IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Lottainen, itse noita viivoja tulkitessa sain välillä hitusen vaaleampaa peräkkäisinä päivinä. Selkeämpi ero tulee, kun malttaisi testata 2 päivän välein.... Yritä jaksaa, kauhean stressaavaa. Toivon sydämeni pohjasta että vuoto ei runsastu. Tällä kertaa on sinun vuoro:love:
 
Mari oletko ihan varma? Millä testeillä itse testaat? Toivon sydämestäni että tällä kertaa teillä menee hyvin <3

Lottainen muistatko kun olen höpöttänyt täällä että ne one stepit tummenee hitaammin kuin esim PC? Älä huoli vielä niiden kanssa siis! veikkaan että jos nyt pissit PC:hen niin se olisi aikas tumma jo!

Tsemppiä ja kylmiä hermoja typyt <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Grey & Mandala, te ihanat järjen äänet :LOL: <3 ja siis kyllähän me kaikki nyt tiedetään ettei joka päivä kan_nat_tais testata:sick: pitäs varmaan vaihtaa tän palstan nimi kans hätähousuisiksi himotestailojoiksi :p:p PC testinä..
 
Joo siis minäkin viimeksi paniikissa oikeasti tuijottelin niitä testejä taukoamatta (pissin kotona ja raahasin töihin ne mukaan :oops::LOL:) niin järkevimmältä ne oikeasti näytti kun vertasin vain joka toisen päivän tikkuja keskenään koska ne erot oli niin pieniä peräkkäisten päivien tikuissa.
 
Voi voi sentään kun te stressaatte noitten tikkujenne kaa!!! :) (paraskin sanomaan , kusisin varmaan kuudesti päivässä tikkuu jos plussan saisin, kylläkin alotus testipäivänä)
Ja lottainen viimisessä kuvassa kyllä tän päiväinen tummempi! (y) Jaksamista, vuoto varmasti kyllä paniikkia aihettaa. Mari32 kans, jäitä hattuun ja positiivista mieltä.
Mitä tohon muiden plussajuttuun tulee, niin itse oon nyt jopa yllättänyt itseni huomaamalla että ekan kerran oikeestaa ihan taidsan pystyä olemaan iloinen/onnellinen (jos nyt en ihan noita niin jotain muuta kun helvetin katkera) Toki kun otitte esille ton todennäköisyyden, niin v¨tuttaahan se!:oops: ;)
 
Voi voi sentään. Sormet ja varpaat ristissä, että Lottaisella olis tavallista tuhrua. Viiva ainakin näyttää hyvältä, ottaen myös huomioon ettei ole edes aamupissa! Marille vahvistumista, mun silmiin näyttää hyvältä.

Tsemppiä tytöt :love:
 
Kiitos mukana tsemppaamisesta. Joo, siis jos ei olis tullut mitään vuotoa, niin huit hait haittais vaikka tänään olis haaleampi testi, vaikka tosiaan kuivuttuaan minustakin on kyllä tummempi. Mut se hiton öinen vuoto! ihan hirveetä! Nousin pöntöltä ja katoin et hitto tuollahan on punainen paperi! Mut ei oo tullut vuotoa sen jälkeen. Ainoastaan vatsa kramppailee aika paljon. Kuvotus on ihan samaa kuin eilenkin.
Kuumia aaltoja taas tasaisesti. Järkky olla suoraan sanottuna, kun valvonut puoli yötä.:sick:

Mari mun mielestä on samanvahvuinen kuin eilinen sulla.

Mä ajattelin huomenna, kun on dpo14, tehdä sekä apteekin oman et tollasen one stepin.
 
Just näin. Nippasuja ollut tähän asti, nyt ei enää todellakaan. On tää hirveetä kun ei voi kuin oottaa. Ja mikään hcg-arvokaan ei tässä mitään auta kun jos on menossa kesken niin menee, eihän sitä voi estää.
Byääh kun vois tehdä aikahypyn vaik viikon päähän.
 
Mullahan on ihan jäätävät menkkakivut aina tän endon takia ja sillon vuos sitten raskauden alkaessa piinapäivillä tuskailin täällä ettei voi näin karseilla kivuilla varmasti jatkua raskaus..! Eli normia on!

Hei muuten oonko mää missannu jotain mutta ei Dimou sulla ollu ultraa jo tällä viikolla? Miten hoito menee?? :)

Hienoa salama että alkoivat vihdoin, toiv "ehdit" hyvin nyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT

Yhteistyössä