Te, joilla on ollut Elonva hoidossa ekana piikkinä, onko sen pistoksen antamiselle ollut kellonaikaa? Mulla oli ekassa hoidossa päivällä ja Menopur samana iltana lisäksi. Toisella kertaa ei ollut kellonaikaa.
Olen pahoillani
@julie_ ja
@Aislinn83 toivottavasti saatte ajatukset eteenpäin. Kun saa uuden suunnitelman, se auttaa itselläni.
Täällä oli eka iso pudotus ja epätoivo viime viikolla kun siirto näytti taas negaa. Ajattelin että mulle varmaan seuraava lahjahoidot, adoptio, sijoituslapset, mutta lähinnä siis surua omasta epäonnistumisesta.
Tällä viikolla oli lääkäri, kävimme läpi mennyttä ja siitä luontevasti keskustelu siirtyi uuden ja viimeisen omilla tehtävän ivf:n tekemiseen. Itse mietin jaksamistani ja rahoja(niitä en edes uskalla tällä hetkellä ynnätä). Mutta niin vaan asiat etenivät tosi nopeasti. Soittelin labran kanssa lahjoittajista, ja lopulta löytyi. Ilmeisesti suomalaisen sperman kysyntä on nyt suurta ja lahjoittajia on suhteessa vähän. Voi kun niitä saataisiin lisää! Vaihdoin lahjoittajaa. Sitten menkat alkoivat sopivasti to-pe yönä (lääkärin veikkaus oli että alkaa to tai pe), kun olin lopettanut tukilääkkeet ma iltaan. Nyt siis se tilanne, että hain eilen piikit apteekista ja tänään alkaa pistelyt. Nyt jo! Aikaisemmin olen syönyt dhea:ta, vitamiiseja, myo-inosit., jne.ja valmistautunut kierrokseen. Mutta nyt siis suoraan asiaan. Ja homma etenee, se tuntuu hyvältä.
Täällä kirjoiteltiin siitä, kuinka km jälkeen pääsee uusiin kokeiluihin. Mulla itsellä oli syksyllä varhainen km joka vuosi kaksi viikkoa putkeen kaiken pois. Se sekoitti kierron (hcg oli yli tuhat ja sen laskeminen kesti viikkoja) ja sitten menkoja ei meinannut tulla..meni noin kaksi kuukautta, ennen kuin pääsi jatkamaan. Jatkoin siis uudella ivf-hoidolla. Mutta nämähän menevät kaikilla yksilöllisesti. Voimia odotteluun!
@AuroraK mulla oli tässä viimeisessä pas:issa nivuset kipeänä pp2-pp3. Mutta mun kohdalla ne ja muut oireilut loppuivat alun jälkeen. Mutta mulla on muissakin siirroissa ollut sitä että tuntemuksia vain ekoina päivinä, sitten ne häviävät. Sehän ei tarkoita että muilla menisi niin! Uskon että ne tuntemukset muuttuvat erilaisiksi muutenkin onnistumisissakin.
Kiitos kaikille kokemusten jakamisesta! Täällä ynnäilen itselleni tietoa tästä kaikesta, kuin palapeliä ja arvoitusta ratkaisisi. Onko kyse solujen laadusta vai kiinnittymisen pulmista vai molemmista...
Onnea piinailijoille!
Ja miten hienoa lukea pienen tauon jälkeen
@Domi mahtavasta yllätyksestä! Toivoa siis on
todellakin saa kirjoittaa tänne. Onnea!!
@Noran ihana uutinen!
Onnittelut
@Anemonee hienoa että viivat säilyivät ja vahvistuivat!