Roxanne mulla ei ole kuin yhdestä kerrasta kokemusta punktion suhteen, mutta itsellä toimenpide meni kivuttomasti ja nopeasti ja oli sellaset lääkkeet käytössä, että olo oli kuin Bridget Jonesilla Thaimaan rannoilla, kun hän oli maistellut taikasieniä
Kun lääkkeiden vaikutus loppui, olin hyvinkin kipeä loppupäivän, mutta seuraavana päivänä jo kivut oli lievittänyt ja tuli vain satunnaisia kipuja joiden kanssa pystyi elämään. Mutta sänkypuuhat saatiin kyllä unohtaa hetkeksi, se meinaan sattui aika pitkään punktion jälkeen.
Nennalii onpa harmi, että se vuoto alkoi, mutta kuten itse sanoit. Niin käännät tämän tarmoksi!
Rizu, mä pidän peukut pystyssä että se viiva viellä ilmestyisi silloin pp14!
Bridge tsemppiä huomiseen punktioon!
mar80 oon pahoillani negasta ja kun et saanut edes kunnolla piinailla (hassua kun toisaalta sitä tuntuu inhoavan näitä piinaviikkoja, mutta jos kerran nämä pitää kärsiä niin pitäisi saada kärsiä kunnolla)!
Tupsuli mahtava juttu, ja onpa kiva kuulla täällä myös hyviä uutisia. Tsemppiä keskiviikkoon!
Lääkärin kanssa keskusteltu jatkosta. Ja meille pidetään välikuukausi ja uuteen hoitoon maaliskuussa. Välikuukausi johtuu siitä, että saatiin tällä kertaa lääkitystä, joiden vaikutusta pitää odottaa se kuukausi. Mies sai lääkekuurin, joka pitäisi vaikuttaa siittiöiden laatuun. Onko Letrozal kenellekkään tuttu, ja nimenomaan niin että miehelle on sitä määrätty? Nopealla googlettelulla löysin vain, että sitä olisi määrätty naisille.
Lisäksi me molemmat aloitamme ravinnelisän, jossa on myo-inositolia ja foolihappoa. Itse olen jo useamman kuukauden syönyt foolihappo tabletteja. Mutta onko kenelläkään kokemusta tälläisistä lisäravinteista?