IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mimosa2013 :hug: Mitä lääkkeitä sulla on ollu, ja onko esim. pergoverista kokeiltu? Mulla on sillä yritetty parantaa laatua (tai voihan kaikki olla silkkaa sattumaa minkälaisia soluja tulee..), ja kaikkiaan 3 kpl (3. hoidossa) on eläny pakastetuiks blastoiks saakka, ja jopa rv8+ viikolle.
Oon sillon tällön välillä yrittäny täällä herätellä henkiin omaa ketjua meille jo useampia hoitoja kokeneille, mut sekin on aina kuivunu kasaan ja jääny sinnekin yksinpuhelijaks roikkuun.. onhan se toisaalta selvä ettei tässä tilanteessa enää yhtä monet oo ja siks on hiljasempaa. On kuitenkin tosi lohdullista ja helpottavaa lukee muidenkin pidemmälle joutuneiden samankaltasia ajatuksia hoitoihin kyllästymisestä, jatkuvaan epäonnistumiseen uupumisesta jne. että näidenkään synkkien mietteiden kans ei oo täysin yksin.

(lisäys) Nyt kun kans tutkin tota plussalistaa, niin näinhän se just näyttäs olevan miten Tintti_76 toteskin, yleisesti ottaen plussa tulee 1. hoidossa ja sitä myöhemmät on harvinaisuuksia.. kaikille (3) joilla tullu myöhemmillä, on päättyny huonosti :( (yhdelle keskeytys on päivittämättä) Itekin vaan lisäis sitä murheellista tilastoo....
 
Viimeksi muokattu:
Mimosa2013 :hug: Minä taidan olla joku tilastopoikkeama, sillä me päästiin ensimmäistä kertaa siirtoon vasta 4.icsistä. Silloin saatiin ensimmäinen hedelmöittynyt solu ja silloinkin vaan se yksi. Käytössä oli pergoveris, gonal-f ja cetrotide kuten viimeisimmässäkin hoidossa.
Kyllähän siinä tuli se totuus vastaan, että omat solut ei vaan pelaa.
Tällä kakkoskierroksella tapahtui ihme heti ekasta hoidosta sen suhteen, että saatiinkin ennätysmäärä soluja (10) ja ennätysmäärä kypsiä (6) ja ennätysmäärä alkioita (4) ja päästiin siirtoon sekä vielä pakkaseen saatiin jotain. Raskauskin meinasi alkaa tuoresiirrosta, mutta jäi lopulta sitten vaan kemialliseksi.

Minua lohdutettiin sillä, että joskus se vaan ottaa sen monta hoitoa että kroppa saadaan vastaamaan oikealla tavalla ja niin minulle kävi.
Kyllähän se oli jotain uskomatonta kun joka kerta tulos oli vaan pyöreä nolla ja se viimeinen yritys oli kyllä jo jotenkin henkisesti rauniona tehty. Mutta se sitten onnitui jostain kumman syystä.

Haluan vaan siis sanoa, että joskus se viimeinenkin hoito voi tehota! Ja toivottavasti niin käy teillekin viimeistään <3

Kaikille pidempään yrittäneille hirveästi voimia taipaleelle <3
-elämä voi muuttua. <3

Täällä kohdataan tänään kp1 ja se on hienoa. Aamulämpö tipahti 36,1 ja vaaleanpunainen vuoto on jo bongattu! Saa nähdä millainen vuoto päätyy olemaan, mutta kunhan kunnolla tulee tyhjäksi asti kohdun niin hyvä on.
Juuri edellinen vuoto oli hirmuinen tyhjennysvuoto Primolutien jälkeen ja työpäivän aikana ensimmäistä kertaa sotkeentui vaatteet ja ympäristö.. Huhhuh. Se oli kyllä kamalaa.
Tähän uuteen kiertoon tuskin kannattaa mitään clomia tai muuta syödä. Primolutia ehkä vuodon aikaansaamiseksi sitten passia varten. Hmm.. Täytyypäs nyt laskeakin, että millä aikataululla sitä söisi ja valmistautua pyytään esim clomit siihen pas-kiertoon tai muuten jää kyllä ovulaatio tulematta.

Eli varmaan tän kp1 myötä humpsahdan nyt tuonne taustalle ja palailen kunhan passin aika lähestyy :)
Hyvää alkanutta viikkoa ja tsemppiä isosti kaikille! Piinailijoille plussia! <3 Ja hoitoja aliitteleville onnistuneita hoitoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
epplu Mulla Pregnyl 2500IU Ei tullut mitään oloa, en ainakaan huomannut mitään erityistä. Jopa pistäminen sujui paremmin, ei ees sattunut, vaikka aattelin. Olo oli sellainen pinkeähkö, jo ennen sitä. Lääkärit kyseli kovastikkin, et miten sen laitto sujui ja oireilinko. Kai siis voi tulla oireita, kun niin sitä kyselivät. Itse säästyin..

Tsemppii huomiseen!!
Timjami77 Täälläkään ei mitään tuntemuksia.. Aattelin ja olla taka alalla, lueskelen ja silloin tällöin. -jep "sitkua" ootellessa. Pikkasen viel turvonnu jostain mahan kohdalta, mut kai tää on siit punktiosta joka päivä vähän laskee. Eikä hyperikään onneksi iskenyt. Neutraalilla mennään.
 
Viimeksi muokattu:
Hei tietävämmät. Kun yksityisellä pakkasen kannen avaaminen alkioiden pakastamista varten maksoi jo sen 500€, onko tietoa, paljonko maksaa epäonnistunut sulatus? Eli jos alkiot sulatetaan, mutta eivät selviä siirtoon. Tuleeko isokin lasku?

(Tuskailen täällä hoitobudjetin kanssa... :()
 
Viimeksi muokattu:
Mulla viimesimmässä pas laskussa eriteltynä sulatus 66e, jatkoviljely 354e (en tiedä onko näin paljon jos kuolee heti sulaessa? kai se jatkoviljelyn yrityskin jotain maksaa..). Samalla laskulla tietty vielä se folli/limis-uä, 178e. Kelasta oon saanu korvausta takasin jonkin verran lääkärinpalkkioista ja tutkimuksesta ja hoidosta (ei lue tarkemmin mitä sisälsi) 182e.
 
Kiitos, risukasa.

Jatkokysymys: klinikka suosittelee ihan varmasti euron kuvat silmissä kaikenmaailman seurantaultria väliin, mutta mitäpä, jos sinne menisi vasta välikierron loputtua, heti mahdollisen PAS-kierron alettua? Ultraisi kerralla follin ja pyytäisi saada samaan kiertoon PAS:sin. Repiikö lääkärit pelihousunsa? :)
Tuntuu niin tyhmältä maksaa välissä ultria, jotka ei vaikuta mitenkään itse hoitoon.

Nimimerkillä "Nyt tuli loppu kaikille turhille 200 euron arvoisille "miten sulla menee ja kassan kautta ulos" -ultrille." :mad:
 
Ei mulle ainakaan muita ultria oo ehdotettukaan, saati "velvotettu" käymään jossain välikierroissa, vaan pas-kierroissa on ollu se yks seurantaultra siinä kp10-13 välillä ja seuraavaks on ollu siirto. Itse kylläkin oma-alotteisesti kävin siellä jälkitarkastuksessa kkm:n jälkeen (julkiselta ei saanu ultraa) ja sitten vielä tähystys-huuhtelun jälkeen oman mielenrauhan vuoks.
 
Meidän lääkäri (yksityisellä) ultraisi joka välissä. Tuottaahan se klinikalle aina sen 200€... Viimeksi tajusin jo sanoa, että ei kiitos, kun oli kyse välikierron keskivaiheen turhasta ultrasta. Liian kauan olin kiltti ja suostuin joka kerta, kun sanoi, että katsotaan tilanne. Ihan turhia ultria useampi siellä välissä. Muitakin toimenpiteitä on tehnyt ihan rahastusmielessä, tajusin vasta jälkikäteen.

Juonin täällä nyt kaikkeni, että turhat käynnit loppuu. :)
 
Punktio ohi ja saaliiksi saatiin 15 munasolua. Punktioitiin 30 kpl mutta kaikissa ei munasolua sisällä. Kävi todella kipeää ja kivut punktion jälkeen olivat kovat, mutta sain heti 600mg buranan sekä 2 krt suoneen suoraan kipulääkettä vähän myöhemmin.

Punktion jälkeen tuli myös huono olo ja jouduin oksentamaan kerran. Sitten sain pahoinvointilääkettä ja olo parani. Punktion jälkeen pistettiin myös antibioottia tippaan endometrioosin takia ja sekä Pregnylia, koska irrotuspiikkinä sitä ei voitu käyttää hypestimulaatiouhkan takia. Eli melkoinen lääkekoktail siis tältä päivältä. Ennen klinikalta lähtöä vielä yksi 600 mg burana nassuun automatkaa varten.

Nyt olo ok, sillä lääkkeitä on sen verrran syöty. Huomenna soittavat labrasta aamulla, että montako on hedelmöittynyt. Pidettävä peukut pystyssä ja toivottava, että mahdollisemman moni hedelmöittyy nyt sitten. Lauantaina siirtoon sitten mikäli blastokystia sinne asti selviää. Kyllä on jännät paikat!

Mites muilla hoidot etenee ja oliko muilla punktiota tänään? Mimmonen saalis tuli, jos oli?
 
Hieno saalis..ja aika moinen lääke show..Huh huh! Nyt vaan lepäilyä ja rauhallista kävelyä kun vointi paranee.
Ihmettelen että antavat buranaa sinulle. Täällä ne tähdensi ei missään nimessä buranaa, vaan panadolia 1g, Sitä ne antoi vain sairaalassakin ennen punktiota, et kipulääkkeen täytyy olla vaa parasetamolia korostivat. Ja viel tuoresiirrossa kysyin: et saako ottaa kipulääkettä vaiks alkiosiirto tehty, ku oli kans kipee olo viel sinä päivänä. Niin lääkäri tähdensi painokkaasti: saa ottaa, mut vain panadolia, ei missään nimes Buranaa. Burana voi huonontaa ilmeisesti raskautumista. Mut hoidoissa taitaapi olla eroa... :whistle: Ihmettelen täs vain. Oootteko te muut myös saaneet Buranaa?
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä Untuvikko, toivottavasti moni hedelmöittyy! =) Joo, mullekkin sanottiin et ei buranaa kotona punktion jälkeen, panadolia vaan..

Yritin äsken päivittää listaa omien tietojen kohdalta mutta ei se jotenkin onnistunut tai otsikko jäi kokonaan pois.. Mutta mulla alkanut tuhru eli sieltä se vuoto on tulossa ja se taas tarkoittaa STARTTIA toiselle kierrokselle!!!! Jee :
 
Viimeksi muokattu:
Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy # hoidot:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
epplu # 8/2011 #toista yritetään (eka luomu) # selittämätön#
EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
flow^ # 6/13 #ensimmäinen # pco, selittämätön
Havina # 02/2013 # esikoinen toiveissa # siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Jännää#1/2015#ensimmäinen#selittämätön
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
RiiMini # 2/14 # 2.lapsi # pco ja huonot munasolut
Saaga76 # 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Tintti_76 # 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Tuutunen80 # 12/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Viiva84 # 03/2013 # ensimmäinen # siittiöt ja PCO
Vilijonkka_ # 7/2012 # ensimmäinen # pco-tyyppiset munasarjat + siittiöt

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:
Helmikuu
Piikit ja punktiot:
viiva84 2. IVF, Puregon, Orgal., Gonap., Luge., punktio mahd. vk8
patsuli 5.ICSI, Procren, Synarela?, Puregon, Pregn., punktio vk9
Untuvikko80 Progynova, Menopur, Orgalutran, Dexametson, Lutinus. Punktio vko9.
epplu 1.IVF, Gonal-F + Orgalutran + Pregnyl, punktio 24.2.
PAS:
Ellae 1.ICSIN 1.PAS (= toisen lapsen yrityksen 1.PAS)
Maaliskuu
Piikit ja punktiot:
Havina 2.ICSI, Primolut+Pureg.+Orgal.+Pregnyl+Luge., punktio vk11
Henrietta, 2.ICSI, Gonalf, Orgalutran, Ovitrelle+Luget, punktio vk10-11
PAS:
Vilijonkka 1.IVF/ICSI 1.PAS? (Tuoresiirtoon ei päästy hypeririskin vuoksi)
Mandala 1.IVF 3.PAS
Sofi12 2.ivf 2.PAS
Nenna81 1.IVF 2.PAS (Luonnolliseen kiertoon, Lutinus käytössä)
Saga76 1.IVF 2.PAS, Progynova, Lugesteron
Huhtikuu
PAS:
Riimini (luonnollinen kierto)

Piinailijat: :snotty:
Timjami77 3.3. (4.ICSI)
Jännää 4.3. (1. IVF)

Plussanneet: :heart:
Heinäkuu 2014

Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen raskaus) hCG 17/PP14
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS

Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Tavalliset särkylääkkeet voivat estää raskaaksi tulemisen - Kotimaa - Turun Sanomat
Löysin tälläistä tietoa..

"Ylivoimaisesti eniten käytetty raskaaksi tuloa vaikeuttava lääkeaine on ibuprofeeni. Esimerkiksi parasetamolia tai asetyylisalisyylihappoa sisältävät lääkkeet eivät vaikuta hedelmöittymiseen. Ibuprofeenia myydään muun muassa kauppanimillä Burana, Ibusal ja Ibumetin."

Hoidoissa taitaa todellakin olla eroja ihmettelen vain klinikkan käytäntöä..ja tietysti mikään lääke ei oo hyvä, jotain on pakko ottaa kun kipeä, mutta kallistuisin kuitenkin panadoliin. Ainakin kun on vaikeaa raskautua muutenkin.

Enkä tarkoita pahaa ..kellekkään
 
Viimeksi muokattu:
Kysyin nimenomaan klinikalla tuosta buranasta, että voiko ottaa todellaki buranaa, niin sanoivat, että buranaa voi ottaa toimenpiteen jälkeen. Että tuo buranan välttely koskee vain ennen punktiota , koska voi vaikuttaa ovulaatioon. Ja että punktion jälkeen voi syödä rauhassa kipuun, koska auttaa paremmin kuin panadol.

Naikkarilla myös aikoinaan kielsivät buranan, mutta itsekkin olen lukenut, että tuo nimenomaan vaikuttaa ovulaatioon ja ovulaatiohan on nyt "tapahtunut" punktiossa.

Hyvä saalits patsuli tuo on ja varmasti siirtoon pääsette. Naikkarilla ilmeisesti yhä siirto 2 pvän iässä. Minun pitää lauantaille asti jännittää, että päästäänkö siirtoon.

Onkos kellään ollut sellaista tilannetta, että yksityisellä tehty ivf-hoito, mutta siirtoon ei ole päästy? Ottavatko tälläisessä tilanteessa täyden maksun kuitenkin? Maailailen täällä vaan piruja seinälle, jos pahin tapahtuu :( Tässä on ihan liikaaa jännitettäviä kohtia ja saisi jo lauantai koittaa!
 
Jep siihenkin, mut kyllä mä ymmärtäisin tän: "Esimerkiksi parasetamolia tai asetyylisalisyylihappoa sisältävät lääkkeet eivät vaikuta hedelmöittymiseen." et kokisin panadolin turvallisemmaksi kun jotain yrittää kiinnittyä jne.. Sitten ku oot siirtoon menossa, ja kuinka kauan nuo lääkkeet vaikuttaa kropassa.. Olisin ennenmin liian arka.. mutta toki saat tehdä kuinka sinulle neuvottu en halua astuu varpaille, ihmettelen vaa heidän kommetteja vedestä ja lääkkeistä. Ehkä lääkärit siel ja tääl eri mieltä asioista. Ihmettelen tässä heitä en sinua, eli älä ota hekilökohtaisesti! Kun miedompaakin löytyy miksei sitä suositella ja jos kuiteski turvallisempikin mahdollisesti?
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa....

Mulla sairaalas tosiaa kiellettii burana koko hoidon ajan, ennen ovistelua ja myös tuoresiirron jälkeen.
Kertokaapa muut ootteko käyttäneet panadol vai burana? Mua rupes kiinnostaa. Oottepa yksityisellä tai julkisella.
 
Viimeksi muokattu:
Untuvikko: Harmi, että teki kovin kipeää, mutta onneksi sait hyvin lääkkeitä. Toivottavasti tulee hyvin hedelmöittymisiä. Untuvikko, kysyin tuota kun olin viimeksi huolissani, että siirtoon ei päästä. Siirrosta ei tietenkään veloiteta (noin. 300-400 e), mutta muuten kyllä täysi hinta koska on kuitenkin viljelty jne. Se tuntuu kyllä kurjalta.

Neiti: Mä olen ihan rehellisesti kertonut lääkärille, että meillä ei ole kovinkaan paljon rahaa ja välillä hän on halunnut ultrata, mutta ei ole sitten laskuttanut siitä. Se on ihanaa :) Mä yritän myös minimoida kuluja ja meillä kela-korvauksen jälkeen yksi lääkärikäynti ja ultra on aina 134 e. 200 e on kyllä jo heti aika paljon enemmän jos useampi "turha" käynti tulee

Meillä tuli 15 kypsää munasolua perjantaina ja 5 oli hedelmöittynyt. Tänään oli vain yksi 8-soluinen ja siirto siirtyi keskiviikolta tälle päivällä :( Olen pettynyt ja maassa erityisesti koska huono hedelmöittyminen johtui osittain siittiöistä. Tuntuu epäreilulta kun niistä on maksanut useita satoja euroja...luovuttaja vaihtui siis tähän toiseen IVF:ään. 1 alkio oli 4-soluinen (aivan liian hidas) ja 3 kpl 5-soluisia (pientä toivoa että saattavat vielä jatkaa). Pitkä vijely veloitettiin, koska haluavat vielä katsoa noita 5-soluisia aikakin huomiseen....:(


Mut voi laittaa piinailijoihin jos joku päivittää joskus listaa, en itse osannut vaikka yritin monta kertaa :D Testipäivä on 6.3.
 
Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy # hoidot:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
epplu # 8/2011 #toista yritetään (eka luomu) # selittämätön#
EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
flow^ # 6/13 #ensimmäinen # pco, selittämätön
Havina # 02/2013 # esikoinen toiveissa # siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Jännää#1/2015#ensimmäinen#selittämätön
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
RiiMini # 2/14 # 2.lapsi # pco ja huonot munasolut
Saaga76 # 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Tintti_76 # 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Tuutunen80 # 12/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Viiva84 # 03/2013 # ensimmäinen # siittiöt ja PCO
Vilijonkka_ # 7/2012 # ensimmäinen # pco-tyyppiset munasarjat + siittiöt

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:
Helmikuu
Piikit ja punktiot:
patsuli 5.ICSI, Procren, Synarela?, Puregon, Pregn., punktio vk9
Untuvikko80 Progynova, Menopur, Orgalutran, Dexametson, Lutinus. Punktio vko9.
epplu 1.IVF, Gonal-F + Orgalutran + Pregnyl, punktio 24.2.
PAS:
Ellae 1.ICSIN 1.PAS (= toisen lapsen yrityksen 1.PAS)
Maaliskuu
Piikit ja punktiot:
Havina 2.ICSI, Primolut+Pureg.+Orgal.+Pregnyl+Luge., punktio vk11
Henrietta, 2.ICSI, Gonalf, Orgalutran, Ovitrelle+Luget, punktio vk10-11
PAS:
L@ura82 4. ICSI 1.PAS (Huonot siittiöt)
Mandala 1.IVF 3.PAS
Nenna81 1.IVF 2.PAS (Luonnolliseen kiertoon, Lutinus käytössä)
Saga76 1.IVF 2.PAS, Progynova, Lugesteron
Sofi12 2.ivf 2.PAS
Vilijonkka 1.IVF/ICSI 1.PAS? (Tuoresiirtoon ei päästy hypeririskin vuoksi)
Huhtikuu
PAS:
Riimini (luonnollinen kierto)

Piinailijat: :snotty:
Timjami77 3.3. (4.ICSI)
Jännää 4.3. (1. IVF)
viiva84 6.3 (2.IVF)

Plussanneet: :heart:
Heinäkuu 2014

Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen raskaus) hCG 17/PP14
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS

Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Viimeksi muokattu:
viiva varmistelen viel et oliko 1. ivf vai 2. ivf? voin korjata jos laiton väärin

Tervettuloa piinailee, miten olotila?
No voih,, jos siittiössä vielä vika..:( , mut sulla oli kuitenki hyvin jakautunut alkio 8 soluinen ja 5? Mulla vaa 1kpl 2 solunen, ja hidas ja se siirrettii :'( jos yhtää lohduttaa. Luulen etei mulla se raskaus tuu, just hitauden ja heikon jakaantumisen takii, mut näillä mennää.
 
Viimeksi muokattu:
Päivitys pyynnöt punaisella mielellään, että löytää ja huomaa keskustelun lomasta!!

Ja Itsekkin voi kokeilla.. klikkaa "lainaa" ja Lisää tietosi.. poista [/QUOTE] ..tekstiä [QUOTE/]Merkit ihan ensimmäinen rivi ja ihan viimeinen rivi. Ja LÄHETÄ =) Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä