Hertta2015 huippua! Onnea! Toivottavasti raskaus menee hienosti :heart:
Viiva kiitos tsempistä ja vau mikä saalis munasoluja! Toivottavasti sieltä nyt tulee hyviä siirrettäviä ja vielä pakkaseen jotain
On kyllä uskomattoman kuulosta tuo määrä soluja! Tsemppiä!
Nenna81 Harmittavaa, että päädyttiin molemmat tänne putoajien puolelle.. Mut toivottavasti seuraava yritys tuo tuloksen
Samaa odottelen itsekin nyt, että alkaisi vuoto ja pääsisi uuteen yritykseen. Yksi välikierto kai pidetään ja sitten pas luonnolliseen kiertoon. Minä vaan en ovuloi itsekseni, joten ihmettelen miten se tapahtuu..
Tsemppiä!
Tintti tervetuloa! Minäkin tulin tähän ketjuun, kun näytti ainoalta aktiiviselta. Ja kiva porukkahan täällä on.
Toivottavasit taipaleesi päättyy pian täällä lapsettomuuspuolella! Ja tosiaan minä kuulun niihin, joilla vasta 4. icsi toi ekan alkion ja raskauden ja lapsen lopulta. Nyt toisella kierroksella ja 5. icsi (eli siis tämän kierroksen eka) antoi tuoresiirrosta kemiallisen raskauden tulokseksi. Tällä kertaa saatiin myös pakkaseen
Mut siis tsemppiä!!
Jännää tiedän tunteen, että on kirves kaivossa. Toivottavasti tärppi tulee. Meillä se tepsi eka kerralla, ettei yhtään uskonut ja olin luovuttanut. Tällä kertaa onnistuminen heti ensiyrittämällä (siis, että saatiin siirrettävää) nosti toiveita ja sitten se plussa tietty vielä enemmän. Mut hyvähän se on, että yritti kiinnittyä
Tsemppiä kovasti ja pitkää pinnaa piinapäiviin!
Ja minulle vois vielä päivittää tuohon plussanneisiin sen 5.icsi
patsuli kuulostaapas erikoiselta! Tule nyt jo kertomaan mitä uutisia sait!
Omassa navassa ei tapahdu mitään, vaikka vuotoa jo odottelen alkavaksi. Menkkakipuja oli illalla, mutta ne meni ohi eikä vuoto alkanut. Eilen päivällä olen laittanut viimeisen lugen.
Omassa päässä sen sijaan on tapahtunut paljon positiivisia asioita. Ajattelin, että olisin mennyt mahdollisesti polin tauon aikana käymään yksityisellä hoidoissa (jos sattuisi pakkanen tyhjenemään heti kerrasta) ja laskeskelin, että siihen pitää jokunen tuhat varata rahaa...
Mutta sitten... sitten oikeastaan hyvin pian sen jälkeen tajusin, että hitot. Ei me mihinkään hoitoon laiteta rahaa vaan me lähdetään lomalle. Minulla on valtavan ihana perhe. Upea mies ja täydellinen lapsi ja tärkeintä on tietysti pitää heistä huolta. Ja meidän perheestä huolta. Ja tarjota hyviä asioita, mukavia asioita ja muistoja muisteltavaksi. Hoitorumba ei kuulu niihin mukaviin muistoihin.
Eli sen sijaan, että tässä nyt suunniteltaisiin hoitoja kesälle, niin suunnitellaankin ulkomaanmatkaa keväälle tai sitten vaikka kesälle, jos nyt sitten menee siirto sen miehen lomaviikon päälle. On ihan mahtavaa, että tajusin, ettei elämän tarvitse pyöriä näiden hoitojen ympärillä vaan niitä voidaan sitten tehdä hitaammalla tahdilla.
En tiedä kuinka pitkään tämä hyvä mieli asiasta säilyy, mut nyt siis voin ilolla todeta, ettei tuo kemiallinen raskaus edes harmita enää. Kunhan nyt vaan lähtisi nopsasti hormoni laskuun ja alkaisi vuoto, jotta pääsisi sitten sitä PASsia varten tähtäilemään tuota hoitoa.
Ilmeisesti hoito tehdään luonnolliseen kiertoon, kun ainakin hoitaja puhui siihen malliin, että ehkä saisin jotain lääkettä auttamaan vuodon maaliskuun loppuun ja siitä sitten ovulaatioaikaan huhtikuun puolessavälissä suunnilleen tehtäisiin sitten siirto.
Nyt on kyllä siitä jo valitettavasti sellanen olo, että se ei tule toteutumaan jo ihan sen vuoksi, että ovulaatio on todella hankala saada minulle tulemaan. Toivottavasti lääkärillä on joku hyvä ehdotus asiaan.
Tsemppiä kaikille tänne ja oikein paljon onnea kaikille hoitokierrossa. Ja jos vaan innokkuutta löytyy, niin käykää ihmeessä merkkailemassa omia tuntojanne ja hoidon tapahtumia tuonne seurantaketjuun! Sieltä on kiva niitä sitten vähän lukea. Ja siis jokainen tietysti oman tunteensa mukaan kertoo asioita. Eli ei sinne tarvitse mitään romaania kuvineen kirjoittaa (niinkuin eräs allekirjoittanut on tehnyt). Pelkkä "kliininen" oire/oireettomuusluettelokin voi olla isoksi avuksi, jos etsii vaikka tietoa miten on minkäkinlaisilla lääkkeillä tai taustalla lähtenyt yrittämään.
Ja voin kertoa, että jälkikäteen, uusissa hoidoissa ja yrityksissä on oikeastaan ihan kiva käydä katsomassa miten se edellisessä menikään ja millä päivällä! Se saattaa antaa toivoa, mut tietysti toisinaan myös toivottomuutta, jos menee samalla kaavalla kuin edellinen epäonnistunut.
Mut siis..
tässä linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2434657-hoidon-ja-piinapaivien-oireet-ja-tulos-seuranta/