan tilalle...

Ja johan on tosiaan kumma, jos ei tähän pinoon kohta plussia ala tippua!!
 
Hei kaikille :heart:

Tuohon piinailijoiden aikaiseen testaukseen liittyen, tein herkän testin pari tuntia sitten pidätetystä iltapissasta.... negaa näytti (pp10)... ei edes haamua.

Menkkoja odotellessa... :(

Plussaonnea muille piinaajille :flower:
 
Hopottitar: Onnea haamusta! :flower: Eiköhän se vielä siitä plussaksi vahvistu!

Melia ja RouvaP: Tsemppiä teille! Älkää kuitenkaan vielä heittäkö toivoa!

Tuomenmarja: Mulle tehtiin nyt tuoresiirto lyhyellä kaavalla, ei pas.

Kiitoksia kaikille tsempeistä! Uskon kuitenkin vahvasti siihen, että tämä oli nyt tässä, koska kun olen kaksi kertaa onnistunut raskautumaan, kroppa on molemmilla kerroilla oireillut ihan samalla lailla, eli armotonta menkkajuijintaa pp 4 lähtien ja siitä eteenpäin ja nyt kaikki tuntemukset on tosiaan poissa, eli enpä paljon enää plussaan usko.
 

Yhteistyössä