Mä todella toivon, että meidän eka ivf ei ole harjoitusta, koska meille tosiaan luvattiin julkisella puolella tasan yksi ivf mun iän (41) vuoksi. Hyvin on maha jo turvotellut ja varmaan illalla/huomenna jatkaa samaa mallia, kun pistän viimeiset 3 piikkiä. Kaksi jotain samaa ja yksi kynästä. En nyt muista mitä. Oliko ovitrelleä se kynä.
Itseä alkoi jännittämään, että onhan se siellä noutokunnossa, ettei ne karkaa minnekään. Tänään viellä hommailtiin perinteisesti lääkärin määräyksestä, kuulemma miehellä 2 päivää edellisestä kerrasta on parempi, kuin pidempi aika. Mitään seksikieltoa ei tullut, että siksi näin. Jykytys oli kyllä jo vähän epämukavaa
Oli taas viimeksi se nuiva lääkäri, jolla ei ole mitään empatiataitoja. Oli ihmeissään, kun näinkin hyvä vasta ikäisekseni. Oli kai ajatellut, että vaan 1-2 tulee. Saa nähdä mikä on punktiossa lopullinen saalis.
Mies oli muuten töissä sanonut pomolle, että miksi pitää olla pois punktiopäivänä ja pomo oli avautunut, että hänen lapsensa oli kuollut päivän vanhana. Oli oikeen herkistynyt siinä. Itse sanoin olevani toimenpiteessä, eikä kukaan kehdannut mitään kysyä.