@vipe1986,
@adelmiina_ ja
@justhope , onnittelut kyytiläisistä ja tsemppiä piinailuun!
@Anemonee ja
@hillan_kukka , miten on mennyt? Aivan mahtavaa että on taas iso joukko piinailijoita joiden puolesta pitää peukkuja!
@Wintersun olisipa ihanaa että nyt ois saatu kaikki pois ja pääsisit kunnolla keskittymään näihin hoitoihin. Toivottavasti kahden viikon päästä tulee hyviä uutisia!
@AuroraK kuulostaa kyllä aika nopealta vuodon alkamiselta, mutta en osaa sanoa kuinka tavallista tuo on, itselleni on tehty 3 punktiota joista kahta seurasi tuoresiirto. Tähän viimeisimpään ei tullut tuoresiirtoa mutta jatkoin pitkään Terolut-lääkitystä sen jälkeen, jotta uusi kierto ei alkaisi kovin pian (koska tarkoitus tehdä heti seuraavaan PAS ja munasarjat ehtisivät toipua). Vuoto alkoi kolmantena päivänä tukilääkityksen lopetuksen jälkeen.
@Lallastiina lle tsemppiä punktioon, toivottavasti saadaan mahdollisimman monta solua kerättyä. Ja
@Rusakkonen , sinulle myös menestyksekästä siirtoa!
Kiitos
@atvk87 kun vielä päivitit listaa, just ajattelin että täällä tapahtuu (onneksi) niin paljon että vaikea pysyä perässä.
@millionnea , tsemppiä odotteluun, kyllä se aika loppujen lopuksi nopeasti vierähtää ja pääset aloittamaan lääkkeet!
@gemmy oliko lääkärillä mitään perustelua sille miksei annosta nostettu? Onhan tuo kyllä turhauttavaa.
Maanantainako uusi ultra? Toivottavasti olisi nyt alkanut tapahtua.
@Nomini , mullakin on ylipaino tätä hommaa hankaloittamassa. Välillä aina soimaan itseäni, että miten en ole vieläkään tätä asiaa saanut fiksattua, mutta eipä kai se itsensä ruoskinta pidemmän päälle kanna hedelmää. Valitettavasti stressi ja murheet vaikeuttavat painonhallintaa ainakin mulla. BMI siis reippaasti päälle 30, mutta niin oli kyllä esikoisesta plussatessani 2 vuotta sitten, ja hyvin meni. Normaalipaino on mulla kyllä edelleen tavoitteena, mutta halusin vain sanoa, että ylipainonkin kanssa voi onnistua.
@love- ihana kuulla että kontrollikäynnillä kaikki oli hyvin!
@Noran joo, se on kyllä rasittavaa että pitää vähän niin kuin varautua raskauteen miettiessään asioita eteenpäin, ja kuitenkin se on niin hiton epävarmaa. Myös pienten reissujen ja menojen sopiminen on välillä stressaavaa kun pitää miettiä, että ei kai siihen just osu punktio/siirto/whatever. Toivottavasti selkävaivasi rauhoittuu pian ja tiistaina johtofolli erottuu!
Mulla on kp9 ja PAS siis tulossa, olin tänään ultrassa. Vielä oli ohkainen limakalvo eikä mitään selvää johtofollia näkyvissä, eli aika hiljaista. Sain nyt muutamaksi päiväksi Ovitrelle-naksaukset follikkelia kasvattamaan ja maanantaina uusi ultra. Muuten, apteekista kotiin palattuani unohdin Ovitrelle-paketin käsilaukkuun ja muistin sen vasta myöhemmin, niin että se ehti olla vajaat 2 tuntia huoneenlämmössä. Tietääkö joku kuinka kriittistä toi on, ei kai se ole vielä voinut mennä pilalle?