Paljon tekstiä tullu taas viime kerran jälkeen, eikä varmaan kaikille muista kommentoida..
No ainakin oli hirvee lukee miten jäätävää kohtelua
Eukko oli saanu, huhhuh!
Mut jospa sitten elimistön toivuttua punktiokierrosta alkiolla ois paremmat olosuhteet kiinnittyä ja jatkaa siellä etiäppäin =) vaikka ymmärrän kyllä miten kypsää joutua odotteleen TAAS kuukausi...
Ite oon oikeestaan miettiny että jos (kun) sinne 4. hoitoon kuitenkin joutuu, niin pitäskö jättää punktiokiertoon ihan suosista siirtämättä (jos siirrettävää edes jää) kun vuoto on alkanu aina lugen läpi hyvissä ajoin, niin mites sitten blasto ehtis kunnolla kiinnittyyn kun siirrettäskin vasta niin myöhään..? Pitäs olla ainakin zumenonit tukena.
:hug: muillekin pettymyksiä kokeneille ja onnea jokaiselle omiin vaiheisiin!
Tervetuloa uusille!
Luis Mulla näkyi blaston kiinnittyminen pp5 o-liuskan aavistuksen omasena tummumisena (pp6 jälleen hiukan tummempi kun edellinen), siis pystyy vertaan jos tehny näillä täysin negoja eli tosi hailuja viivoja.. tän jälkeen testasin seuraavan kerran vasta pp10 (aiemmista negoista oli jo kirves 99% kaivossa) jollonka näky jo selvästi r-testeissäkin.
Täällä kp2 ja ens viikolla limakalvo-folli uä kp11 ja o-tikutus alkais samana päivänä. En tiedä mistä tää järkyttävä pessimismi tulee mutta valmiiks jo koko hommaan sellanen masentava tappiomieliala.. ensinnä, kammottaa koko ultra kun sieltä on viime aikoina tupannu tuleen aina vaan jotain huonoo uutista, nytkin varaudun jo kiivaasti siihen että vieläkin siellä voi olla jotain ylimäärästä minkä takia koko homma siirtyy taas kuukaudella, ja turha sitten enää edes jäädä odotteleen että tulis ittekseen pois, vaan joudun kaavintaan.... ja jos sitten pääsiskin siirtoon, niin tuskin sellasta tuuria etenkään mulla vois olla että kahdesta peräkkäisestä siirrosta tulis plussaa, ja mitä sitten vaikka tuliskin.. ei mun rupupaskat (jäljelle jääneet heikompia kun se mistä plussa ja kkm) siellä todennäkösemmin kuitenkaan pisemmän päälle hengissä pysy, on se jo nähty
että näin mahtavissa tunnelmissa alkaa tää kierros.. ei jaksais kiinnostaa klinikalla ravaaminen yhtään ja koko touhun alotus nollapisteestä, mutta pakko mikä pakko. Vaikka nythän pitäs olla kaksoset mahassa ja viikot yli puolen välin raskautta, "pallo" tosi näkyvä jne.....joopa joo..vittu. Sori taas tätä helvetin katkeraa vuodatusta.. :ashamed: