Ohhoh, toinen seurantaultra olikin sit melkoista settiä: punktiopäiväksi määräytyi perjantai, ja koska yliopistosairaalalla on silloin jotain säätöä, niin pistivät meidät ostopalveluna yksityiselle klinikalle. Tää tuli täysin puun takaa, mutta en valita, onpahan ainakin modernit tilat. Jos tuoresiirtoon päästään, niin sekin tehdään siellä, mutta mahdolliset pakastealkiot kuulemma roudaavat taas takaisin julkiselle. Mielenkiintoinen kuvio kaikin puolin.
Ultrassa iloinen yllätys oli vasemman puolen follien löytyminen: olivat vissiin piilotelleet tarkasti perjantaina, nyt merkkasi 12+9. Lääkäri tosin varoitteli, että aika moni on sen verran pieni, että tuskin kypsiä munasoluja saadaan kaikista.
Millaisia kokemuksia teillä on follien määrän ja saatujen munasolujen suhteesta?
@Elmuska Mulla alkoi hiukan pienemmällä annoksella pienet alavatsatuntemukset ehkä 4. pistopäivänä, nyt niitä on käytännössä koko ajan. Mä olen myös tosi fyysisellä alalla työharjoittelussa, ja kehottivat välttämään kiertoliikkeitä ja nostoja, vähän oman voinnin mukaan. Yllättävän neutraalisti suhtautuivat polilla rasitukseen, ite tekis koko ajan mieli olla supervarovainen...