Ei tullut marrasvauvaa meille. Vuoto ja krampit alkoi viimeyönä. Liikuttuneena olen lukenut teidän kannustavia viestejä, kiitos, olette ihania! <3 Tämänkin pettymyksen jaksaa paremmin.
*halaus*Ei tullut marrasvauvaa meille. Vuoto ja krampit alkoi viimeyönä. Liikuttuneena olen lukenut teidän kannustavia viestejä, kiitos, olette ihania! <3 Tämänkin pettymyksen jaksaa paremmin.
Pitää kyllä kanssa kysyä tuota kortisonia, josko se taika olisikin siinä...
Mä oon aatellu liikkua reippaasti, esim. käydä jumpassa ja pyöräillä 2x6km töihin + nyt teen täällä kevätsiivousta. Yritän saada kohtuun verenkiertoa ja stressihormoneja alemmaksi. Viimeksi pp1 alkoi viikon kestävä muutto + puutarhan kääntäminen lapiolla, tietysti varoin syviä kumarruksia ja raskaita taakkoja, mut viikon ajan olin päivittäin jaloillaan aamusta iltaan asuntoja siivosin ja touhusin. Ja uskon sillä olleen suotuisa vaikutus kiinnittymiseen. Mut kahvakuulatreenit jätän nyt välistä, koska klinikalla kehotettiin välttämään kiertoja ja samaan aikaan ponnistamista, koska silloin munasarjan kiertymisen vaara on suurin. Ja kumarrukset syvään on kielletty. Että reipasta aerobista liikuntaa runsaasti, en harrastaisi kovaa fyysistä rasitusta, mut hieman voi mukavuusalueelts poiketa ja syke nousta, esim. normaali talvipyöräily. reipas sauvakävely, aerobic ilman hyppyjä jne. Siitä ei varmasti ole haittaa. + Olen ottanut puoli annosta punkkua iltaisin ennen oletettua kiinnittämistä, kuten otin viimeksikin. Maanantaina en enää uskalla ottaa, mutta nyt tänään vielä, jospa se tehostais jotenki...Mulla on taas ihan dorka "ongelma".. tai siis pitää kelata ihan liikaa asiaa! Hölmöltä tuntuu ees kirjottaa, mutta kun tiedän et meillä kaikilla ("tavallisilla ihmisillä" ei, heh ollaan jo oma rotu ) on näitä hassuja mietintöjä mikä kaikki vaikuttaa, vaikka järki sanookin et ihan turha niitä mietiskellä, turhaan vaan lisää stressiä, vaan minkäs päällesi voit! Eli nyt on siis kyse PAS:sin jälkeisetä "elämästä", ihan normaalia eläämää voi ja pitää elää, toki alko ym pois. Mutta mitenkähän kiinnittymisen aikoihin raju fyysinen rasite.. voiko olla jotain haittaa?? Kevyt liikunta varmaan hyväksi, mutta entäs suurempi rehkiminen. äh, en tiiä, miten tää nyt voi näin taas mietityttää.. ihan typerää pähkäillä tällästä. Mun pitäs huomiseen mennessä päättää osallistunko ens vkl tapahtumaan jossa tulisi aika paljon rasitusta. Ma siis on 2 päiväsen siirto, eli eikös se sillon vkl maissa pesää alkaisi rakentamaan?!!!
Et mitenkään voinut aiheuttaa keskenmenoa. Aatteleppa kun ihmiset raskautuu pääosin tietämättä mitään alkavasta raskaudesta liikkuen normaalisti alkuraskauden. Ammattiurheilijat ym. Vaara koskee meillä hoidoissa olevilla lähinnä isoja munasarjoja, jotka herkästi voi kiertyä. Älä kanna syyllisyyttä asiasta. Liikunta lisää vaan kohdun verenkiertoa, alkio on muuten erittäin hyvin siellä suojattuna. Alkio oli todennäköisesti kromosomeiltasn viallinen, kun meni kesken. Sinä et olisi voinut tehdä mitään toisin.Sphinx kauniista sanottu ajattelen aivan samoin.
Domi sinuna en osallistuisi. Se syyllisyydentunne jos jotain tapahtuu on jotain ihan kamalaa Pelkään että aiheutin kovalla fyysisellä suorituksella keskenmenon. Jos pääsemme vielä siirtoon, niin aion ottaa muutamat ensimmäiset herkät viikot ihan rauhassa.
Vilijonkka toivon että teidän vastoinkäymiset on vihdoin ohi.
Mari ja Nenna lisää pinkkiä sinne teille... <3
Kiitos vielä teille kaikille kauniista sanoistanne