Heippa
Mahtuisiko tänne vielä mukaan
Joitakin tuttuja täällä onkin tuolta toisen ketjun puolelta. Meidän yritystä on kestänyt reilu vuosi. Minulla on 4 lasta, miehelle ensimmäinen. Viimeisen 9 kk aika olen raskautunut 6 kertaa, käytännössä tuossa 9 kk on vain yksi kk kun ei "tärpännyt" yrityksistä huolimatta.
Yksi oli todistetusti tuulimuna joka vuoti vk 6+2, pari muutaman päivän tuplaviivaa ja 3 4-5 viikolla myös itsekseen (onneksi) pois tulleita.
Tukena oli limakalvolle ja ovulaation tapahtumiselle hormonit (pergoveris ja ovitrelle) ja lisäksi nivestim viime kierrossa.
Tässä kierrossa oli limakalvo ja ovulaatio ihan omin voimin hyvä, nyt ovulaation jälkeen aloitin kortisoni ja terolutin ja nivestim. Kahdessa kierrossa siis ollut apuja.
Noh. Tulos on aina sama.
Pää on aivan tyhjä. Lääkkeillä tai ilman tulos on aina sama. Nyt ollaan keskitytty alkion kiinnittymisen tukemiseen. Toisaalta lääkäri väläytti että ei tuntuisi siitä ehkä kuitenkaan olevan kiinni kun kuitenkin tuonne 5+ viikolle on kestänyt. Eli olisiko soluissa vika...
Olenkin miettinyt että onko mun munasolut nyt kaikki ihan
. Toki ikää on nyt 40, nuorin on 6 ja silloin raskauduin (nopeasti niinkuin aina).
Mies on vasta menossa tutkimuksiin, kun aloin sitä itse kyselemään. Ei siis tullut edes lääkärin toimesta.
En tiedä mitä ajatella enää. Olen tullut tulokseen että jos olisikin kiinnittymisestä kiinni niin siihen on lääkkeet. Nyt tuntuu ettei tähän ole mitään lääkettä.
Olen seurannut tätä ketjua tovin ja jännittänyt teidän vaiheita. Täällä on kovasti kokemusta ja siksi päätin heittää lusikkani soppaan. Lääkäri väläytti viimeksi että alkiokromosomitutkimus voisi olla aiheellinen kohdallamme. Silloinhan myös ivf olisi seuraava askel. Tosin jos solussa on vika niin eihän sekään tuo toivottua lopputulosta. En tosin tiedä vielä pystynkö jatkamaan..on tämä viimeisin pettymys vielä niin pinnassa.
Kiitos jos jaksoitte lukea. Kummasti helpotti tämä kirjoittaminen.