Taalla on taas hirvean paljon tapahtunut - wow!!!
@BabyMaybe - Kiitos koskettavasta viestista ja vaikean asian jakamisesta; olit rohkea. Ja nyt ei sitten yhtaan sellaisia lauseita kuin etta "oma vika" - sellaisista ei ole mitaan hyotya, haittaa vaan mielialaa ja tsemppaamista, jos itseaan haukkuu. Ei ole Sinun vika! Nyt vain lippu korkealle ja tsemppia, ja vaan teet kaiken, mita laakari neuvoo. Nyt kun on kesakin, on helpompaa tehda elamanmuutoksia liikunnan ja ravinnon suhteen myos. Sinulla on useampi vuosi hoitomahdollisuuksia edessa, ei mitaan hataa!
@Domi - well done punktiosta selviytymisesta!
Hienosti meni. Mainitsitko Sina muuten, muistanko oikein, etta Orgalutranin piikki sattui? Olen nyt alkanut pistaa Pergoverista ja tanaan 2. Piikki seka myos 1. Piikki Orgalutrania - ja kyllapas jalkimmainen sattui! Ei ole nimittain ikina ennen sattunut paljon yhtaan. Ovatkohan he vaihtaneet neulaa? Jos joku muuten tietaa kummin pain se neula kannattaa tyontaa ettei sattuisi, niin please neuvokaa... laitoin kylla 45 asteen kulmassa.
@Sunflower33 ja
@Fainatus - plussatuulia teille!!!
@Maravilla - miten meni laakarin kanssa, keksittiinko jotain?
@gemmy - mita on HbAc1? Sokerirasituskoeko? Metformiini kuulemma auttaa erityisesti niissa PCOS-asioissa. Itsellani ei sita tai sokeria todettu, mutta kun luin sen artikkelin, etta vanhempia aitikokelaita ilmankin PCOS:ia auttoi... Olen nyt syonyt Metformiinia 1 tabletin paivassa viikon ajan, ei sivuoireita. Lisataan kahteen tablettiin paivassa ensi viikolla, jos asiat jatkuvat toivotusti eli ilman sivuvaikutuksia. Olen kylla onnistunut olemaan ilman makeita yms. todella hyvin, onko tuo laake siihenkin auttanut, en tieda.
@Ninnupinnu - nyt vaan taallakin kadet kyynarpaita ristiin, etta hyvanlaatuista on. Harmi, kun tuoresiirto jai tasta kierrosta, mutta pakastettu alkio voi sitten menna tosi hyvin. Nyt vain leikkauksella kuntoon. Onkohan kyseessa polyyppi? Minulta loytyi yksi polyyppi viime kesana ja se poistettiin paivakirurgiana viime syyskuussa, oli hyvanlaatuinen mutta olisi voinut haitata raskautumista (tai ainakin aiheuttaa tiputtelua). Poistettiin taydessa nukutuksessa, n. 45 minuuttia "taju pois". Sivutietona muuten sellainen, etta nukutus pysayttaa suolen toiminnan ja siita seuraa helposti ummetus, mita en siis tiennyt, etta noinkin lyhyesta ajasta, mutta niin siis kavi. Luumujen syonti auttaa... Tsemppia ja jaksamista ihan tuhannesti Sinulle!!!
Muuten - te jotka olette pakastettuja alkioita jo siirtaneet - please kertokaa minulle prosessista. Onko se kp1 aloitettava juttu - siis Zumenonilla yleensa aloitetaan kasvattamaan limakalvoa (estrogeeniko?)? Onko se tabletti? Kuinka kauan syodaan? Mitataanko limakalvoa sitten ultralla? Enta mitataanko estrogeenia/progesteronia myos veresta? Kiitos kaunis jo etukateen!