Huomenta! Heitänpä heti omanapaisesti tähän, että NYT se ovisplussa sitten tuli - kun olin jo aikapäiviä sitten ollut heittämässä testit kankkulan kaivoon. Mutta siis jumaliste, kp 22!!! Ja minä kun vouhkasin tätä ensimmäistä kertaa joskus kp 11 vaiheilla, kun testiviiva oli ekaa kertaa LÄHES yhtä vahva
Mutta joo, se siitä mun 30-päiväisestä kierrosta sitten.... ilmeisesti eka ivf sotki pakkaa kuitenkin jollain tavalla, koska harvemmin mulla lääkkeettäkään ihan noin paljon yli 30 päivän on kierto venynyt, kuin mitä nyt ilmeisesti on odotettavissa. Tasan kahden viikon päästä on seuraavaan ivf:n nollaultra jonka jälkeen pitäis alkaa piikittelyt, toivottavasti tää kierron venyminen ei nyt ihan hirveesti sotkisi sitä kuviota.
Aijaa.com - 9921054
Kuten joku tääällä kirjoittikin, niin tuon Wondfon testin kanssa ei kyllä tarvi arvailla. Erotuksena niistä päivistä jolloin viiva on ollut LÄHES tasavahva, nyt se alkoi piirtyä ihan heti kun tikku oli kastunut, ja vahvistui tosi nopeasti noin vahvaksi. Siitä n. 1,5 tunnin päästä tein varmistustestin digillä, ja hymynaama pamahti sieltäkin. Joten tällä kokemuksella sanoisin, että melko luotettavia testejä nuo Wondfot
Jotenkin vaan kornia, että tuo ovisplussa tuli juuri tänään. Otettiin nimittäin miehen kanssa eilen yhteen oikein kunnolla (sinällään ihan turhasta...) ja aamulla ehdin jo ajatella, että v**ut, tänään en ainakaan testaa koska en aio mennä muutamaan päivään kymmentä metriä lähemmäs sitä paskiaista
Mutta joo, mä kyllä kerroin tuon testituloksen miehelle ja pyysin tahollaan harkitsemaan, saataisko tilanne rauhoittumaan niin paljon, että sänkyhommat voisi kiinnostaa kumpaistakin. Katsotaan nyt sitten miten käy. Aika ahdistavia tuollaiset jättiriidat, joihin vedetään sitten mukaan kaikki mahdollinen
Täällä on muillekin tapahtunut paljon kaikenlaista. Tsemppiä itsekullekin ja erityisesti piinailijoille pitkää pinnaa ja plussaonnea!
peikko89, mun mielestä sä mahdut ihan hyvin mukaan tännekin - ei täällä kaikki niin konkareita oo. Mullakin 1 ivf takana ja en vähimmässäkään määrin koe itseäni "konkariksi"
Oon käynyt välillä vakoilemassa inssiketjun kuulumisia kun itse hengasin aikanaan siellä, ja muistan sut sieltä. Toivotaan, että pääset mahdollisimman nopsasti ivf:ään! Tää antaa kuitenkin aika paljon toivoa epäonnistuneiden inssien jälkeen.
Keskustelua on käyty hoitojen aiheuttamista työpoissaoloista. Mä olen siinä mielessä onnekkaassa asemassa, että en joudu selittelemään menojani kuin vaan ilmoitusluontoisesti kertomaan, että oon poissa. En ole syytä kertonut kenellekään enkä joudu kiikuttelemaan mitään saikkarilappuja. Oon kyllä sanonut viimeksi kun olin punktion jälkeen vielä toisen päivän poissa, että oon ollut "toimenpiteessä" ja se selitys ritti.
Täällä muuten toinen sumuttelupäivä, oireita odotellessa...