Pahoittelut negoista
ja muista ikävistä vaiheista! Sitten onnitteluita myös
ihanaa että tulee uusia selviytymistarinoita!!
@rouvaNiisku toivon että sinun tilanne selkenee ja järjestyisi parhaalla tavalla!
@lapsettomuuta10v mulla on tullut tuhrua/pientä vuotoa/lisääntyvää vuotoa kaikkina kolmena kertana, kun olen Terolutia ja Progynovaa käyttänyt. Eli aina ennen testipäivää tai oletettua menkkojen alkamispäivää. Mutta olen lueskellut paljon ja joillakin vuotoa tosiaan on, vaikka raskaus onnistuisikin lopulta synnytykseen asti. Toivon että sun vuoto ei olisi vaarallista.
Kiitos
@atvk87 listan ylläpidosta. Mulle saa seuraavalla kertaa laittaa siihen syyskuun plussanneisiin:
Nipsu_78 2.ivf, 1.PAS (5pv) km
Vuoto tosiaan oli erittäin runsasta ekan illan ja yön ja tiesin varmaksi että se oli keskenmeno. Mulla tämä tapahtui pp15 eli rv 4+6. Vuoto kesti eiliseen saakka, ihan kunnon menkat siis 11 päivän ajan. Nyt tulee niukasti kirkasta limaa, vähän kellertävää..ihan yllätyksenä tuo kaikki ei tapahtunut, koska hyvistä hCG-arvoista huolimatta mullahan oli tiputellut jo pp7 lähtien, ja se voimistui muutamia päiviä ennen tulvaa. Toinen huomioni oli se, että samana päivänä (km alkoi ennen iltaa) olin tosi äreä ja lyhytpinnainen. Joku hormonipiikki selvästi. Sain lääkärin vasta kuuden päivän päähän siitä. Sekä lääkäri että hoitaja sanoivat että kaikki voi silti olla hyvin, koska se hyvä hCG jne. Mutta ultrassa oli tyhjää. Mun onni onkin, että näyttää siltä, ettei lääkettä tai kaavintaa tarvita. Kontrolli 3vkon kuluttua.
Era ja blastot Toivat edistystä mulle, koska niiden ansiosta yksi kemiallinen ja yksi kiinnittyminen. Seuraava pulma onkin laatu. Mun ikä tekee sen, että on 50% km-riski. Itse ajattelen sen että sama kuin kolikkoa heittäisi..Nyt siis harkinnassa menenkö uuteen hoitokertaan ja lahjasolut sitten seuraava vai suoraan lahja...Jos olisi rahaa, tietäisin kyllä kuinka toimia. Ja jos saisi useita blastoja, PGS sitten varmaankin. Sillä säästyisi näiltä pettymyksiltä ja tuo km riskeineen ei tunnu järkevältä ottaa uudelleen. Mullahan tuli kaksi blastoa ja se oli "hyvä tulos", eli rahallisesti PGS ei kannata kahdella.
Aloitin kuitenkin jo dhea:n ja ravintolisät..
Miten olette uskaltaneet syödä ubikinonia sen 600mg, kun pakkauksessa lukee 1kpl (150g) ei saa ylittää
Onko noiden ja Donafertyn lisäksi muita vinkkejä? Tietty kaikki mitä syö, terveellisyys ja ehkä akupunktio? Katse on jo eteenpäin. Kello tikittää, yrittää nyt sitten olla stressailematta tätä kaikkea