IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Moikka, liityn varmaan jossain vaiheessa joukkoonne. 4.inssiä takana ilman plussaa ja nyt ivf jonossa. Naikkarille ilmeisestikin olemme menossa kun julkiselta puolelta tullaan.
@Elmuska olinkin tulossa täältä kyselemään noista jonoista. Mulle sanottiin et 3 kk sisällä olisi tapaaminen ja siitä tapaamisesta jonoon joka n. 6 kk. Mut jos syyskuussa "jo" pääsisi itsekin niin ehkä vähän näen jo valoa tunnelin päässä. On kyllä suunnaton vitutus ( anteeksi kiroilu ) kun joutuu odottelemaan.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF 2.PAS
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 4.IVF/2.PAS
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2. ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/1.PAS
kettuperhe #? # 1.yht. #selittämätön/ikä# 1.IVF

Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 2.ICSI/2.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Miitta37 #-13#1.# pco/selit.# 1.IVF 1.PAS
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IFV
mmmoi # 7/17#2.#siittiöt # 1.ICSI/3.PAS

Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 1.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS

Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 3.IVF
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS


Piinailijat: :whistle:
mmmoi
14.4 (5pvä/3.4)
Jantzu 24.4 (4pvä/10.4)

:love: Plussat 2017 :love:

Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammi:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pvä)
joskusvielä 3.IVF PAS(6pvä)
Helmi:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pvä)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pvä)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pvä)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pvä)
Toivo2016 6.IVF (kem)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
@kettuperhe Hienolta kuulostaa punktiosaalis! Toivotaan parasta hedelmöittymisen osalta! Onko sulla siirto milloin suunniteltu?

@AuliMari Tervetuloa! Odottaminen on tässä hommassa raastavaa! Aina vain odotat jotakin kierron vaihetta tms.

Tänään tehtiin pakastealkion siirto. Alkio oli kohtalaisesti selvinnyt sulatuksesta ja siirto sujui hyvin. Kaikki meni omalta osalta ihan rutiinilla. Valitettavasti.. Nyt pitäisi jostain repiä toivoa ja positiivisuutta! Lopputulos ja epäonnistuminen taas pelottaa! Vaikea uskoa nyt mitään hyvää tapahtuvan, kun elämässä on ollut niin paskoja käänteitä. Eilen lähti hyvin matto alta, kun pomo soitti mulle kotiin (oon siis saikulla murtuneen käteni vuoksi), ettei toukokuun jälkeen mun työt jatku:poop::poop: (n)(n):(
 
@Miitta37 no harmi että ei oo kirjattu, riippuu tietysti niin siitäki kuka ne sinne kirjaa.. :unsure:

@kettuperhe hieno saalis (y)

@Jantzu Voi ei. Ihan kamalaa :( Ei voi käsittää miks teitä koetellaan näin :cry: Nyt kädet ja varpaat ja kaikki ristiin että alkio tarrais kii nii ei tarvis töistäkään niin murehtia :rolleyes: Paljonpaljon tsemppiä sinne <3

Tänne ei mitään erikoista, menkat viimeinki loppunu. Akupunktioon varasin ajan. Oliko täältä joku käyny?
 
Hello! :) Luin nopsaa kaikki viestit, mitä en ollut vielä lukenut, mutta en nyt taas muista kuka kyseli niistä alkioiden pakastamisesta. Oikeesti mä luen ajatuksella näitä, mut sitte ku siirryn seuraavalle sivulle, niin unohdan jo kuka sanoi mitä...äääää (n):LOL:

Mutta siis, minun mielestäni alkiot pakastetaan kaikki yksitellen! Ainakin mun kohdalla näin on, entiiä sitten tehdäänkö joillain toisin. Naikkarilla siis käyn. Kysyin kerran lääkäriltä, että oisko mulle mahdollista koittaa siirtää kahta alkioo kerralla, niin ei kuulemma missään nimessä. Yksi kerrallaan siis mennään, ja 4 ois siis vielä jäljellä, joista yksi siirretään nyt sitten viikon päästä Ti. Kävin tänään ultrassa, ja hyvältä näytti.

@Piinailija Mikä sulla vointi? Ollaan aika samassa tilanteessa nyt sitten, kun ihan sama lääkitys, ja pas tehdään. Mulla alkoi menkat n. 6 vkoa tuulimunan tyhjennysvuodon jälkeen, niin nyt sitten päästään heti yrittään seuraavaa. Kovasti tsemppiä sulle (y)

Eli kohta sitä taas piinaillaan täälläkin!! Nyt en jaksa innostua niin paljon kuin viimeksi, ettei se pettymys taas ole niin valtava, vaikka niin se kuitenkin aina on, mut pitää itselle uskotella, että helpommalla pääsee, kun on vähän hälläväliä asenteella.

@Jantzu Ikävä kuulla, ihan perseestä tommonen, että irtisanotaan tolleen :( Saako udella että ootko koeajalla vielä, vai miten pystyy noin vaan ilmottaa ettei työt jatku? Jokatapauksessa jaksamista sinne <3 Nyt peukut pystyssä että sun siirto oli nyt se, josta saat lopulta vauvan syliin (y) Jotain hyväähän pakko tapahtua välillä!! Tiedän tunteen, että sitä positiivisuutta on välillä ihan hemmetin vaikee kaivaa mistään, eikä se oikein väkisillä onnistu, mutta jotenki sitä vaan aina saa ittensä sitten psyykattuu siihen uskoon, että jonain päivänä :love: Ajattele vaikka siltä kantilta tuo irtisanomis juttukin, että nyt sulla on ainakin aikaa itsellesi, ja tehdä kaikenlaista mukavaa vaikka ystävien kanssa :) Ei varmaan yhtään nämä nauvot nyt lohduta, mutta vähän koitan tsempata neuvoilla, mitkä itselleni ollut toimivia. Itsehän aikoinani lopetin työt näiden hoitojen takia, ja se oli paras päätös. Halit sinne!

Taidampas tsekkaa ton Vegas babyn netflixistä kun siitä täällä puhuttu!:rolleyes:
 
Heipä moi. Oon sillon tällön kyllä lueskellut, mutta en oo jaksanut kirjoitella. Mutta kun nyt Siida ja Rusakkonen kyseli niin..
Paljon on täällä uusia ja ikävän vähän onnistumisia.. Onnittelut Ckk, Amagara ja jos on muita kenen plussaa en ole onnitellut..

Minulle ei kuulu ei sitten mitään hyvää tai innostavaa tai iloista.. joskus lukiessa mietinkin miten on mahdollista että voin kaikkiin/kaikkien paskimpiin fiiliksiin todella hyvin samaistua.. (vai tuntuuko se vaan siltä) Ei riitä tämä kuusi vuotta jatkunut tuska ja paska, 15 epäonnistunutta siirtoa jne. ei syksyllä kahdesta lemmikistä luopumaan joutuminen, ei se että viimeinkun se "kunnon plussan" sain, oli se vaan tuulimuna tai jotain muuta paskaa.. vaan sitten viedään se toinen kaikkein rakkaimmista ja tärkeimmistä, liian aikaisin ja liian nopeasti. Ei ole kiinnostusta juuri nyt mihinkään.. vaikka kuinka koittaa jaksaa ja tsempata tulee jotain vielä kauheampaa vastaan.. Olen toki nämä elämäni hirveimmät 5 viikkoa samalla sumutellut synarellaa ja syönyt nyt zumeja, eilen kävin lismisultrassa oli 7mm, eli ihan ok, huomenna alkaa luget (kyllä pillupalloja saataas) ja ma on siirto. En tiiä miksi edes nyt menen siirtoon, en kai osaa vaan olla menemättäkään.. suorastaan olisipahan tapa taas maailmankaikkeudella vittuilla jos nyt onnistuisi.. sanontahan toki on että jonkun on lähdettävä jotta joku voi tulla.. mutta hevonpiip!!!
Jantzulle tsemppiä, sullakin tarpeeks vastoinkäymisiä.. itse ei sentäs tuota työpaikan menetystä ole ollut. Mutta olenkin yrittäjä ja jatkuva ahdistus joko on liian vähän tai liikaa asiakkaita (viime aikoina tuo liian vähän).. josta tulee tietty raha ahdistus, etenkin nyt kun jouduttiin yksityiselle siirtymään ja tämän siirron jälkeen onkin taas tyhjä pakkanen ja pitäs useampi tonni repäistä jos uuteen kiertoon viellä lähdetään.. :cry::cry::cry:
Anteeksi tämä masentava viesti..

Ai joo dino minä olen käynyt akupunkiossa (tietty, mitä nyt en olisi kokeillut) Ei siitä varmasti mitään haittaakaan ole, mulle ei toki tässä asiassa hyötyäkään.. Ennen edellisitä siirtoahan kävin eri hoitajalla vyöhyketerapiassa, hänen mielestään lantion alueen (kohdun) lymfassa (verenkierrossa) oli jotain pientä häikkää..muuten samaa sanoin kun akuhoitaja ja kaikki lääkärit, eli ei näe mitään vikaa miksi en raskautuisi (jepjep) en sitten tiiä oliko sattumaa vai "hänen ansiota" että edes kiinnittyi vaikka ei sitten jaksanut siitä kehittyä.. Mutta siis myös akupunktiosta on vaan positiivista sanottavaa noin niinkun muutoin..
 
ISO Hali @Domi. Voi, kuinka toivon, etta nyt Sinua onnistaa tassa kierrossa. Ja otan kaikesta sydamestani osaa isoon menetykseesi. Minulta meni toinen vanhemmistani vahan sen jalkeen, kun ensimmainen avioliitto meni, ihan liian aikaisin eika sellaista koskaan tosiaan tule ymmartamaan - jotenkin elama jatkui, taistellen, kun jossain vaiheessa myllertyi tuolloin tyoelamakin, asuinpaikka yms. Nyt toki mulla on ihana aviomies, joka siis tietty on jopa valmis lasta yrittamaan... ja yritan "pitaa hengissa" toista vanhempaani. :sneaky: Toivon niin Sinulle kovasti kaikkea hyvaa Domi!!!!! (y) Nyt kohta pitaa asioiden kaantya hyvaksi!!! :) VOIMIA!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Domi
Domi, ihanaa kun jaksoit kirjoittaa. Otan osaa valtavaan suruun❤
En kyllä ihmettele, ettet ole jaksanut itsestäsi ilmoitella.
Oot läpi käynyt rankkoja juttuja läjäpäin viime aikoina. Ei voi eikä jaksa ymmärtää, miksi kaikki suru ja vastoinkäymiset on kasaantuneet ja realisoituneet kerralla sinun kannettavaksi. Muista, ettei tarvitse aina jaksaa, anna itsellesi aikaa toipua ja käsitellä kaikkea tapahtumutta.
Ei voi kun vaan toivoa, että nyt VIHDOIN olisi aika tulla onnistuminen. Tuntuu tosi hyvältä, että ajatuksen tasolla teiän mielessä pyötrii toinenkin hoitokierros.
Onnistumiseen on varmasti vaikea uskoa, mutta onneksi se ei ole siitä kiinni, uskooko itse vai ei.
Ylipäänsä taitaa loppuviimein olla niin, että jos siinä pikku möykyssä on kaikki kunnossa, niin ei sitä mikään estä tarttumasta, jos vaan kohdussa on kaikki kutakuinkin kunnossa.
Ja minä kyllä uskon että akupunktiosta on hyötyä monella tapaa. Ei välttämättä suoraan ja pelkästään alkion tarttumiseen, mutta välillisesti varnasti siihenkin, kun kyllähän akupunktio laittaa koko tehokkaammin toimimaan ja sitä kautta varmasti parantaa myös alkion vastaanottokykyä.

Voimia ja voimia, olet ajatuksissa❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Domi
Eilen muuten ku lugeja kävin ostaa niin apteekin täti kysyi onko ennestään tuttu tuote... hmm.. teki mieli sanoo et no onhan noita joku tuhat tullut tonne kellariin tuupattua.. mutta nyökkäilin vaan et onhan tuo.. :rolleyes: Nyt on sit taas se ihanuus aloitettu..
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@An1z81 Kiitos sanoistasi! Mua ei siis irtisanota vaan ilmoitettiin, ettei sopimusta enää jatketa. Oon määräaikaisella työsopparilla ollu pätkissä jo useamman vuoden kuntasektorilla. Otin jo aiemmin yhteyttä liittoon, kun tilanne alkoi näyttämään huonolta ja mielestäni mun määräaikaisuuden osalta kaikki ei ole niin kuin kuuluisi. Silloin liitosta sanottiin, että mun määräaikaisuudelle ei ole kunnon perusteita ja soppareissa on muitakin kyseenalaisia seikkoja. Silloin vilahti keskustelussa ohimennen asian riitauttaminen ja siihenhän tämä nyt menee, kun sopimuksen jatkamattomuuden perusteet ovat hatarat. Mulla on ollut jo tovin aikaa sellainen olo, et mut halutaan savustaa pihalle. Kaiketi siksi, että oon joutunut olemaan sairauslomalla enemmän, kuten nytkin. Tuntuu, ettei just nyt ole voimavaroja tapella, mutta pakkohan se on mennä tulta päin. Ilman meteliä en lähde, vaikka en nyt suoranaisesti räyhäämistä ole suunnitellut. Pomolle en ole tunteitani näyttänyt yli puoleen vuoteen ja samalla linjalla aion edetä.

@Domi Elämä on kyllä liian kohtuutonta sinullekin! Kirjoituksesta löysin paljon niitä tunteita, joiden kanssa itsekin painiskelen kovasti. Se on niin tuskastuttavaa, että kun saa itsensä pettymyksen/menetyksen jälkeen nostettua vaivoin jaloilleen, tulee kohta jotakin, joka lyö uudestaan maihin ja pahimmillaan vielä lujemmin kuin edeltävä isku. Itse olen päätynyt aika ekstinteaalisten kysymysten äärelle ja on oikeasti vaikeaa nähdä mielekkyyttä koko elämässä. En voi muuta kuin toivoa sinulle kaikkein parasta ja lähettää paljon voimia kaiken kestämiseen!!!
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Täällä on ollut kyllä huonoa onnea matkassa todella monella....ensin annettu toivoa ja sitten matto vedetty alta. Noita samoja pettymyksiä oon saanut itsekin usean kerran hoitotaipaleen aikana karvaasti kokea. No, mutta aina kun pettymyksen on saanut jotenkin selätettyä, sitä on vain puskenut eteenpäin.
Jaksakaa tekin jokainen❤
Janzulle isot tsempit ja voimahalaus, kyllä noi työkuviot kannattaa selvittää ja saada oikeutta itselleen. Niin hörskisti varsinkin kuntasektori käyttää työntekijöitä hyväkseen ja pompottelee miten haluaa. Itselläkin tästä kokemusta.
 
Ckk
@Jantzu Onnea tähän kierrokseen :) taitaa olla tuommonen toiminta harmittavan yleistä kunnilla.. kyllähän tuohon kantsii tosiaan puuttua ja hyvä että uskallat!
@mmmoi Ootko malttanu olla testaamatta?;)
Kiitos @Domi onnitteluista! On kyllä niin epäreilua, että jollekin sattuu niin paljon huonoa yhteen putkeen :unsure: Toivottavasti tuosta on nyt suunta vaan ylös päin.
@An1z81 Tsemppiä seuraavaan kierrokseen! Miten voi muuten olla tuulimuna kun eikös se tarkota sitä, että kohdussa on vaan istukka, mut ei alkioo? Kun näissä hoidoissa sinne todistettavasti kuitenkin siirretään alkio. Vai lopettaako se alkio kasvamisen ja pelkkä istukka jatkaa kasvua?
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Moi
Ti 10.4 oli pas siirto, normi rutiini niinku joku täällä mainitskin. Lääkäri sanoi kaunis 5pv plastokysta selvisi sulatuksen ja että 24.4 saa testailla ehkä pari päivää aikasemminkin pitäisi näkyä. Tällä kertaa ilman gonapeptyl piikkiä.
@An1z81 kiitos kysymästä, olosuhteet huomioon ottaen ihan ok mutta jotenkin kyyniseksi täs tulee. Pp2 nyt ei minkäänlaisia nipistyksiä viel. Toivoa on vielä jäljellä mutta kuitenkin vähä sillä asenteella menee että tuskin nytkään onnistuu. 4kpl 5pv plastoa viel jäljellä. Pakastettu silleen että 2 on yksittäin ja 2 on samassa. Eli jos menee siihen että ne 2 pitäisi sulattaa viimeisen kerran ni meinataan kyllä vaatia et laittavat ne 2 sit kerralla.
Toivotaan että teillä menee kaikki hyvin ja että tulis onnistumisia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: An1z81
@Ckk No siis olen kipuillut tän testaamisasian kanssa jo pari päivää, tekiskö vai ei. Se, että tulee nega on niin lopullista ja musertavaa. Ihan hirveetä pelkoa liittyy testin tekemiseen tällä kertaa. Nyt sit äsken heräsin päiväunilta ja aattelin, et hitto mä teen nyt ekan testin. Pissin purkkiin ja istuin vielä muutaman minuutin, et teenkö kuitenkaan. Sit aattelin, et kun mies tänään poissa niin voin sitä negaa sit murehtia jo itekseni.
Testi tehty ja sain mä siihen enemmän kuin oon näissä pas:ssa koskaan saanut, kun ovat olleet puhtaita negoja ilman edes viivanpaikkoja.
https://aijaa.com/8z92lg

En todella juhli vielä, koska voi olla vaan hipaisu. Mut luo ainakin uskoa, että voi meille joskus jotain vielä tapahtua, kun rupesi sekin jo epäilyttämään. Tänään siis pp9. Katsellaan siis rauhassa pari päivää eteenpäin, mihin tuo kääntyy. (Nyt jo pelottaa taikauskoisesti, että huonosti käy, kun heti täällä olen huutelemassa, mut yritetään päästä sen yli...(n))

Niin ja sori, nyt meni omanapailuksi, kun pää tyhjeni täysin, kun latasin kaikki voimat negatikun katseluun..
 
Ckk
Oh my @mmmoi , tuohan on ihan rehellinen viiva! :love: Ymmärrän kyllä todella hyvin, että ei uskalla juhlia vielä. Mulla nyt 4+5 ja testit näyttää tasavahvaa, mut silti pelkään, että lääkäri soittaa kohta ja kertoo, että veritesti ei näytäkään niin hyvältä.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF 2.PAS
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 4.IVF/2.PAS
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2. ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/1.PAS
kettuperhe #? # 1.yht. #selittämätön/ikä# 1.IVF

Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 2.ICSI/2.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Miitta37 #-13#1.# pco/selit.# 1.IVF 1.PAS
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IFV
mmmoi # 7/17#2.#siittiöt # 1.ICSI/3.PAS

Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 1.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS

Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 3.IVF
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS


Piinailijat: :whistle:
mmmoi
14.4 (5pvä/3.4)
Jantzu 24.4 (4pvä/10.4)
Piinailija 24.4 (5pvä/10.4)

:love: Plussat 2017 :love:

Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammi:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pvä)
joskusvielä 3.IVF PAS(6pvä)
Helmi:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pvä)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pvä)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pvä)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pvä)
Toivo2016 6.IVF (kem)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
@Piinailija Onnea matkaan (y)

@mmmoi Kyllähän tuommosesta viivasta voi vähän innostua :love: Varmasti pelottaa ja se on ihan ymmärrettävää näillä taustoilla. Toivottavasti kaikki menee hyvin<3

@Domi Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa, harmi ettei ollut parempia uutisia kerrottavana. Otan osaa suruusi<3 Tsemppiä siirtoon, niin kovasti toivoisin teille jo pysyvää plussaa..
 
mmmoi, hyvältähän toi viiva näyttää noille pp9 päiville! Uskallan jo onnitella, kun et erikseen kieltänykään ;)

Ckk Tuulimunasta, eikös siitä alkiosta muodostu alussa myös ne sikiökalvo ja istukkakin, eli ne vaan alkaa kehittyyn muttei sitä itse alkioo, tai sen kasvu lakkaa jo niin varhain ettei voi nähdä mitenkään?

Onnea viime aikojen muistakin onnistumisista (jatkoketjuun kaivataan jo lisää väkee, rohkeesti vaan ;)), ja jaksamista kaikille näiden uuvuttavien hoitojen keskellä.. erityisesti Domille lämpimiä ajatuksia, ihan kohtuuttomalta kuulostaa...:( kumpa seuraava siirto ois sulle se The Plussa!!
 
@Jantzu Onnea tähän kierrokseen :) taitaa olla tuommonen toiminta harmittavan yleistä kunnilla.. kyllähän tuohon kantsii tosiaan puuttua ja hyvä että uskallat!
@mmmoi Ootko malttanu olla testaamatta?;)
Kiitos @Domi onnitteluista! On kyllä niin epäreilua, että jollekin sattuu niin paljon huonoa yhteen putkeen :unsure: Toivottavasti tuosta on nyt suunta vaan ylös päin.
@An1z81 Tsemppiä seuraavaan kierrokseen! Miten voi muuten olla tuulimuna kun eikös se tarkota sitä, että kohdussa on vaan istukka, mut ei alkioo? Kun näissä hoidoissa sinne todistettavasti kuitenkin siirretään alkio. Vai lopettaako se alkio kasvamisen ja pelkkä istukka jatkaa kasvua?
Joo siis en mäkään tarkkaan tiedä miten se nyt menee....kun siis ymmärsin että alkio vaan oli jättänyt menemättä sinne omaan pussukkaan, jäänyt sivuun, mutta kuitenkin siellä kohdussa siis ollut, ja myös lopettanut kasvamasta. Olin niin järkyttynyt silloin siitä uutisesta, koska kuitenkin testit oli olleet niin vahvoja, että en ees muista kunnolla mitä siellä puhuttiin. Mut joo, katsotaan tää seuraava rundi sitten taas. Kiitos paljon tsempeistä :love:
Sinne myös sulle tsemppiä paljon! Toivottavasti kyytiläinen jatkaa kasvuaan normaalisti (y)
 
Ckk
Kiitos @lullaby js @An1z81 vastauksista! Nyt voin alkaa uudestaan pelkäämään tuulimunaa :ROFLMAO: mut siis joo, tottahan se on, että siitä samasta sykeröstähän se istukkakin alkaa kasvaa. Päätin, että lopetan tän etukäteen stressaamisen. Vähän menny talviloma munille kun oon ollut niin huolestunut ja mitäpä siitä lopulta on kostunut.
 
Ehkä mä alan uskomaan. Ei voi tietää, mitä tuleva tuo tullessaan, mut yritän olla stressaamatta sitä just nyt. Katotaan sitten seuraavaksi, miten varhaisultrassa käy, mitään kun ei voi itse sen eteen tehdä.
Tässä nyt vielä kuvasaastetta tältä aamulta.
https://aijaa.com/eE0VS4
https://aijaa.com/ctOF36

Pakko myöntää, että aamulla mulla oli kunnon testilabra meininki.. Tein apteekin testin, digin, one step:in r-testin ja ovis testin ja cb digi ovistestin.. ja sama tulos kaikissa eli positiivinen:whistle:
 

Yhteistyössä