Onko teillä muilla Estradoteja käyttäneillä ollut menkkamaisia tuntemuksia? Siis tarkoitan nimenomaan ennen PASia? Tää on ihan hirveetä, pahenee vaan ja vessassa ei meinaa uskaltaa käydä. Mietin vaan, kun tänään on kp 12 ja mulla on välivuodot alkaneet yleensä siinä kp 11-> ja eilen ultrassa lääkäri sanoi että limis oli 10mm luokkaa.. että voiko se alkaa itekseen vuotaan pois? Ihan hirvee alaselän pakotus ja vatsakivut, sekä sellainen menkkamainen vatsan murina, kyllä te tiiätte.
Lääkäri sanoi eilen, kun kysyin asiasta, että voihan olla että mun keho reagoi tuolla tavoin estrogeeniin, mulla kumminkin aika suuri annos kun on 75mg laastareita 2 kpl. Voi hitsi kun ei nyt mitään vuotoa alkaisi ennen lauantaita, saisin heti aamulla silloin tuikata luget.. On tämä henkisesti sellaista myllyä, ettei sitä käsitä, ei oikein edes lääkäri.
Lääkäri sanoi eilen, kun kysyin asiasta, että voihan olla että mun keho reagoi tuolla tavoin estrogeeniin, mulla kumminkin aika suuri annos kun on 75mg laastareita 2 kpl. Voi hitsi kun ei nyt mitään vuotoa alkaisi ennen lauantaita, saisin heti aamulla silloin tuikata luget.. On tämä henkisesti sellaista myllyä, ettei sitä käsitä, ei oikein edes lääkäri.