IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei kaikki...kenellä on piina viikot päällä? Minkälaisia tuntemuksia ja fiiliksiä teillä on ollut? Itsellä viikko siirrosta ja on sellainen olo kun menkat alkaisi, ollut jo useamman päivän. Normaalistikin viikko ennen menkkoja alkaa juilimaan, se vähän ihmetyttää nyt.

Ei juurikaan muita "oireita"...ei rinnat kipeenä tai muutakaan. Hetkittäistä alakuloa kylläkin, se lienee kuuluu prosessiin.

En viitsi alkaa testailemaan kun en halua pilata juhannusta...

Tsempit kaikille :)
 
Hei kaikki...kenellä on piina viikot päällä? Minkälaisia tuntemuksia ja fiiliksiä teillä on ollut? Itsellä viikko siirrosta ja on sellainen olo kun menkat alkaisi, ollut jo useamman päivän. Normaalistikin viikko ennen menkkoja alkaa juilimaan, se vähän ihmetyttää nyt.

Ei juurikaan muita "oireita"...ei rinnat kipeenä tai muutakaan. Hetkittäistä alakuloa kylläkin, se lienee kuuluu prosessiin.

En viitsi alkaa testailemaan kun en halua pilata juhannusta...

Tsempit kaikille :)
Mulla siirrosta viikko ja 2 päivää. Siirrettiin viisipäiväinen. Ei mitään tuntemuksia, no tosin öklöttää ja närästää mutta olen syönyt niin huonosti ettei ihmekään. Ja taitaa Lugesteronit tehdä jotain kanssa. Samoin vatsassa välillä tuntuu jotain mutta taitaa olla sama syy! :LOL: Ei siis oikeastaan mitään tuntemuksia. Enkä testaa! Testaan päivää ennen verikoetta taas eli vasta viikon päästä, jos muistan ostaa testejä.
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Täällä pp5. Parina päivänä on ollut vähän menkkamaisia jomotuksia, mutta nyt ne tuntuu loppuneen. Rinnat on arat, mutta ne kipeytyi jo Pregnylin pistämisestä, joten siitäkään ei oikein voi mitään päätellä. Muuten ei mitään oireita.

Mä olen pähkäillyt testauksen aloittamista. Toisaalta jos aloittaisi aikaisin, ei olisi niin suuria paineita, kun voisi ajatella, että "ei sen varmaan vielä kuuluisikaan näkyä...". Mutta taidan kumminkin odotella juhannuksen yli samasta syystä kuin Karhuemokin.

Tsemppiä ja pitkää pinnaa kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/1.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF 7.PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS(ei selvinnyt siirtoon)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
#2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF/1.PAS
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Karhuemo75
# 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Toive* 25.6 (4pv/13.6)
IirisL 27.6 (5pv/16.6)
Karhuemo75 29.6 (?pv/15.6)
ilo2010 30.6 (6pv/20.6)
Roxanne 1.7 (3pv/17.6)
Kesäheinä-78 3.7 (3pv/20.6)
AdeliinaJosefiina 5.7 (5pv/21.6)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Täytyy tuohon syöpäriskiin kommentoida, että elintavat vaikuttaa varmasti eniten syöpäriskiin: tupakointi, alkoholi, lihavuus, stressi. Imetys vähentää rintasyövän riskiä eli jos hoidoilla tulee raskaaksi, mutta imettää pitkään eikös se ole sillä kuitattu? Ja toisaalta raskaus vähentää munasarjasyövän riskiä, koska munasarjat on "hiljaiset" raskauden aikana... Olen myös kuullut spekulaatioita syöpäriskin noususta hormonien vuoksi, mutta loppujen lopuksi hormoneja käytetään aika vähän aikaa (lyhyt vs. pitkä kaava - pari viikkoa vs. muutama viikko), keltarauhashormonia hieman pitempään riippuen tarpeesta. Minä käsitän myös, ettei mitään varmaa tietoa ole. En alkaisi stressaamaan tuota syöpäriskiä kaiken sen stressin päälle mitä muutenkin hoidoista koituu. Syöpään vaikuttaa niin monet eri tekijät, perintötekijät ja muut asiat, että nämä hormonit ovat vain ihan pieni riski lisää - jonka voi kumota sitten raskaus + pitkä imetys. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Täällä pp9 enkä tiedä uskallanko sanoa ääneen mutta.. :censored:
pp 5-7 olin ihan sata varma että menkat alkaa taas.. niin kuin tännekin kirjotin, mutta nyt on hävinnyt. Välillä on paineen tunnetta ja vihlasuja alavatsalla mutta ei kipuja eikä juilintoja. Välillä vihlasee venyttäessä ja oikealla puolella on yksi kohta mikä välillä ilmoittelee olostaan. Huimausta on ollut jo pp2 alkaen ja edelleen välillä. Ällö olo hetkiä ja puistatuksia tulee päivittäin. Välillä myös kesken ruokailun. Vettä juon paljon ja liivit tuntuu täysiltä eli rinnat on turpeet sekä luget on kadonnut housun suojasta..

Nyt on kyllä vähän toiveikas olo vaikkakin sitten heti perään tulee fiilis että miksi ois nytkään tärpännyt ja testaaminen pelottaa. Lauantaina (pp12) virallinen testipäivä, mutta ehkä testaan jo pe niin tietää voiko juhannuksena ottaa vaikka skumppaa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne ja ilo2010
Toive, ällö olo lupaa ainakin hyvää (y) Saanko kysyä sun ikää? Mua tietenkin kiinnostaa yli nelikymppiset plussaajat ja yrittäjät?

Minäkin olen suunnitellut, josko testaisi päivää enen verikoetta, saapa nähdä olenko niin sissi? Kotona sen kumminkin haluisin tehdä..

Roxanne, mullakin menkkajuilinnat rauhoittuneet, mutta välillä kyllä jotain tuntemuksia on. Yksin kun on kotona niin kaipa "näitä tuntemuksia" tulee ja menee...
 
Oih, olet niin nuori vielä :love: Toivotaan parasta mahdollista! Hmmm, minäkin haluaisin etovaa oloa :D Mikä päivä sait tuota oloa? Tarpeeksi kauan kun tässä koneella nuokun niin varmasti tulee huono olo, sitä ootellessa :whistle::whistle::whistle:
Taisi olla niin, että pp4 havahduin siihen ensimmäisen kerran enkä silloin vielä asiaa niin jäänyt pohtimaan. Nyt nuo olot tulee tiuhemmin ja voimakkaampana mutta ne on pääsääntöisesti suht nopeasti ohi meneviä. Alkio oli siirrettäessä neljä päiväinen.
 
Eipähän näistä oloista kyllä voi tai kannata sanoa yhtään mitään! Nyt oon taas varma että vuoto alkaa muutaman päivän sisään:eek: parempi vaan kun odottaa sen kummemin kuulostelematta testipäivään saakka (helpommin sanottu kun tehty :whistle:). On se heleppoo olla nainen näitten tunneaaltojen kanssa :LOL:
 
Mulla on pp2 (3-päiväisellä alkiolla), että ehkä en vielä anna oirekuvitelmille minkäänlaista sijaa :ROFLMAO:. Huomenna voin halutessani pistää Gonapeptylin kiinnittymisen tueksi. Sitä ei tällä kertaa varsinaisesti määrätty (ei kuulemma enää nykyään määrätä), mutta kun mulla nyt sattuu pyörimään yksi joutilas jääkaapissa niin sain ohjeen, että voin sen pistää pois kuleksimasta. Kaikki keinot käyttöön vaan. Nyt on tukena Luget (4x200), kortisoni ja sit vielä toi Gonapeptyl. Välillä vähän alavatsalla kivistelee/kiristelee, jonka oletan johtuvan keltarauhasista, eli varmaan niistä Lugeista sitten. Tai endosta :(. Muita oireita en kyllä näistä lääkkeistäkään tunnista. Mulle ei ole kyllä koskaan tullut mistään lääkkeistä mitään sivuoireita.

Toive*, niin tuttu tunne! Nyt tuntuu tältä ja hetken päästä aivan päinvastaiselta :LOL:.

Mulla on toistaiseksi hyvin seesteistä. Mutta viikon päästä alkaa varmaan jo jännittää...
 
Ilo2010: sulle tehty siirto ma ja sun testipäivä 30.6? Mulle tehtiin tiistaina ja testipäivä vasta 5.7 (n) mitä kummaa?

Ja eipä täälläkään näin pari päivää siirron jälkeen mitään sen kummempia oireita... Siirtopäivän iltana tuli voimakas kipu oikealle vatsaan, ihan kuin munasarjaan mutta en tiedä mitä se oli ja tuskin mitään. Muuten on todella seesteistä :D mutta en tiiä voisko sitä edes näin alussa olla mitään oireita....
 
Nyt muuten kun sanotte, niin joku päivä minulla myös oli voimakasta kipua oikealla puolella vatsassa, taisi olla perjantaina eli pp4... ja samoin mulla on tuossa oikealla myös kohta joka "tuntuu", eli ei kipua mutta joku tunne siellä munasarjan kohdalla. Mutta se tuntui kyllä viimeksikin, eikä tärpännyt.
 
Ilo2010: sulle tehty siirto ma ja sun testipäivä 30.6? Mulle tehtiin tiistaina ja testipäivä vasta 5.7 (n) mitä kummaa?

Ja eipä täälläkään näin pari päivää siirron jälkeen mitään sen kummempia oireita... Siirtopäivän iltana tuli voimakas kipu oikealle vatsaan, ihan kuin munasarjaan mutta en tiedä mitä se oli ja tuskin mitään. Muuten on todella seesteistä :D mutta en tiiä voisko sitä edes näin alussa olla mitään oireita....
no joo onhan erikoista että noin paljon enemmän päiviä sulla testipäivään?? kun näyttää olevan aika samanpäiväinen alkio...en ymmärrä miksi näin ??(n)(n) voiko olla yksityinen vs. kunnallinen hoitopaikka syynä, me ollaan kunnallisessa.
 
Ilo2010: kunnallisessa mekin :ROFLMAO:

Tiettekö sen ärsyttävän jutun nimeltä vaisto. Se hiipi tänäaaamuna aikaisin herätessä. Ja se vaisto sanoi ettei tämä onnistunut. Mun vaisto osuu aina oikeaan. Ja tää vaisto on eri asia kuin se tunne, jolla suojaa pettymyksiltä itseään jne, vaisto on se joku sellainen juttu mitä en osaa selittää. Se vaan on. Hitto soikoon. Ja ei sillä että alunperinkään mitään odotuksia juurikaan olisi ollut, mutta pieni toivo sentään. Ei ole enää, ja vasta pp 3.
 
Voi adeliina, toivottavasti vaistosi menee nyt väärään, koska monet pelot piinapäivillä antavat juuri tämmöisiä tuntemuksia. Negaa on helpomi selittää ja valmistautua eri tavoin, sitä olen tehnyt itsekin viimeisten siirtojen jälkeen, ettei tarvitse pettyä. Kerran erehdyin olemaan oikeasti hyvää mieltä ja ajattelin nyt tärppäävän, mutta ei sittenkään natsannut. Ihmismieli on kummallinen ja yllättävä monella tapaa. Myös alitajunta psyykkaa eli suojelee meitä monelta. Toivon niin sydämestäni, että sinulla on kaikki hyvin ja pieni kehittyy suojassa ❤

Mutta toisaalta itse tiedän kokemuksesta ja juuri tästä vaistosta yhtä sun toista. Mieheni aina nauraa näille ja laulaa Johanna Kurkelan "..noidan kykyjä.." :) Vaistot välillä osuvat oikeaan, välillä pettävät. Mutta ehkä suurin vaisto oli, kun viime vuonna n. rv8 heräsin aikaisin aamulla, että tämä oli nyt tässä fiilikseen. Muistan kuinka järkyttynyt olin ajatuksesta. Siitä sitten alkoivat raskausoireiden lievenemiset ja kun rv9 menin neuvolaan päässä humisi, että miksi siellä edes olen. Kuuntelin viikon verran klinikan sekä neuvolan rauhoitteluja, että oireet voi kadota ja kunhan ei ole kipuja ja vuotoja niin kaikki on hyvin. Menin kuitenkin neuvolan käyntipäivänä vielä yksityiselle ja katto tipahti päälle. Vaistoni oli oikeassa, kroppaani myös. Kkm tuli diagnoosina ja alkion koko n. edelliseltä viikolta. Väliin on mahtunut aiheeseen myös muita vaistoja, jotka ovat valitettavasti pitäneet paikkansa. Myös tässä raskaudessa vaistoni sanoi, että tee vielä testi vaikka verikokeen hcg tulos oli alhainen ja niin se olikin noussut. Pieni toivonkipinä syttyi, mutta jalat pysyivät maassa ja vaisto sanoi, ettei nyt vieläkään ole se hetki. Olisi ollut liian hyvää ollakseen totta. Nyt ihmettelen miten rauhassa otan tämän kohdunulkoisen raskauden, koska sehän on ihan hirveää oikeasti. Niin lähellä, mutta niin kaukana. Mitä jos tämä alkio olikin paras mitä meillä on ollut ja se pentele meni kiinnittymään väärään paikkaan. Pelkään, että jossaun kohden tulen alas ja lujaa. Sekin on sitä vaistoon perustuvaa olettamaa, ja toivon sen nyt olevan väärässä.
 
Voi ei, Toive*, olen tosi pahoillani. :cry: Sun oireesi kuulostivat niin lupaavilta, että olin ihan varma että sieltä plussa pärähtää. AdeliinaJosefiina, toivotaan että tämä olisi nyt se kerta kun vaistosi on väärässä!

Onnea kyytiläisistä, vipe1986! :)

Täälläkin kyllä toiveet on aika vähissä, kun oireita ei juuri ole. Tuleva testailun aloittaminen on jo alkanut pelottaa, sillä juhannuksen jälkeen pitäisi jo varmasti näkyä jotain jos on näkyäkseen...

Ihanaa juhannusta kaikille täällä! :) Toivottavasti me kaikki pystymme hetkeksi unohtamaan nämä stressit ja nauttimaan keskikesän juhlasta. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/1.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF 7.PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS(ei selvinnyt siirtoon)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
#2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF/1.PAS
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Karhuemo75
# 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
IirisL 27.6 (5pv/16.6)
Karhuemo75 29.6 (?pv/15.6)
ilo2010 30.6 (6pv/20.6)
Roxanne 1.7 (3pv/17.6)
Kesäheinä-78 3.7 (3pv/20.6)
AdeliinaJosefiina 5.7 (5pv/21.6)
vipe1986 7.7 (2x3pv/23.6)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Rusina kiitos lohduttavasta sanoista ja oman tarinasi jakamisesta :love: ja saanko muuten kysyä miten ihmeessä kohdunulkoinen on mahdollinen alkionsiirrosta? Teki mieli jo teki kysyä kun tilanteesi kerroit mutta ajattelin ajan antaa hieman kulua. En siis ymmärrä että kun se alkio laitetaan suoraan kohtuun? Miten se muka sieltä takaisinpäin ja mihin suuntaan se sieltä lähtee väärin kiinnittymään? Tiedän kyllä että jos kotona hedelmöittyisi normaalisti, alkio voi kiinnittyä matkalla sinne kohtuun esim munatorveen tms mutta jos näissä hoidoissa se alkio laitetaan sinne kohtuun valmiiksi oikeaan paikkaan niin....? Anteeksi tyhmyyteni :unsure:

Toive: suuret pahoittelut ja voimia :cry:

Roxanne: milloin meinasit aloittaa testailua? Jännää! Ja oireettomuushan voi olla juurikin sitä itseään, ei kannata ajatella "ei oireita-ei raskautta". Tsempit sinnekin!
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Toive, voi miten harmittaa puolestasi! Jäikö teillä pakkaseen mitään?

Roxanne, täällä ihan sama, ei minkäänlaista oiretta...mutta, toisaalta ei sekään mitään kerro, oireettomuus. Mä olen kummallisen rauhallinen, ehkä hivenen alavireinen, mutta muuten ok. Miten sun fiilis? Ja muutkin, miten teillä menee piinaviikot??
 

Yhteistyössä