Hiljaiseloksi jäi minun kirjoittelut tänne heti alkuun, tämän PAS:n tulos oli jälleen kemiallinen ja siitä seurasi taas hirveän suuri pettymys ja suru ettei oikein mitään jaksanut tehdä... Nyt ehkä sitten yritetään taas kuopasta ylös ja kohti uutta suunnitelmaa.
@daim1 kyselit aiemmin, että lisäisitkö minut tuohon listaan, kiitos mielellään
#-15#1#selittämätön#2IVF
Anteeksi, oon niin urpo uusi keskustelupalstalainen, etten oikein osaa itse ainakaan päivitellä itseäni tuohon
Kysyit myös siitä, oliko lääkäri sitä mieltä, että ruokavalion muutos auttoi munasolujen määrään tokassa IVF:ssä. Lääkäri oli sitä mieltä että kyllä se on todennäköisesti vaikuttanut. Tietysti on mahdollista, että ensimmäisen hoidon huono munasolusaldo oli sattumaa, mutta minulla on suvussa paljon autoimmuunisairauksia, joten lääkäri tarttui tähän seikkaan ja suositteli gluteenittomuutta. Keliakia kuulemma voi joskus olla piilevänä, jolloin ei näy vasta-ainetesteissä ja aiheuttaa salakavalasti mm. lapsettomuutta. Gluteenittoman ruokavalion myötä kyllä vatsantoiminta parani huomattavasti ja itse uskon että sillä oli vaikutusta myös tokan IVF:n parempaan tulokseen
Onnea sinulle myös kyytiläisestä ja paljon tsemppiä piinailuihin! Toivottavasti plussa sieltä nyt tulisi!
@kirsillevauva Onnea tuhannesti plussasta! Antaa aina toivoa kuulla muiden onnistumisista näin epätoivon keskellä. Hurjasti tsemppiä sinne!!
Kaikille muillekin tsempit piinailuihin sekä kunkin omaan hoitovaiheeseen! <3
Nyt pakko hieman tätä omaa huonoa oloa ja pettymystä tänne vielä purkaa: Tästä PAS:sta siis tuli kemiallinen, samoin kun edellisestäkin PAS:sta. Tällä kertaa Hcg 18. Hailakan plussan sain testitikkuun pp9 josta se haalistui oikeastaan heti pois ja vuoto alkoi pp14. Tapasin lääkäriä uuden PAS:n suunnittelun merkeissä, mutta lääkäri totesi ettei kannata enää yrittää minulle luonnonkiertoon, vaikka kiertoni ja ovulaationi onkin kuulemma hyvin "kaunis". Joku siellä mättää kun alkio yrittää kiinnittyä, mutta menee kesken heti alkutekijöihinsä. Lääkäri määräsi vasta-aine kokeisiin jotka kustantavat n. 600 euroa. Ennen sitä ei kuulemma uutta PAS:ia tehdä. Noh, ensi viikolla noihin kalliisiin kokeisiin ja seuraavasta kierrosta sitten lääkkeellinen PAS kera synarelan ja zumejen
Oliko täällä muita kelle tehty lääkkeellinen PAS? Jännittää kauheesti tämä tuleva lääkerumba. Tuntuu, että toi luonnonkierto olisi onnistumisen kannalta kuitenkin jotenkin parempi. Entä kenelläkään tietoa noista vasta-aine asioista? Ilmeisesti sitten tulee kortisoni mukaan jos vasta-aineita löytyy, mutta ainakin oma fiilis on että peli taitaa kokonaan olla menetetty jos niitä vasta-aineita löytyy
Miten voi olla näin typerä kroppa että hylkii sitä alkiota...