IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Lottainen nyt on jo kirkuvanpunainen viiva, hieno homma :love:. Huomasinkin, että olit jo uskaltautunut tuonne plussanneiden puolelle, tervemenoa *heiluttaa*, mutta täälläkin saat käydä tsemppaamassa muita.

Mari hyvä, että testastasit uusiksi. Sait vähän mielenrauhaa lauantaihin. Voi kun kaikki menis hyvin, sun varmaan kuitenkin vaikea vielä plussan jälkeen huokaista, kun historiassa huonoja kokemuksia. Kaikesta huolimatta tosi kovin tsemppiä ja lämmin halaus.

Jasmina toivottavasti huomenna testi näyttää selvää plusssa.

Kukas sai kyytiläisen just mukaan... nyt unohdin, mutta tsemppiä tooooodella pitkiltä tuntuviin piinapäiviin. Edit: nempulahan se oli eli tämä oli sulle :)

Mites aikaisin te blaston kyytiin saaneet olette alkaneet testaa? Tämä mun eka blastosiirto ja vähän 'ulkona' että milloin pitäis näkyä... Verikoepäivähän meillä on vasta pp13, mutta ajattelin jo kuitenkin luottaa viimeistään pp10 päivän testiin eli ens perjantaihin. Tiedän kyllä, että heilun testien kanssa jo ennen, mutta milloin :whistle::whistle:?
Tänään siis pp4 (ja tunnustan nauttineeni eilen yhden annoksen alkoholia, hups :sick:).
 
  • Tykkää
Reactions: Nempula
Kiitos ihanat <3 korvaamaton tää paikka..ja juu ei tosiaan loppuis pelot plussaan..mutta jos raskaus alkaa niin tätä tullaan kyllä seuraamaan hyvinkin tiiviisti ton tapahtuneen jälkeen..mutta pääsis nyt ees testipäivän plussaan asti! Vilijonka, en osaa noista Passien testailusta sanoa kyllä itse..mut kuten aina, aika yksilöllisestä se taitaa olla koska jo alkaa näkymään :) mä otin ekaa kertaa nyt piiniksillä oletetun kiinnittymisen aikoihin parina iltana tilkan punkkua!
 
Anteeksi tosiaan viestini tuli väärälle pastalle! Sain ilmeisesti sen poistettua, isot pahoittelut jos jollekkin tuli paha mieli. Ymmärrän kyllä koska itsellänikään tie hoidoissa ei ollut helppo ja tuntui ettei koskaan onnistuta, aina meni jotain pieleen ja oli vaikea lukea muiden onnistumisia.

Tsemppiä kaikille!
 
Vilijonkka_ Molemmista blastoista on alkanu PC o-liuska tummuun pp5. Pp4 ei oo vielä näkyny mitään normi negahailusta poikkeevaa. PC r-liuska näytti "roskishaamua" pp5 ja 6. Pp7 hailua plussaa testiajalla. Pp8 jo selkee plussa. Pp10 on ollu virallinen testipäivä.
Syömisiin ja juomisiin aletaan kiinnittää tarkempaa huomioo vasta jos ja kun testissä alkaa näkyä jotain.. ;)
Juu on mullakin ne plussien vahvuudet välillä aavistuksen haalistunu, eli ilmeisesti on tosi paljo merkitystä virtsan vahvuudella. Kyllä must tuntuu Mari32 että sulla on nyt koittamassa seuraavaks se 9kk erilainen piina (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mari32
Viljonkka mä testasin pp5 ekaa kertaa sekä o että r-testeillä. Toivotaan oikein miellyttävää tulosta sitten kun alat testailemaan <3

Marin aamun uutisia jännäilen kyllä nyt kovasti! Jos Jasmina testaa myös niin onnea matkaan!
 
Onnea matkaan testaajille :)
Mä tässä fiilistelen koko ajan tuntemuksia ja olotiloja, ihan niinku tässä nyt mitään vielä voisi tuntea mukamas :ROFLMAO:
Tää päivä oli touhua ja tohinaa, niin ei paljon ehtinyt murehtimaan joka nyppäsyä... kiinnittymistä varmaan voi vasta alkuviikosta odotella tapahtuvaksi, joten turha nyt stressailla. Hätäisenä kuitenkin varmaan ekan testin teen jo ens perjantaina, vaikka se on vasta pp7 ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Käsittämätöntä miten sitä edelleen uskoo luomuplussaan, vaikken kolmeen vuoteen ole sellaista saanut, edes sinnepäin. Paitsi ehkä yhtenä kiertona kesällä, kun rfsu:n testissä oli hento pinkki viiva. Melkein arvioisin sen kemialliseksi, mutta tiedä sitä sitten...
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Nempula ja yrittäjä: just hyviä aikoja alottaa!! :whistle:(y)
Toi on kyl jännä juttu, mulla sama että silti sitä luomu ihmettä jaksanu aina toivoa vaikka se lähes mahdotonta olisikin- ja kun tuntuu hoidoillakkn olevan! Mutta se pää on jännä kapistus..

Onkos ronja testaillut uudestaan?

Ihanaa ku mandala ja lullaby käytte täällä tsemppaamassa <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nempula
Ääh miten tyhmä olen, olen ollut polttamatta hyvän aikaa jo ennen hoitoja ja tänään sitten päätin ottaa hermosauhut kun olin varma että tästä mitään tulekkaan. Aikaisemmin oltiin kaupassa ja ostin pc liuskoja. Tiedätte varmaan sen tunteen kun ei vaan voi olla testaamatta. Testi tummentunut eilisestä :oops: nyt on omantunnon tuskat jos sain jotain vahinkoa aikaan. :cry: Niin ja jos olisi kemiallinen niin haalistuuko testi pikkuhiljaa? Koska tuo oli kyllä nyt tummempi ja selkeämpi kuin eilinen viiva. Ei näitä turhaan kutsuta piinapäiviksi :cautious: ja ihanaa mari! Kohta sinuakin saa virallisesti onnitella :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Jasmina yksi rööki ei haittaa yhtää mitään tuossa vaiheessa! Yksi ei haittaisi missään vaiheessa raskautta oikeasti mitenkään erityisesti vaikkei se terveellistäkään ole. Ole huoleti ja nauti tummenneesta viivasesta :) hyvältä kuulostaa!

Ja joo mulla ainakin kemiallisessa viiva alkoi haalenemaan. Samaan aikaan kävin verikokeessa ja se vahvisti että hormoni oli laskemassa.
 
Mä teen huomenna vikat testit kun on virallinen testipäivä. Törsättiin oikein viikkonäytölliseen digiin, miehen tahdosta.:eek::ROFLMAO: Itselle olis piisannut toi apteekin omakin. Luulin jo että mulla on digi kaapissa, mut aloin tarkastaa ni olikin ovisdigitesti.. Tästä mainitsin niin mies käski meidät apteekkiin ostaa mammavitamiineja ja digitestin.:LOL: Ihanaa kun toinen on niin innoissaan.:love:

Ja niin..anteeksi nää höpöttelyt, ei varmaan etenkään hoitoa odottelevat muuta kuin silmiä muljauttele ja murise mulle. Sori, jatkan näitä höpinöitä enemmän tuolla toisella puolella. Toki seuraan kyllä aktiivisesti teidän polkujanne ja ootan teitä mukaan.:love:
Peeäs. Jonkun pitäis nyt ottaa sit koppi tosta listan mukana keikuttamisesta ja päivittämisestä..(muoks,toin sen listan tuohon alle vielä kerran.:))
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)


Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF/ICSI, 1. PAS
Hipsunpöpsy# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
Reuna
#2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
ilo2010 # 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016
JONPA77
#2004#ensimmäinen (2 sijaislasta on)#selittämätön#1.IVF
ronja81 #2007#toinen#selittämätön#3.IVF 3 PAS

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

ronja81 - testipv 6.12. (5pv alkio 24.11.)
Jasmina20 - testipäivä 7.12 - alkio 3pv siirrossa
Mari32 - testipv 9.12. (2pv alkio 25.11.)
Saaga76 - testipv 13.12. (5pv alkio 30.11.)
Vilijonkka - testipv 14.12. (5pv alkio 1.12.)
Nempula - testipv 18.12. (3pv alkio 4.12.)


Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)
 
Moi, Kiitos kysymästä Mari, testailin eilen ja nega oli edelleen. :( Tänään on jo pp11, joten kyllä se siinä on. Huomiselle en edes ole ostanut testiä. Lääkkeellinen kierto niin pitää käydä veritestissä klinikalla, ennen kuin voi lopettaa lääkkeet ja testiin menen maanantaina. Kurja olo, mutta eihän tälle mitään mahda. Laskeskelin tuossa, että mulle on siirretty yhteensä 19 alkioa, joista yksi raskaus mennyt loppuun asti ja toinen kkm. Ja pakkanen nyt tyhjä, joten en tiedä yhtään jatketaanko vai luovutetaanko.
Tsemppiä teille muille hoitojen jatkoihin ja onnea vielä plussista. Se on jotain niin ihmeellistä ja ihanaa, elämän parhautta! <3 Niin mä ainakin muistelen sitä omaa plussaani joka nyt jo on 4v. :)
 
Voi epplu, kaikki voi olla ihan hyvin ja pikku vuodot tavallisia alkuviikoilla! Joillain on ollu rajumpaakin vuotoo ja silti kaikki sujunu onnistuneesti. Pääsisitkö jo huomenna tarkistaan tilannetta esim. äitiyspolille, ettei tarvis maanantaille odotella? Mitkä rv:t sulla nyt olikaan?

Verenkierrot alkaa olla yhteyksissä siinä rv5-6, eli ei haittaa tosiaan mitään vielä kun periaatteessa ei oo edes kuukautisten alkamisaikakaan.. normaalistihan siitä ei vielä tietäskään mitään :)
 
jasmina: kuten muut totesikin niin eihä tuosta yhdestä mitää haittaa ole!! Mahtavaa että siellä kans vahvistunut!!(y):barefoot: Sunkin aamutestiö odotellessa!!

Voi epplu, toivottavasti on harmitonta!!<3 voimia sinne!

Ronjalle pahoittelut :(:( ei näihin sanoja ole ikinä mitkä lohduttaisi..

Täällä alkaa sykkeet nousemaan urakalla..:rolleyes: http://aijaa.com/eGKKej
Voisiko tämä onnistua..??!! Voi hyvä luoja..
 
  • Tykkää
Reactions: flow^
Epplu minullakin tuli perjantaina ruskeaa tuhrua ja hädissäni soitin jo hoitajalle. Hän rauhoitteli ja sanoi että seurata viikonlopun ajan tilannetta. Jos vuotoa tulee lisää niin voisin aikaistaa ultraa joka vasta 18.12. Milloin sulla on eka ultra? Hoitaja kertoi että alkuraskaudessa on normaalia jos tulee hieman vuotoa koska limakalvo voi olla kuiva ja siellä helposti menee verisuonia rikki, jotka sitten vuotavat. Tiedän kyllä tunteen että säikäyttää ja alkaa miettimään vaikka ja mitä....Minä täällä nyt seurailen omaa tilannetta ja katson tarvitseeko olla yhteyksissä lääkäriin. Eilen ei tuhrua tullut mutta nyt aamulla tuli hyvin ministi paperiin...mikä nyt taas sitten vähän ahistaa....Toivottavasti kaikki menee sinulla hyvin ja minulla myös :) Monenlaista piinaa on plussankin jälkeen....
 
Yrittäjä J samaistun sanoihisi luomuraskaudesta. Hullua, miten sitä salaa toivoo kuukausi, vuosi toisensa perään mystistä luomuplussaa. Ikäänkuin se yhtäkkiä muka jostain tulisi, mutta aina se toivonkipinä jostain singahtaa :love:
Onhan noita tarinoita, niinkun eilenkin oli ohjelmassa "en tiennyt, että olen raskana" niin siinä oli nainen, jolla ei ole menkkoja tullut ikinä, eli ei ovuloi koskaan niin olikohan 10 vuoden jälkeen vahingossa kertalaakista tullutkin raskaaksi. Joo, ne on noita Amerikkalaisten huikeita tarinoita, mutta kyllähän se pistää miettimään sattuisiko omalle kohdalle joku tähdenlento joskus. Eihän sitä tiedä ;)

Pitää uskoa unelmiin, muutenhan tässä hommassa ei olisi mitään järkeä (y)
 

Yhteistyössä