iinukka teilläpäs on pitkö historia, kauan olette kyllä ilman hoitoja jaksaneet yrittää, itse olin vuoden kohdalla jo hermoraunio
Toivottavasti ivf tois sen toivotun tuloksen.
Mari toivottavasti mahdollisimman moni selviää jonkun verranhan on varaa käydä katoa onneksi
Toivotaan että Aanis tämä pysyy mukana ja pakkasessa olevaa ei edes tarvitse kuin ehkä sisarusta varten
Kuinkahan yleistämuuten on että samasta erästä onnistuttais saamaan sisaruksiakin..
En oo moneen päivää osannu mitään kirjottaa vaikka lukemassa olen käyny.. Tosiaan kaks päiväsiä meillä meni pakkaseen joku oli sitä kysynyt
ja nyt tietenki pelkää että oisko pitemmässä viljelyssä sitten huomattu että kaikki kupsahtaa..No vielä näyttää hyvältä joten kai pitää vaan ajatella positiivisesti
Vuoto alko jo 5 päivää punktiosta, ensin mietin voiko niin ian alkaa vai onko jotain punktiosta johtuvaa vuotoa, mutta ihan normi menkoilta tää on näyttäny, hieman kipuja ja maanantaina yks jäätävä yhtäkkinen kipukohtaus vasemmalla puolen säteili jalkaanki ja tuntu et kuoleeko tässä jo
mutta panadol ja kauratyyny vei sitten kuitenkin kivun eikä ole enää uusia kipuja tuntunut. Muutenkaan hyperin oireita ei onneksi ole ollut.
Eipähän ole niin pitkä aika pas:iin kuhan tää kierto ei venyis, mihin mulla on kyllä taipumusta :/
Rfsu:n raskaustestejä aina haukutaan ja itsekkin ainokaisen turhan haamun/viivanpaikan olen niillä saanut nii miten on ovulaatiotestien laita? Prismassa katoin että aika edullsia ostetaanpas ja kotona vasta tajusin että onkohan ne mistään kotosin..