IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Bridge, hurjasti onnea. On kyllä mahtavaa jos nyt vihdoin tulee onnistumisia❤

Salama, Hyvältä vaikuttaa sielläkin, nyt vaan värille vahvistumista! Mulla on ollu lähes joka siirrossa pregnyl ja se kyllä itselläni näkyy yllättävän kauan, mutta kyllä siitä huolimatta sen plussan sieltä onnistuu bongaamaan jos viiva pysyy useamman päivän samanvahvuisena tai tietysti alkaa vahvistua. Mulla vaan on sitten kemiallisiksi noi tupanneet jäämään, mutta siis pointtina se, että pregnyl/ovitrelle kyllä pian haalistuu testissä, ei se samanvahvuisena näy montaa päivää ja jos näkyy, niin jostain sitä tulee lisää samalla kun lääke poistuu. Voi kunpa kunpa nyt onnistuis teillä, huhhuh, jännittävää kyllä. Yritä jaksaa sitä epävarmuutta, se on hirveetä, tiedän:confused:

Te joille on siirretty 2-päiväisiä alkioita, niin huh, ainakaan se ei testissä näy ku joskus jouluna, jos kiinnittyy:ROFLMAO:(kuka jaksaa oottaa) ja sitte se, että kuinka monta päivää oviksesta niitä siirretään? Mulla aina ollu 3päiväisiä tai blastoja. Ja joo, kävin eilen polilla ja EN sitte tullu kysyneeksi. Olin muutenkin ihan koomassa siellä ja jäi moni juttu kysymättä mm se, että oliko ne meidän alkiot oikeasti kuollu kaikki vai vaan heidän mielestä niin heikkoja, että heittivät pois. No, ytritän torstaina sitte olla enempi kartalla ku meen ultraan.
 
Salama, mää uskon, että tämä on molemmille SE ratkaiseva siirto. Mulla on varma olo... ja tissit ku Samantha Foxilla ;D En uskonut ekan tm:n jälkeen enää omiin muniin vaikka yritinkin monesti, joten tämä oli paras ratkaisu. Usko oli luja mun kroppaan, se haluaa tulla raskaaksi. Ja nyt mun toive voi oikeasti toteutua. Jos nyt huonosti käy niin jatkan urheasti. Eikö se ole jotain 50 v se raja klinikoilla? 8 vuotta siis aikaa.
Kiitos Siida onnitteluista. Ollaan täällä tarvottu puolin ja toisin. Sinulla on aina ollut usko onnistumiseen, pidä se.
Zoona, pitäiskö sun testailla jo? Kovasti pidän peukkuja. Myös muille kanssasisarille.
Terkut Barcelonasta, tänään kotiin hyvillä mielin.
T. Bridge, vuoristoradan ylämäessä
 
Hei kaikille piiitkästä aikaa. Tänne on vaan taas palattava, ei mitään voi. Tuun kylläkin vähän jälkijunassa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Meille tehtiin juuri elokuun lopussa 5. ivf, siirrettiin kaksi blastoa tuoresiirrosta. Siitä +, mutta vko sitten todettiin että kummatkin olivat kiinnittyneet, mutta kummatkin olivat tuulimunia. Osaako joku sanoa mitä tämä voi tarkoittaa?! En ymmärrä, että molemmat sikiöpussit olivat tyhjiä.
Meillähän on ennestään 1 ivf lapsi 6v. Tätä raskautta ennen yksi keskenmennyt raskaus. Muuten suurin osa siirroista, joita siis lähemmäs 20 on puhdasta negaa. Nyt ensimmäisen kerran käytössä kortisoni.
 
SalamaT ja Bridge (y) Hyvältä kuulostaa. Teettekö joka päivä testin?

Itse en uskalla vielä testata. Mulla ekassa nousi tosi hitaasti hcg (olen käsityksessä, että hcg:n nousunopeus on yksilöllistä, mutta suhteellisen pysyvää eli ei todennäköisesti nytkään lähtisi heti hurjaan nousukiitoon) enkä silloinkaan saanut kuin hennon hailuran varsinaisena testipäivänä ja pitkään sen jälkeen. Toisaalta haluan välttää mahdollisen kemiallisen. On vaan niin vahva tunne, että ei :unsure:
Siis on ollut tosi vähän alavatsalla tuntemuksia.
 
HCG nousu on mun tapauksessa alkiosta riippuvaa. Aiemmat omilla munilla saadut oli hitaita, mutta tämä lahja-alkio on nopea. Blasto siirrettiin ja pp8 sain digiin 2-3.
Kyllä ne blastotkin voi siis olla tuulimunia. Jos se on kuoriutumisesta kiinni, pyytäkää assisted hatching, pitäis auttaa.
Zoona, rauhassa vain odottelet, en painosta enempää. Pidän kovasti peukkuja. Sun tuntemukset voi olla hyväkin merkki. Mulla tällä kerralla tuntuu vain pieniä tuikkaisuja, kun aiemmin ne oli teräviä.
Siidalle onnea ultraan.
 
Hienoa Bridge! Ja Zoonalle tsemppiä puimaan, aikainen testaaminen on aina vähän kaksiteräinen miekka...

Kyllä mun viiva on parissa päivässä selvästi vahvistunut! On jo lähes kontrolliviivan vahvuinen, pc:llä testaan. Toissa iltana oli ovitrelle naksu ja tänään viimeinen. Tissit kipeät, hillitön turvotus, närästys ja väsymys. Mutta katsotaan nyt kauanko tätä kestää, valitettavasti näillä taustoilla ei hirveästi uskalla vielä tuulettaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Voi niin paljon onnea plussanneille! ❤
Peukut pystyssä että myös Zoona siirtyy plussaneisiin! (y)

Toivotaan että itse seuraan perässä ;) tänään siirretty yksi nelipäiväinen, testipäivä 4.10 jos joku ihana viitsisi päivitellä piinailijoihin. :geek: nyt jänäillään pari viikkoa :whistle: tukena luget + lauantaina tuikkaan gonapeptylin.
 
Mahtavaa Salama❤ Yritetään nyt olla miettimättä mitään ikäviä juttuja.

Bridgelle paljon onnea! Hyvältä näytää sun digilukemat!

Love- nyt pidetään lippu korkeella!! Junaan mahtuu vielä:love:

Zoonalle isosti tsemppiä, ootko nyt testannut?

Ultrasta just tulin. Oli ihana vanhempi nainen hoitajana, joka halusi tietää meiän tarinaa ja hänellä näytti olevan aikaa jutteluun, kun varmaan 20min olin hänen luona. Mutta, siis tilamne on hyvä. Limis 7mm ja folli 16-17mm. Huomenna pregnyl ja ti siirto. Miten tämä voi menmä nyt näin hybin. Nyt on pitkästä aikaa moni asia mennyt minun mittapuulla "liian" hyvin(n) Väkisinkin kohta kosahtaa ja pahasti. En jaksa uskoa että me enää onnistutaan, ainakaan loppuun saakka, mutta ollaanpa kuitenkin yritetty. Oon onneksi siitä pahimmasta katkeruudesta päässyt yli.
 
  • Tykkää
Reactions: Zoona ja love-
Blasto siirrettiin. 4 tai 5 pakkasessa, riippuen siitä, miten samasta oljesta sulatetun kävi. Viimeisin tieto on, että jäi kasvamaan ja keskiviikkona kuulen päätyikö roskiin vai uudestaan pakkaseen. Mä vaan, niin haluaisin eroon tästä kaikesta. Niin monta vuotta tämä lapsettomuus on elämää varjostanut, että tekee vaan mieli kokeilla nää loput nyt niin pian kuin ikinä ja sitten case closed.
 
Mieli on pohjamudissa ja kiukuttelen itselleni, kun menin tekemään testin. En ole päivittäin aktiivisesti ajatellut asiaa ja piinailu on sujunut ok mielellä. Kunnes nyt. Totta kai pettymys on edessä ennemmin tai myöhemmin. Ja kyllä se nyt tosiaan jo näkyisi, vaikka viralliseen päivään onkin aikaa. Luulen vuodonkin alkavan ennen testipäivää, kun sunnuntaina tulee 2 viikkoa oviksesta ja testi vasta keskiviikkona.Nyt seuraavaksi kiukuttelemaan työmatkan ajankohdan vuoksi :)
 
Siidalle tsemppiä siirtoon! Äläkä maalaile piruja seinille! Anna asioiden mennä hyvin jos on mennäkseen ;) sehän vois yös tarkoittaa etää on nyt se siirto! (y)

Zoona jos se nyt tosiaan vielä muuttuisi? Testipäivään kuitenkin matkaa vielä! Ja olitkos se sinä joka sanoit että sulla hcg nousee hitaasti? Jos ei vielä testiin ole tarpeeksi korkealla, kun kerta pahoinvointiakin on ;)

en malta pysyä paikallani. Kärsivällisyys ja odottelu ei oo lainkaan mun juttuja taas. No onneksi tässä on silleen suht paljon töitä niin ei kerkee kovin paljoa mielessä pyöritellä asioita :rolleyes:
 
Love- ihan totta, ei pitäisi heti ajatella noin, mutta tää on niin mun luonnetta aatella näin. Mieheltä saankin aina palautetta tästä asennevammasta :unsure: Mutta kai se jotain itsesuojelua on. Ihan kuin se pettymys epäonnistumisesta olis jotenkin pienempi, tällä kaavalla...ei tosiaankaan oo. Yhtä iso se on, sitä lienee turha murehtia:ROFLMAO:
Iso kärsivällisyyden puhallus sulle täältäpäin!!!

Zoona, minäkin oon sitä mieltä, että kun muistelen kertoneesi, että sulla hitaasti hcg näkyy, niin sulla todellakin on vielä paljon toivoa. Älä luovuta❤
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Mullakin oli mennyt ohi helios sun piinailu! Onne valtavasti! ❤ onko muuten teillä plussanneilla minkälaisia oireita?? Onko zoona vielä testaillut? Ja yt sit kaikki perässä aallon mukaan! :love:

Täällä juilinu siirtopuolelle siirrosta tähän asti, gonapeptylin piikitykseen loppu kaikki tutemukset. Ehkä pieni paineen tunne ja tissiherkkyys. Tänäänhän sen kiinnittymisen kai tulisi/olisi tullut taphtua.. Ja en tiedä voiko tätä oireeksi luokitella, mutta nenää niistäessä vasemmalta puolen tulee verta. Nenäni ei ole moniin vuosin vuotanut verta. Ei nytkään vuotamalla vuoda, mutta semmosia veriklimppejä o_O
 

Yhteistyössä