Moikka kaikille!
Saisinko tulla teidän kanssa piinailemaan vaikka piinailenkin pikkukakkosta? Muissa palstoissa ei ole samaan aikaan piinailijoita ja olisi kiva saada vähän vertaistukea
Olen teidän pinoa lueskellut jo alusta asti, mutta nyt alkaa itseä jo niin paljon jännittämään, että on tultava kirjoittamaan =)
Eli meille tehtiin 4. ICSI hoito, josta saatiin 22 munasolua ja niistä 15 oli kypsiä. Lääkäri oli sitä mieltä, että ehdottomasti pitkällä viljelyllä mennään. Noh, kolmantena päivänä meille soitettiin, että vaik yksi on hedelmöittynyt ja se kannattaisi hakea sieltä kyytiin heti, että päästään edes siirtoon. Haettiin siis maanantaina päivän kolme 11-soluinen 2,5 laatupisteen alkio
Mitähän tuokin tarkoittaa, tiedä häntä
Meillä oli tämä nyt viiminen hoito, joten jos tämä nyt ei onnistu niin meille ei tule toista lasta :snotty: mutta olen päättänyt itkeä sitä vasta silloin, jos tämä ei nyt tarraa kiinni =)
Ensimmäinen lapsi sai alkunsa 3.ICSI:n 1.PAS:sta
Mandala Me taidamme mennä aika samoilla piinapäivillä
Mitkäs on fiilikset?
Nenna Pitkää pinnaa piinailuun
Eiköst tässä ois loistava letka plussille ;D
Lauriska Voih, pahoittelut! Ymmärrän pettymyksen, mutta varmasti ovat hyvänlaatuisisa nämä kolme pientä siellä kun vielä jatkoviljelevät kaikkia! =)
viiva84 Mulla on Lutinus käytössä ja annoksena on 100mg 2x3 pvässä
Huh, mitä touhua
Ainiin, piti vielä kertoa, että miten hulluksi sitä voi tässä tullakkaan
Näin viimeyönä unta, että ostin kaupasta raskaustestejä ihan miljoonittain ja tein ne kaikki testit samaan aikaan!! Olin päättänyt, että jos nega tulee niin kyllä joku testi antaa väärän plussan edes
Olin asetellut kaikki testit meijän kylppärin lattialle ja pissailin niitten kaikien päälle
jep.. eli tsempit vaan mun mielenterveydelle :wave:
Ovalia pp4