jadekivi, kiitti tiedosta! =) En osannut itse tuota ajatellakaan, että julkisella tehtäis nimenomaan pitkällä kaavalla mieluummin, kun siinä saadaan helpommin päivät ajoitettua. Omalla kohdalla oon aatellut, että pitkä sopis paremmin, kun mulla oma kierto vähän heittelee ja itselle ois ehkä vähemmän stressiä kun tietää tarkemmin mitä milloinkin tapahtuu. Vaikka onhan tuo pidempi prosessi ja enemmän joutuu hormoneja käyttämään. Ois kiva, jos viitsisit sen listan tehdä!
Sit tietty varmaan jokainen vois ite omalta kohdaltaan päivittää sitä kun tilanteet kehittyy. Pitäiskö siihen sit laittaa vaikka mones hoito (esim. 1. IVF/ICSI) ja ajankohta (esim. lokakuu) Ja kun viikot/päivät on tiedossa, vois lisätä esim. punktio- ja siirtopäivät? Ja sit vois olla siirron jälkeen piinailijoiden lista, johon tulis testipäivä. Ja tottakai se toivotuin, eli plussanneet johon toivottavasti kaikki päästäisiin mahdollisimman pian? Ehdotelkaa muutkin millainen lista vois meillä olla! Tää miun ehdotus oli aika suoraan matkittu tuolta kevään/kesän hoitolaisista.
Nonna, hei huippua, kun pääsettekin jo ihan kohta aloittamaan!
Jos meillä menee niinkuin ite oon laskeskellut, alkais Synarela kp 21 (jos se tulee mulle) 5.9., eli pikkuisen teidän perässä sit oltais liikenteessä. Mutta pitää nyt eka siellä lekurilla käydä, ei nuolaista ennenkuin tipahtaa.
Hilda, ollos hyvä.
Itsekin mietiskelin noita lyhyen ja pitkän kaavan syitä. Olittekos te julkiselle vai yksityisellä aloittamassa? Ilmeisesti siis ainakin siitä riippuu, eli jos julkisella niin ehkä se pitkä kaava ois tulossa.
Dreamer, no voihan kökkö! : / Tuo ois tosiaan ollu varmasti kiva tietää etukäteen, ni ei ois enää viivästyksiä tullut. Mut toisaalta on se niinkin kuin Susirouva sanoi, että ei sit tarvii murehtia taas yhtä asiaa, että entä jos oiskin se plussa tullu (vaikka se tässä vaiheessa tuntuukin niiiiin epätodennäköiseltä) ja sit vetää sellasta lääkettä mitä ei sais ottaa... Laiha lohtu varmasti, mutta parempi kuitenkin siis tietää tuosta. :hug:
Ööpö, oho teillähän etenee vauhdikkaasti!
Onko tuo sit joku pitkän ja lyhyen välimuoto vai mikä kun Terolutia otat viikon verran..? Hui, sulla on ollut tosi ikävä punktiokokemus, mutta olen kuullut sellaisistakin tapauksista, että vaikka ois eka kerralla ollut kivulias, niin toisella kerralla on voinut olla ihan kivutonkin. Toivottavasti sulle käy nyt myös niin. Mie pelkään sitä punktiota myös, vaikka ei ole edes kokemusta siitä vielä...
kerällä, juu sama lopputulos tuolla Procrenilla on kuin sumuillakin (esim. Synarela), mutta tuo piikki siis taitaa olla vain kertaluontoinen juttu (?). Synarelaa pitää käyttää aamuin illoin olikohan se nyt pari viikkoa vähintään (korjatkaa viisaammat jos oon väärässä). Eli periaatteessa luulis, että tuo piikki ois silleen helpompi, kun ei tarvii kuin kerran laittaa. Taas paha sanoa, kun ei oo vielä omaa kokemusta kummastakaan.
Susirouva, milloinkas sulla se testipäivä olikaan? (Joo se lista ois ihan kiva niin ois helpompaa ja nopeempaa aina tarkistaa teidän kaikkien tärkeät tapahtumat ja ajankohdat.
) Voisko tää syksy alkaa paremmin kuin heti plussauutisilla? Ei varmasti. Kovasti peukkuja siis siihen suuntaan! =)
83yrittäjä, joo itekin oon aatellut, että ehkä omalle kohdalle tuo pitkä sopis paremmin. Tosin minusta ei ole vielä tähän mennessä oikein vikaa löytynyt (miehen simpoista on), mutta jotenkin luottaisin tuohon pitkään kaavaan omalla kohdalla paremmin. Mutta kaipa ne lääkärit tietää parhaiten kun sinne asti päästään.
ON: Sain tänään viimein varattua ajan lääkärille, ensi keskiviikoksi. Vähän harmittaa ajankohta, kun aloitan työt maanantaina ja jo heti keskiviikkona joudun lähtemään töistä vähän aiemmin tuon takia. Mutta hoitaja sanoi, että miun olis hyvä tulla jo ensi viikolla, niin saatais suunnitelmat tehtyä ja aloitettua mahdollisimman nopeasti. Onneks töissä tiedetään tilanne (tai siis keväällä ainakin tiedettiin miun polikäynneistä), joten helpompi mennä sit sanomaan näistä.