Punktio ohi ja 12 solua saatiin. Nyt sitten jännätään huomista puhelua. Onko muille ehdotettu alkioiden hedelmöittymisen tueksi jotain kalsiumliuosta..? En muista tarkkaa nimee.
Niiimutku mulla on menossa tänään kp15. Ja yleensä kierto on ollut 28-30pv. Eli seuraavat menkat odotettavissa n.10.3 ja siitä seuraavat sit ~9.4.2016 ja siitä sit pari vko alkion siirtoon.Pirunpelto hei eikös se mene niin, että ensi viikolla alkaa menkat ja siitä neljän viikon kuluttua, eli maaliskuun lopulla? Jolloin yksi kokonainen kierto ja kahdet menkat on välissä. Jos mun tuoresiirto ei tuota tulosta, niin ensimmäinen PAS on meillä suht samaan aikaan.
RFSU on kuuluisa viivanpaikoistaan (mulla tulee sillä aina harmaa viiva), sillä pettyy herkästi! Mä oon testannu 10mmol erityisherkillä raskauskeijusta, apteekin omilla, First step on halpa apteekista, markettien Pregcheckeillä ym.. Clearblue on musta hieman hankala tulkita ja kallis (sinistä viivaa hankala erottaa), digitaalisella voi sitten testata hcg:n nousua.Pirunpelto, outoa ettei ne määränneet sulle niitä pillereitä. Ehkä se on hyvä merkki? mikä sulla on olo muuten? Sitten vähän omaa napaa ja pari kysymystä. Mulla on nyt PP7 ja tein sen RFSU:n liuskatestin tunnin pantatusta pissasta. Tyylipuhdas NEGA, *ERSE! Kun ootte aloittaneet testauksen ajoissa, niin millä testeillä ootte sen tehneet ja tietty ne aikaiset plussa testien merkit kiinnostaa enemmän. Mulla on koko ajan oksettava olo, sylkee kertyy suuhun ja kuvottaa. Jopa kahvi, mikä ei normaalisti sitä tee. Varmaan jotain valerauskautta?! Ensi viikon maanantaina olis verikoe. Pakko testailla vielä ennen sitä. Lupasin muuten itelleni etten testaa ennen sunnuntaita ja tässä ollaan! arsuttaa!!!