Viestitulva täällä
tänään oli mullakin ultra, nyt muniksia 14kpl, mikä yllätys!
ananias, samoissa siis mennään. En mä ees ekassa ultrassa tajunnut, että niitä voi tulla lisää. Punktio maanantaina klo 10, jännittää niin saakelisti. Mun vasen munasarja on vähän takana, ja lääkäri sano et saatetaan joutua punktioimaan kohdunkaulan läpi, mikä kuulemma ei oo kovin kivaa
niin ja siis mullahan on lääkekammo. Eli kun normaaleita potilaita lohdutetaan kunnon suonensisäisellä lääkityksellä, niin mua jännittää jo se lääkitys
että onnea vaan lääkärille, täältä on tulossa itkuherkkä potilas
Läiti, täällä on peukut pystyssä, että viiva vahvistuisi ja alkio pitäisi tiukasti kiinni!
Viiva84, tule kertomaan kuinka menkkojen kanssa kävi, jospa pääsisit aloittamaan hoidot!
Retikka, pistä se Orgalutran kuten Läiti aiemmin neuvoi, eli se terävä reuna edellä ja neulan avoin pää ylös päin. Ja 45 asteen kulmassa. Mulla ne piikit sattui Puregonia vähemmän, mutta itse aine kirveli sitten hetki piston jälkeen ja puistokohtaan nousi punainen näppy.
Ja tervetuloa joukkoon
mari32 ja
taisintuo
Hei ja vielä yksi kysymys! Kauanko teillä on miehet pidättäytynyt ennen punktiota? Lääkärissä muisteltiin että edellinen yhdyntä oli keskiviikkona, mut kyllä se tais olla tiistai eli kuus päivää tulis. Lääkäri sanoi, että viisi ois parempi kuin kolme ( jos tänään ois seksiä). Nyt mietin et mitä tehtäs...
Niin ja olipa kiva polilla miettiä meidän seksielämää kun hoitajalla oli mukana opiskelijana mun kurssikaveri. Mikä sattuma!