Me ollaan kyllä
lullabyn kanssa aivan samassa.. itse en kyllä aijo viellä jouluna testailla. Meens it 28.12 verikokeeseen, kotitestilla antovatkin testipäiväksi sitten vasta 30.12. Mutta ei ole mistään usko ilmaantunut.. Miten
lullaby ootko kerennyt piinailemaan ja oireita kyttäämään jouluhässäkän keskellä? Mulla on kyllä harvinaisen vähän ollut mitään.. sinälläähän se voisi toivoa luoda, kun ei sillonkaan kun se ainut kemiallinen oli niin kyllä juuri juilinut tai mitään. Nyt on muutoma päänsärky juilinta "kohtaus" ollut, siis aika lyhyen aikaa koskenut ja eka tuli jo noin 25h siirrosta, että ei nyt ehkä liity sit kun vaan tukilääkkeisiin
Tisseissä ei yhtään mitään, päin vastoin vähäisetkin on kutistuneet entisestää ja siis muutenkin oon nyt laihtunut täin "lääkintäjakson" aikana.. tosi kummaa, kun yleesä turvottaa, mutta ehkä vaan johtuu muusta stressistä ja ahdistuksesta.. Tänään kun sängystä nousin niin tuli tosi kovaa kipua niinkun kylkeen, tai tohon "lonkkaluun", onko se nyt suoliluu oikeasti, niinkun sen päälle!!! Eka luulin et on repäsykipuu, mut ei se sit ollut sellasta ja ne tulee mahaan/kohtuun aina.. ihan en oo varma tuliko liikkeestä vai muuten, kun oli sit pakko pysähtyy ja pari kertaa ihan ulahdin ku luulin et loppu ja hengitin ja junttas uudestaa. Mutta oli kyllä niin sivussa ja ylhäällä, että luulen olevan vaan jotain muuta vanhuuden kolotusta eikä tähän liittyvää
Kauheesti olisi tälepäivälle hommaa, siivous lahjojen paketointi jne.. eikä kiinnostas yhtään
Yleensä rakastan joulua, mutta nyt ei vaan oo kerennyt mitään jne... Mutta ihanaa joulua kaikki tämän masentavan asian kanssa elävät "siskoseni".. Koitetaan nauttia minkä voidaan!
Miten
Voyage olisiko sinulla positiivisia uutisia?!!!!
Vai puskiko se perhanan vuoto sieltä läpi?