IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Ihan ensiksi iso hali ja onnittelut kaikille varovaisesti plussasta iloitseville!!! Meistä jokainen ansaitsee sen ja elkää pelätkö tuulettaa täällä ketjussa, vaikka toiset epäonnistuukin aluksi. Minusta plussauutiset on aina toivoa herättäviä, että nämä hoidot toimii ja meistä jokainen pääsee ehkä joskus sen kokemaan... : /

Täältäkin vähän väliaika tietoja piinailusta. Vielä kaksi yötä veritestiin. Eipä ole ollut mitään tuntemuksia tai oireita. Tänään tuntui vähän kuin olis niitä menkkakipuja alkamassa ja itkuhan siitä tuli. Mies koittaa koko ajan terottaa mulle positiivisuuden merkitystä, mutta onhan se pirun vaikeeta. Mä en aio tehdä pissi testiä ollenkaan. Jos veritestissä on plussaa, niin sit saatan tehdä ihan vaan nähdäkseni millaiselta se näyttää. Mut jos nega tulee, niin säästyypä siltäkin pettymykseltä....

Mä en kuulkaas naiset tiedä mitä me sitten tehdään jos nega tulee. Hoidot loppuu siihen kuin seinään, koska enempää rahaa ei ole. Täytyy alkaa keräämään uuteen yritykseen rahaa ja siinä voi mennä kauan kun tuo hintakin on se 13 500 dollaria, ei ihan päivässä saa kasaan. Ja samalla mun ikä karttuu ja lapsettomuus riskit nousee. Tässä kuussa 37 vee synttärit edessä. Ekaa kertaa elämässä ei synttärit ilahduta lainkaan.

Meidän kymmenestä hyvänlaatuisesta alkiosta muutes selvis vain 2 pakkaseen ja 2 on siis toivottavasti vielä kohdussa kasvamassa... Kova kato alkuperäisestä 17 munasolun joukosta...

Torstaina sitten tuun huikkaamaan vielä joko iloiset tai surulliset kuulumiset.
 
Kerällä ja nicci MAhtavaa, onnea hienosta tuloksesta!!! :flower:

Minä päätin eilisen tunnin parkumisen jälkeen kuitenkn testata, oli taas päivän aikana menkkatuntemuksia, kuten ollut perjantaista asti. Ajattelin että eipä tarvii yötä miettiä ja turhaan enää toivoa.
Tulos yllätti täysin, ja varmistin vielä toisella testillä..

Taidan hypätä plussajunaan kerällän ja niccin kanssa =)
Positiivinen molemmissa :heart:

Voitte uskoa että meillä pompittiin riemusta puolilta öin!

Nyt vaan jänskäämään että kaikki on hyvin ja pieni malttaa kestää kyydissä,oikealla paikallaan kesään asti! :heart:

Tsemppiä muillekkin.
 
Vau, täällähän on hirveästi plussia tullut yhdelle päivälle! :heart:
Lisäilen teitä pikkuhiljaa tuonne plussanneisiin, ja ilmoittakaa mulle sit LA:t kun tiedätte :)

--

Mä tahtoisin jotain oireita, edes jotain pientä. Ei tunnu miltään ja se hämää ihan liikaa. Oon niin tottunut, että loppukierrosta turvottaa, tissit on jumalattoman kipeät, on jatkuva nälkä jne. Ja nyt ei vieläkään yhtään mitään.

Testipäivä on kuitenkin jo maanantaina... Yllättävän rauhallisesti on kyllä mennyt nää piinapäivät tällä kertaa. Ehkä se on jollain tapaa rauhoittanut oloa, kun lupasin itselleni olla testaamatta ennen veritestiä. Tulos voi ihan oikeasti olla kumpi vaan, ja se kuullaan sit ens viikolla.
 
Hoitolaiset:

83yrittäjä
........ 1.IVF ................ lokakuu?
amor .............. 1.IVF ................ syys/lokakuu

Dreamer74
......... 1.IVF 1.PAS .......... tammikuu
ejeba ............. 1.IVF ................ syys/lokakuu
Euphonia
.......... 1.IVF ................ lokakuu?
Felinae ........... 1.IVF ................ syys/lokakuu
Guess82 ........... 1.IVF ................ loka/marraskuu
Hilda80
........... 1.IVF ................ tammikuu
jadekivi
.......... 1.IVF/ICSI 2.PAS ..... lokakuu
Jag78 ............. 1.IVF 1.PAS .......... marraskuu
Jepelis ........... 1.IVF ................ helmi/maaliskuu
johkunen .......... 2.IVF ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 1.IVF 1.PAS........... lokakuu
krisuli ........... 1.ICSI ............... syyskuu
lumileopardi ...... 1.IVF ................ syys/lokakuu
Mangu76 ........... 1.IVF? ............... elo/syyskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ............... lokakuu?
neulatyyny......... 1.IVF ................ elo/syyskuu

Nicci ............. 2. ICSI .............. ?
Nirppanen ......... 1.IVF ................ ?
Nonna76
........... 1.IVF ................ lokakuu
onlyer ............ 1.IVF ................ marraskuu
Rowan79
........... 1.IVF ................ syys/lokakuu
simpli ............ 1.ICSI ............... marras/joulukuu
Susirouva ......... 1.IVF 1.PAS .......... lokakuu?
Tillu79 ........... 1.ICSI ............... syyskuu
Tuuli 1976
........ 1.IVF ................ lokakuu


Testipäivät:

Dreamer74
..... 1.IVF ................ 6.10.
Tillu79 ....... 1.ICSI ............... 8.10.
jadekivi ...... 1.IVF/ICSI 1.PAS .... 10.10.
amor .......... 1.IVF ............... 14.10.
Nonna76 ....... 1.IVF ............... 17.10.


Plussat:

Ninnu77........ 1.ICSI ......... LA 30.4.2012
Ööpö .......... 2.IVF/ICSI ..... LA ?
kerällä81 ..... 1.ICSI ......... LA ?
Anni-78 ....... 1.IVF 1.PAS .... LA ?



:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa!! Onnea paljon Ööpölle ja Kerälle :)

Tsemppiä piinailijoille ja kiitokset jadekivelle kun jaksat päivitellä listaa :)

Toivotaan Dreamer ettet joudu jatkoa miettimään!!! Mulla oli vähän sama kato, mutta 17sta vain yksi siirtokelpoinen. Mutta siis pidetään kovasti peukkuja pystyssä!
 
Voi miten ihanaa Ööpö, Kerällä ja Nicci Olen ihan valtavan onnellinen teidän puolesta, onnenitkut oikein tuli, kun tuli niin hyvä mieli!! SUPERSUURET onnentoivotukset!! :heart: :heart:

Dreamer74 ihan tajutonta miten kallis tuo hoito siellä on, meilläkin vähän sama tilanne, vaikka ihan täysin eri summista puhutaan, jos ei tärppää, niin taukoa on hoidoissa pakko pitää, et saadaan rahaa kasaan.. Eipä auta muu kun toivoa, että onnistusi ennen kuin rahat loppuu.. Voimia viimeisiin piinapäiviin ennen testiä!!

Jadekivi Kertaalleen taas kiitos uudesta listasta, NIIN hyvä mieli katsoa sitä, kun noin monta plussaa on tullut lisää. Antaa toivoa itselleenkin.

omanapa: hymy on herkässä!! Se ainokaiden hedelmöittynyt on jakautunut normaalisti, nelisoluinen kuten kuuluukin. Ja huomenna sitten siirtoon. Voi kuinka alkaa ihan todella jännittää.. Nyt vaan pikaliimat, tarrat, jarrusukat, erikeepperit ja kaikki mahdolliset imukupit matkaan, että pysyisi kyydissä mukana..

Ja tasapuolisesti kaikille VOIMIA!!

Melkein unohdin, tervetuloa mukaan kaikki uudet!! Tsempit hoitoihin!!
 
Viimeksi muokattu:
Ihania uutisia täällä, suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille, luotte toivoa tulevaan!!!:heart::heart::heart:
Ja tsempityksiä taas kaikille kärvistelijöille!:hug:

Jadekivi:Kiitokset listan muokkauksesta.

PIDETÄÄN PLUSSAJUNA LIIKKEESSÄ!!!
 
Täälläpä sitten loppui piinailu tähän päivään- Kävin verikokeessa ja hcg oli alle 1... Olisivat tehneet pas:n jo tähän kiertoon, mutta sattuu ovis justiin 20 päivän tietämille ja lähdetään sillon miehen kanssa viikoksi egyptiin. Meinaan siellä rentoutua kunnolla ja unohtaa koko tämän paskan.. Sais edes vähän tuota päätä tuuletettua. Kyllä itkettää ja vituttaaa suunnattomasti.. Sinne meni 2600€ kankkulan kaivoon...
 
Tosi isot onnittelut kaikille plussanneille :flower:, peukut pystyssä Dreamerille ja pahoittelut Tillulle :hug:. Oikein rentouttavaa lomaa Egyptissä. Ehkäpä sullakin onnistuu ekasta pas:sta, kuten mulla...

Niin, mun oli pakko tehdä testi, kun täällä puhalsivat niin hyvät tuulet. Plussa tuli, eikä ollut mikään haamu :heart: Huh, kyllä nyt on epätodellinen olo. Tosi varovaisesti uskallan iloita. Nyt sitten jännitetään jaksaako pieni koko matkan pysyä mukana

Ei hirveästi ole ollut oireita, joskin vähän menkkamaista jomotusta vatsassa, mutta jollain tavalla kuitenkin erilaista. En kuitenkaan uskaltanut herättää toiveita, kun en oikein ollut varma miten nuo Luget vaikuttavat. No, perjantaina sitten vielä virallinen veritesti.

Nyt kun pääsin kailottamaan omat uutiseni, toivotan kaikki uudet tervetulleiksi ja kovasti tsemppiä kaikille hoitojen eri vaiheissa oleville! :)Toivottavasti uusi piinailuaalto tuottaa yhtä paljon plussia.
 
Onnea, onnea plussanneille! :flower:

Meillä oletettavasti alkionsiirto huomenna. Eilen kun käytiin punktiossa annettiin vaan aika torstaille alkionsiirtoa varten ja sanottiin että mikäli labrasta ei tänään kuuluu mitään niin kaikki on ok torstain siirtoa varten. Tänään pelännyt labran soittoa ja hypännyt kattoon joka kerta kun puhelin soi....Mielestäni hieman ihmeellistä ettei "välipäivänä" yhtään ilmoiteta missä mennään alkioiden suhteen, ehkä en vaan ymmärtänyt vaatia....no huomennahan se sitten selviää kun menen klinikalle!
 
Iltaa vaan taas kaikille!

Olen seuraillut keskustelua taka-alalla mielenkiinnolla.
Voi mitä kaikkea on jo tapahtunut vaikka kuinka monelle!

:hug: odottajille ja :heart: onnistujille.

Mulla on Gonalin pistospäivä 9. menossa. Maanantaina ultrassa näkyi 5 + 5 sopivan kokoista follia. Perjantaina aamulla ultra ja näillä tiedoilla maanantaina keräilyyn ja keskiviikkona istutukseen :D Lääkäri sanoi ultrassa että tosi hyvältä näyttää. No perjantaina kuulen lisää.

Pregnyl ja Luget jo ostettuna.....Voi että ku rupee pikku hiljaa jännittään!!

Olo rupee oleen vähä turvonnut ja pää särkeen melkein joka päivä vähän. Muuten ei oo ollut mitään tuntemuksia. Sellasta normaalia :p En oo ollut hermoheikko enkä raivopää. Niihinkin olin varautunut. Töissä jaksanut ihan normaalisti. Ihme homma!

Piikit olen saanut pistettyä ilman pyörtymistä :LOL:
Yks mustelma on tullut mut muuten on sujunut ilman verta tai kipuja. Onneksi...

Oikein positiivisia tuulia kaikille!!!
 
Kerällä81, Nicci, Ööpö, Anni -78 SYLINTÄYDELTÄ ONNEA PLUSSISTA!!!! Mahtavaa, että jotkut ovat onnistuneet.
Tillu Pahoitteluni...Yritä nyt rentoutua matkalla ja kerää voimia uuteen koitokseen. "Timeout" tulee joskus tarpeeseen.

Omanapa: mun testipäivä on 14.10, jos Jadekivi päivität listaa. Mun menkkatuntemukset on nyt hellittäneet eikä muita oireita juuri ole..:( mitä nyt perusväsymystä ja ajoittaista palelua, mutta oon laittanut sen väsymyksen piikkiin.. Tällä hetkellä uhmaan luontoa ja aloin siivoomaan koko huushollia..ei tässä jaksa laakereillaankaan koko aikaa makoilla :)
 
Onnitteluja uusille plussanneille:heart:
Nyt alkoi tässäkin pinossa tapahtumaan oikein urakalla.

Tillulle pahoittelut...yhdyn kyllä tuohon ketutukseen koska meillä tais mennä myös suunnilleen sama homma ekaan IVF tuoresiirtoon asti ilman toivottua tulosta. Jos ei nyt sitten tästä Passista tule toivottua tulosta niin se oli tosiaankin hyvästi rahat. Lataile nyt akut valmiiksi uutta hoitokierrosta varten ja nauti lomasta.

Tsemiä kaikille!!!
 
Joo aloitin viikonlopun jo nyt. huomenna vapaata koulusta.
Tässä siideriä riivin nassuun- tiedän ei järkevin ratkaisu, mutta vuoden oon ollu ottamatta tippaakaan, ettei vain vaikuttaisi mitenkään tähän LAPSEN TEKOON... Nyt vituttaa sen verta rankasti, et ajattelin vähän nollata tilannetta...
 
Tänään sitten alkionsiirto, hedelmöityneitä 8 josta 5 suoraan pakkaseen, kahta viljellään vielä huomiseen asti ja sitten mahdollisesti pakkaseen. No ainakin 5 alkiota pakkasessa! Testipäivä 18.10, joten nyt ne piinapäivät sitten alkaa. :headwall:
 
Piti tulla kertomaan..rakas siskoni sai juuri äsken hätäsectiolla esikoispojan..olen niin onnellinen, kyyneleet valuvat pitkin poskiani sekä heidän onnestaan sekä omasta tilanteestani..*herkistyy totaalisesti*
 
ejeba, meillä kans tänään siirrettiin 8 soluinen vauvan alku masuun, ainoa joka kolmesta hedelmöittyi, pakkaseen ei siis jäänyt mitään.. huh, piinapäivät todellakin nimensä mukaiset, voimia sinne! Ja pikaliimaa.. Meillä on muuten veritesti jo 17pvä..

Anni, valtavasti onnea! Toivottavasti nää plussa tuulet tarttuu!

Tillu, väittäisin, että sinä olet siiderisi ansainnut! Voimia!

Amor, onnittelut myös uunituoreelle tädille!!

Ai niin, Dreamer, mikäs siellä on tilanne?
 
Viimeksi muokattu:
Olen tosi onnellinen, että näin moni on täällä plussannut... :heart:

Omalla kohdallani ei asiat ole valitettavasti yhtä hyvin...:'( No, veritesti oli kyllä positiivinen, mutta hormoni arvot on tosi matalalla. Kemiallinen raskaus siis hyvin mahdollinen... Lääkäri tuplasi viikonlopuksi progesteroni annokset ja maanantaina uusi veritesti. Siitä sitten selviää, onko hcg lähtenyt nousuun vai kadonnut verestä kokonaan. Sydän on tosi raskas vaikka toivoa onkin ihan hippusen verran.
Pahoin pelkään ettei tämä ollut meidän kerta, mutta odotan nyt vielä kuuliaisesti maanantaihin ennekuin alan suunnitella PAS:sia.

Huoh.
 
^ Paljon sun hcg-arvo oli? Noin varhaisilla päivillä kun on ihan hirveästi heittoa vielä arvoissa. Toivotaan, että lukemat nousee oikeaan tahtiin maanantaiseen testiin :)

---

Mä oon ihan tulisilla hiilillä. Vielä pitäis jaksaa viikonlopun yli :$
Yksi "oire" on tullut, jonka muistan vahvasti keskenmenneestä raskaudesta. Heräilen keskellä yötä pirteänä kuin peipponen. Toinen yö jo kun mietin, että pitäiskö jo nousta ja kun katson kelloa niin se on jotain yhden ja kahden välillä.. Voi kyllä johtua ihan jännityksestäkin, mutta merkkaanpa itselleni ylös kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta.

Suuret onnittelut kaikille plussanneille :flower: toivottavasti tulee lisää plussia +++++:whistle: voimia neganneille uuteen koitokseen :hug: piinailijat, piikittelijät (tai sitä odottavat) tsemppiä :)


Tuosta veritestistä kyselisin, onko se "määrätty" teille vai ootteko itte pyytäny? mulle kun ei oo siitä mitään ainakaan puhuttu, enkä oo itte kysellyt...

Te, joilla on luget käytössä ja plussasitte, kuinka jatkuu lugejen käyttö? mulla jatkuu varhaisultraan asti joka on 1.11. Mulle nuo luget tekee niin kovaa turvotusta vatsan seutuun, että on välillä aika pinkee olo, ainakin iltaa kohden :x

Eilen tein siis vielä varmistustestin Clearbluella ja plussana on pysynyt, nyt hieman kuitenkin tuo veritesti kiinnostais, varuulta... :rolleyes:
 
^ Tuoresiirrossa lääkäri käski tekemään kotitestin, ja jos tulos olisi ollut "epävarma", niin sit ois pitänyt käydä veritestissä. Selkeästä negasta tai selkeästi plussasta ei tarvitse siis meidän klinikalla vaivautua labraan.

Nyt PASsissa taas veritesti on pakollinen, koska jos hcg-arvot ovat vähänkin kohollaan, ei lääkityksiä saa lopettaa.

Lugejakaan ei kuulemma olisi tuoresiirrossa tarvinnut jatkaa plussaamisen jälkeen, kun siitä ei ole näyttöä että ne vähentäisivät keskenmenoriskiä. Mutta onhan ne kuitenkin sellainen mielenrauhalääke, joten jotkut lääkärit ilmeisesti kirjoittavat reseptille jatkoa sinne ar-ultraan asti. Lääkkeellisessä PASsissa luget jatkuu 8-12rv:lle asti vähän lääkäristä riippuen koska keho ei ovuloimattomuuden takia tuota itse progesteronia ollenkaan.
 

Yhteistyössä