Ensinnäkin, onnea kaikille plussanneille! Mahtavia uutisia: ne valavat toivoa meihin muihinkin:flower:
Meillä oli yksi välikierto 1. IVF:n jälkeen, ennen kuin PASsiin siirrytään...tämän takia olen pitänyt myös taukoa tältä palstalta, että sais pää tuulettua hiukan näistä asioista. Muutenkin ollut tässä paljon kaikenlaista hässäkkää elämässä ja töiden suhteen melko hektistä. Tiedän, että näiden hoitojen aikana olis hyvä rauhoittaa elämää, mut huomasin ekan IVF.n aikana, et meikäläiselle ei tee hyvää, kun on liikaa aikaa funtsia näitä juttuja.
Välikierto tuli ja meni ja perjantaina kävin tarkistusultrassa ekaa PASsia varten. Nyt tässä sitten ovista testaillaan ahkeraan ja ensi vkolla joku meidän pakasteista siirretään. Suunnittelukäynnillä mainitsin, että IVF:n siirtopäivänä mulla oli suhteellisen tuntuvia kipuja, vaikka muuten olin yllättävän oireeton hoidon ajan. Tämän perusteella lääkäri antoi mulle kotiin jotain Terbutalin-nimistä lääkettä, jonka pitäisi normaalien lugejen lisäksi vielä edesauttaa hommaa. Lääke otetaan 4h ennen ja 4h jälkeen siirron sekä kerran siirron jälkeisenä päivänä. Aiheuttaa kuulemma herkästi vapinaa ja sydämentykytystä.
Vähän pelottaa, miten toi vaikuttaa meikäläiseen.
Olen päättänyt, että en PASsin aikana stressaa tästä asiasta
laugh
ja aion elää niin normaalia elämää kuin mahdollista. Enkä aio testailla. Ni. Ehkä se on helpompi totetuttaa, kun sen on tänne kirjoittanu mustaa valkoisella.
Tsemppiä itse kullekin jokaiseen päivään:wave: