IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Jasmina, voi että :( Jospa siellä kuitenkin oli eilen vielä pieni määrä pregnyliä, jonka vuoksi näytti vahvaa viivaa. Silloinhan viivojen vahvuudella ei ole tänään merkitystä. Testaa vielä toisen kerran. Onhan niissä testeissäkin eroja.
 
Jasmina sulla on kolmepäiväsen alkion siirron jälkeen niin aikaiset päivät vielä, että vaikka se olisi se pregnyl sieltä haalistumassa pois niin voi se se vielä vahvistuakin!
Valitettavasti tosiaan muuta ei voi kun odottaa aina seuraavaa testiä, raastavaa I know. Tsempit!
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Kotiin ollaan matkalla ja punktio on ohi. Saalis puhdas nolla, eivät tienneet onko munikset irronnut aikasemmin kun piti mutta tyhjää oli :cry: itse toimenpide oli nopee ja kivuton. Saatiin uus aika 15.12 jossa suunnitellaan uus hoito, ilmeisesti lyhyellä mennään seuraava kierros..harmittaa ja itku pääsi, mutta ei tästä oo kun nousu ylöspäin (y)
 
Onhan se totta että aikaisin olen testannut, silti harmittaa.. Mietin vaan kokoajan onko se voinut olla pregnylistä, oliko vain yritys kiinnittyä, oliko testi viallinen kun oli vääntyneenä paketissa ja otin aamupissan ensimmäiset tipat talteen että onko miedompaa.. Hmph!
 
Jonpa apua :eek: voi kurjuuden kurjuus! näyttikö sulla minkälaiselta ultrissa ennen punktiota? Ja siis kerättiinkö sulta niitä folleja, mutta ei vaan ollut yhtään solua sisällä, vai miten meni?
Joka tapauksessa tosi paska juttu :unsure:
 
Joo soluja ei ollu sisällä..sit ne rupes kyseleen että pistinkö pregnylin sunnuntai iltana, etten vaan vahingossa aamulla :eek: ultrassa näky viime vkolla 4 follia, mutta lääkäri päätti jatkaa samalla lääkemäärällä, ei lähtenyt nostaan annosta
 
No voi paska sentään miten perseestä, näin suoraan sanottuna. Halaus Jonpa!! muokin kyllä ihmetyttää myös se, että lääkäri on päättänyt mennä punktioonkin noin vähäisellä määrällä, eikä sanonut että katsotaan seuraava kierto isommin lääkeannoksin.(n)
Voimia!

Jasmina, tuo eilinen testihän on kuivunut testi, että tavallaan ihan tuoretta testiä ei mun mielestä voi verrata suoraan. Mutta kuten Mandala sanoi, viiva voi ihan hyvin lähteä vahvistumaan, olethan tooosi aikaisessa testailun kanssa. Tsemiä ootteluun!!
 
Joo pregnyl oli jääkaapissa ja pistin sen klo 21. Tänään oli 4 follista jäljellä 2 ja yksi oli ihan luttana..sitä toi lääkärikin ihmetteli että miksei annosta ole nostettu..kätilö tuli sanomaan että teille on järjestetty uusi aika 15.12, vaikka se päivä täysi onkin, uudet lääkkeet saadaan ostaa vielä tänä vuonna ja seuraava tosiaan mennään lyhyellä kaavalla..mun mies sano että jotain se lääkäri on varmaan mokannu, kun siellä alko kauhee hössötys ja suunnittelu ja heti vakuuteltiin että tätä kertaa ei lasketa..
 
Ei oo todellista jonpa:cry::cry: toi on varmaan niin jäätävä pettymys piikittelyn jälkeen!! Voimia <3 mäkään en nyt muusta sun "taustaa" että oliko jo erityinen syy ettei isompaa lääkemäärää ajateltu?? Voi kurjuus..

Jasmina: komppaan mandalaa, eli ei oo vielä todellakaan peli menetetty!!!
 
Voi miten ikäviä uutisia Jompa! :( Kyllähän lääkäreiden nyt pitäisi sinulle kertoa, että minkä mokan ovat tehneet. Ei nämä hoidot kuitenkaan mitään iisejä juttuja ole. Tsemppiä uuden hoidon odotteluun. <3
Mikä pp sulla olikaan tänään Jasmina? Kun aloin odottamaan meidän esikoista vuonna 2010 niin sain tositosi haalean viivan raskaustestiin pp12 3pv ikäisellä alkiolla. Eli kyllähän se tuosta voi vielä alkaa tummua! Voimia odotteluun. <3
ON: Täällä pp7 ja 5pv:n alkiot siirretty. Ei oikein mitään suurempia tuntemuksia. En oo vielä usklatanut testata.
 
Ronja sä oot päivää edellä ja mulla tuli tänään haalea plussa.;) Mulla siis 5-päiväinen siirretty ja tänään pp6.

Nyt musta tuli ihan hullu. Ihan sekopää. Mietin että käyn haalimassa apteekista joka päivälle digin.:ROFLMAO: no en sentään. Mietin vaan, että kuinka aikaisin digin uskaltais tehdä, mulla yks on kaapissa. Tai ehkä venaan sen sinne testipäivälle ja sit jos vuoto alkaakin niin säästyypähän kallis testi.
Siis mä oon niin dingdong.:whistle::geek::LOL::alien:
 
http://aijaa.com/9hQvZC
En ymmärrä, ylin on eilinen ja tein äsken uuden ja se on tuo keskimmäinen. Taas muutaman tunnin pidätyksestä yhtä tumma ellei paljain silmin tummempi? Vats häppening o_O toivottavasti teillä ei mee hermo mun kuvien kanssa :ROFLMAO::D
Ja pp8 tänään
Muoks. Jonpalle pahoittelut, olipa harmillinen ja tosiaan omituinen juttu. Saako kysyä missä käyt hoidoissa?
ja Lottainen ihanaa että sinullakin näkyy testissä jotain! :love::love: Ajattelin itse säästellä digiä sunnuntaille eli päivää ennen verikoetta! Käytän siihen asti näitä halppis tikkuja vaan :D
 
Lottainen säästä digi vaan sinne testipäivälle tai jopa pidemmälle jos et lisää meinaa ostaa? liuskaa vaan tähän perään niin näet miten lähtee kehittymään ;)

Mulla meni itellä jotenkin maku niihin digeihin sen kemiallisen takia. Siis kun aina haaveillut siitä ekasta plussasta ja ajatellut, että kun liuska näyttää haamua niin digillä 'varmistetaan' ihanku se muka sitten kiveen kirjoittaisi että nyt ollaan turvallisesti raskaana. Noh varmistihan se silloin 1-2 ja niin ne viivat lähti silti haalenemaan. Jäi vaan sellanen paskan maku suuhun, että onpa siinä varmistusta kerrakseen kun lopputulos on silti suoraan hanurista.
Nyt sitten tässä hoidossakin menin kikkailemaan niitä auki hölmönään ja sain karmeet stressit kun en saanut 3+ silloin kun luulin saavani. Se kun on ihan herran haltuun ilmeisesti, että millä hormonimäärällä sen 3+ edes saa :cautious:

En siis TODELLAKAAN halua lannistaa ketään ketkä digejä haluavat/tykkäävät käyttää, ihan hyviä ne on!
 

Yhteistyössä