IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF
Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS
Emmelie75 #44 #12/2018# 1.#ikä # 2. IVF/1. ICSI
Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD
Jasmina20 #26 #toinen #miehellä syöpä #1. IVF, PAS
Jonxu #31 #8/17 #3. (miehen 1.) #siittiöt/ylipaino #1. ICSI
kiia-s #29 #2017#2. #pcos #2. Ivf
lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
Maikkukoo #toinen #1. IVF 3.pas
Maris83 #36v. #v.15-16 #amh/tuubat/endo #1. ivf
MyMa #31 #2016 #2. #PCO/anovulaatio #2.IVF 3.pas
Nipsu_78#41#selitt./ikä#4.ivf
Nuttu92 #27v., mies 32v.#5/17#1. lapsi#selittämätön#1.ICSI
pcosilainen #30 #2018 #1 #pco ainaki#2ivf
Silmu75 #43 #2013 #1. #ainakin endometrioosi ja ikä #1 #1.IVF 10/19, siirto seuraavaan kiertoon
Solunen #41 #8/18 #2. #ikä, matala amh #2.ivf>inseminaatio
Tuutikki84 #35 #9/18 #1. #munanjohdinvaurio #1.ivf
Wintersun #31# 12/10 #siittiöt #1.IVF/ICSI
Odotuksienodotus #33v #05/2018 #ovulaatiohäiriö, pcos-tyyppinen ja epäilty munasoluvika #1.ivf 2.pas
Helinä87 #32v.#09/2017#endometrioosi# 1.ivf (ja seuraavaksi sitten 1.pas)
Puhalluskukka #32v. #03/2015#selittämätön#1 ivf
Ensikatse #39 #2/2017#3. (miehen 1.)#selittämätön/ikä #1.IVF

Piinailijat

Jasmina20, 1.IVF, PAS (5pv) siirto, 11.11, testipäivä 25.11
Odotuksienodotus, 1.IVF, 2 PAS, siirto 14.11
Emmelie75, 2.IVF/1.ICSI:n tuoresiirto, siirto 11.11, testipäivä 25.11
Silmu75, 1.IVF, siirto 12.11., testipäivä 26.11.


:love: Plussat 2019 :love:
Tammikuu:
hillan_kukka 4.IVF/2.PAS (5pv)
CherryPie85 3.ICSI/2.PAS (6pv)
Domi (5 IVF:n, yhteensä 18 siirron jälkeen "luomu", scratchingin jälk.)
Helmikuu:
kirsillevauva lahjamunasoluhoito (5pv) (km 8+0)
Taigariina 2.IVF (2pv)
Milli-34 2.ICSI (3pv) (tm)
Maaliskuu:
Anemonee 2.ICSI (6.pv)
Noran 2.IVF/5.PAS (3pv)
AuroraK 1. IVF, 2. PAS
Huhtikuu:
WishingUponAStar 1. IVF 1.PAS (5pv)
BlackCat 1.ICSI 2.PAS (3pv)
julie_ 1.IVF/ICSI/3.PAS (3pv)
Rusakkonen 6.IVF/ICSI (3pv)
rouvaNiisku 1. IVF 3. PAS
Toukokuu:
Millionnea 3.ICSI (3pv) kaksoset
Nipsu_78 4.ivf, 1.pas, (5pv) km
Kirsillevauva (km)
Kesäkuu:
Shelterme
1.IFV 1.PAS
Toiveitakovain80 1.IVF/1.PAS
Jantzu 5. ICSI 1. PAS
Aislinn83 2. IVF
Nonnakka 1.IVF 1. PAS
Nyuu 3. IVF
Elokuu
kirsillevauva. 2.Pas/lahjoitetut munasolut
Syyskuu
Carinem 3. IVF
Lokakuu
Pupuna112 1.IVF
Maris83 1.IVF
Marraskuu
Maikkukoo, 1.IVF, 3 PAS

Listaa päivittäessä klikkaa listan lopusta "vastaa", ja pyyhi pois listan alusta ja lopusta ja kaikki teksti, mitä kahden hakasulkeen [x] välissä on. Lisää omat tietosi listalle eli #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään ja lähetä.

Voit myös pyytää jotakuta muuta muokkaamaan tietosi, kirjoita tällöin päivitettävät asiat erillisenä kommenttina tai oman kommenttisi loppuun. Neuvoa saa aina kysyä:)
 
Koitin taas hieman siivoilla listaa, poistelin tulossa sanoja muutamilta, mahtavaa että hoitokiertonne on alkanut (y)(y)

kertokaa vaan muutkin jos haluatte listalle (y)

@Helinä87 :cry: aiivan uskomatonta, hirveesti voimia ja jaksamista teille!

@janitainen mulle ohjeistettiin että voi pistää samaan aikaan molemmat:)

@Jasmina20 mä niin täällä toivon että siellä on lähtenyt plussa tummumaan! :love::love:

tsemppiä kaikille piinajoille, teillä on loppusuora edessä! toivottavasti saadaan viimestään alkuviikosta iso plussa aalto tänne :love:

itselläni on perjantaina kontrolli, pelottaa kyllä vietävästi että vaikuttaako lääkkeiden vaihto mitenkään, tuleeko enemmän rakkuloita.. (n) toivoisin että saataisiin perjantaina ees vähän parempia uutisia että kasvaisi taas usko ja luotto tähän hommaan. :unsure:
 
@Mohan ikävä kuulla! :( toivottavasti viimeinen inssi toisi teille halutun lopputuloksen!

Voin vastailla omasta kokemuksesta,

Siirto voidaan tehdä ekassa kierrossa jos ei tule esim. minkäänlaisia komplikaatioita keräyksessä tai muuta vastaavaa. Lääkkeet taitaa vaihdella aika laidasta laitaan, itselläni on ollut pistämiseen bemfolaa sekä nyt uudella ivf kierroksella menopuria. Itse en koe että hoidot olisi rankempia kuin induktiot, tai en koe mitään haittaa vaikka joutuukin jatkuvasti piikittelemään. Koen itse ainoastaan että hoidot on rankkoja henkisen puolen takia - sitä toivoo ja pettyy niin paljon tämän matkan aikana. Nää asiat on varmasti tosi yksilöllisiä että miten kukakin kokee. :notworthy: Meillä on tosi lyhyt matka hoitopaikkaan ja töiden ja ajanvarauksien puolesta ei ole stressiä vaan ne sopii hyvin aikatauluihin, nää helpottaa varmasti meidän matkaa.

Toivottavasti vastauksestani oli apua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mohan
@odotuksenodotus Mulla oli myös inhottavaa töissä ja toivoin, että tulisi raskaaksi ja pääsisin edes hetkeksi pois. Nyt oon ollut pari kuukautta uudessa työpaikassa ja aluksi olin niin onnellinen, että aloin miettimään ”tarvitsenko” raskautta enää. Mutta on se äitiyden kaipuu jäljellä, vaikka töissä onkin nyt paljon mukavampaa.

@Tuutikki84 Toivottavasti sulla sattuukin siihen vuodenvaihteen tienoille vähän pidempi kierto, että ovulaatio osuu parempaan kohtaan. (y)

@pcosilainen Toivon perjantaille hyviä ultrakuulumisia!

Täällä mieli niin maassa, että vähän epäilen jo lääkkeiden aiheuttamaa masennusta kun mulla on ollut aiemmin masennuskausia ja vähän pelkäsinkin sitä sivuvaikutusta. Ei siis vain epätoivoa tämän yrityksen suhteen, vaan vähän sellainen ”mitä järkeä missään on” -fiilis. No, hävinnee sitten lääkityksen loputtua.

Toivottavasti muilla piinailjoilla on paremmat fiilikset ja kenties jopa lupaavia oireita? :love:
 
Tämän piinailijan piinailut taisi olla siinä, testi puhdas nega ja vuoto yltyy.. otin jo yhteyttä tyksiin että mitäs sitten. Taisin eilen nähdä testissä varmaan viivan paikan tms. :unsure:
Onneksi kiva viikonloppu tiedossa reissussa niin saa hetkeksi unohtaa nämä asiat. :)
Onko kukaan muu vielä testaillut? Vai olenko ainut aikanen lintu :LOL:
 
Ikäviä uutisia @Helinä87 !:cry: Toivottavasti kaikki sujuu ilman isompia ongelmia! Ja pahoittelut @Jasmina20 ja @pcosilainen :unsure: Ja tervetuloa uudet:) Tuntuu, että täällä on nyt niin paljon uusia, että en pysy enää perässä kommentoinneissa - vaikka käyn montakin kertaa päivässä lukemassa uusimmat jutut, on kännykällä kommentointi sen verran kankeaa, että osallistuminen jää vähemmälle.

Mulla on ihan ihme lääkitys nyt tähän stimulaatiokierrokseen..aloitin loppukierrosta siis viime ke estrogeenin 2x pvä ja viikonloppuna alkoi vuoto ja huomenna aloitan letrot (to-ma) ja pe elonva-pistos. Sitten ensi ke ultra ja sitten pergoverista. En muista kuulleeni, että letroja olisi monellakaan käytetty ivf-hoidossa solujen kasvatuksessa?! Mutta ehkä nämä alkaa olla mun kohdalla näitä viimeisiä keinoja, että laitetaan vaan kaikki mausteet samaan soppaan, jos jollain olisi edes jotain vaikutusta:D Että @Mohan - nämä hoidot ovat niin yksilöllisiä, että ei voi sanoa oikein mitään tiettyä kaavaa, miten kaikki etenisi. Mutta enemmän tämä on kyllä rankkaa henkisesti kuin fyysisesti kun panokset on niin isot.

@Silmu75 - keltarauhashormoni voi kyllä vetää mieltä ihan oikeasti matalaksi joillakin, että voi kyllä oikeasti lääkkeetkin vaikuttaa tohon mielialaan..Toivottavasti tulisi pian piristäviä uutisia plussan muodossa:)
 
@Jasmina20 No minä! :D Ei hermo kestänyt odottaa, ja menin ja "uhrasin" hienon CB Early Detectionin, ja aivan turhaan :( Pp9 ja räikyvän kirkas nega :cry:
Että eiköhän tämä vuosi ollut tässä. Jatkan typerien Lugesteronien tuuppaamista, käyn siellä verikokeessa, ja toivottavasti tammikuun puolessa välissä taas uutta kierrosta aloittamaan. Meillähän ei pakkaseen saatu mitään.

Oli jo niin lupaavia oireita: hillitön väsymys, palelu, olevinaan nuha ja vähän huono olo. Nämä kaikki voisi kyllä hyvin selittyä esim alkavalla flunssalla, tai sitten astuin vain tyylikkäästi Lugesteron-ansaan :LOL:

Onko vinkkejä mitä kannattaisi kokeilla seuraavaksi? Otan varmaan siirron jälkeisen supistelun puheeksi lääkärin kanssa, entä muuta? Suurin ongelma lienee vanhentuneet munasolut, mutta haluaisin silti vielä yrittää pari kierrosta omilla soluilla. Luovutussoluihin pitää sitten kylläkin jostain mystisesti kaivaa rahat...

@Helinä87 Voi ei! Mikä mega huono tsägä! Tsemppiä toipumiseen!

@pcosilainen Jee, sulla on taas toivoa :love: Tsemppiä!
 
Voi @Jasmina20 ja @Emmelie75, eikö täällä nyt kukaan plussaa? :( En kyllä testaa ennen tiistaita, koska en uskaltais luottaa testitulokseen ennen sitä, olisi se sitten kumpi tahansa. Mutta jos olis se odotettu nega, niin en kyllä tiedä miten jaksaisin jatkaa Lutinuksen laittamista. Vielä kun oon tosiaan yrittänyt ottaa lääkkeet kahdeksan tunnein välein, niin nytkin saisi loppuviikon nukkua pidempään muuten mutta ei, herätys joka hemmetin aamu klo 3.30. Tietty menen sitten takaisin nukkumaan kun ei tartte vielä lähteä töihin, mutta ärsyttävää silti.

En kyllä tajua miten erilaisia lääkityksiä näissä hoidoissa käytetään ja millä ne arpoo mitä kenenkin kohdalla kokeillaan? o_O Tietty jos on jo monta siirtoa takana niin varmaan kokeillaan uusia juttuja, mutta muilla tuntuu olevan jo ekalla yrityksellä jotain kiinnittymisen tueksi eikä mulle tarjottu mitään. :cautious:
 
@Emmelie75 joo mulla oli täysin samat oireet, ilmeisesti se lugesteron siis. :ROFLMAO:
Toivottavasti sinä @Silmu75 olet meistä se joka plussaat! (y) ja samat sanat muille!! :)

Ehkä jouluna saisi lahjaksi sen plussan:D tai sit ei.. No ei kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. :ROFLMAO: mulla auttaa muuten usein musta huumori myös näiden asioiden kanssa.. Jotenkin se selvittää ajatuksia paremmin.
 
Pahoittelut tämäkin viesti melkoista ON. En vielä ole niin sisällä teidän nimimerkeistä, niin menee jutut vielä sekaisin... Valitettavan paljon taisi nyt olla pelkkiä negatiivisia uutisia (n)

@pcosilainen hei me taidetaan olla samassa "syklissä"? Mulla on kans nyt perjantaina toinen ultra, ja tiistaina lääkäri epäili, että punktio olisi jopa maanantaina

@jonxu jännä miten erilainen ohjeistus sulla on noiden piikkien kanssa, mulla tosiaan molemmat illalla (se fyre on kyllä ilkeä pistettävä)
 
@janitainen
On kyllä jännä, mulla vielä painotettiin, että täytyy klo 7-9 välillä pistää o_O Joo ja ei ollu kovin kiva, kirveli melkoisesti.

Kävin tänään taas ultrassa, nyt kp 10. Tänään irrotuspiikki ja perjantaina aamulla punktio (jännittää).. Ens viikolla toivottavasti pääsen piinailijoihin :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
@Silmu75 joo, kerrankin ois hyvä jos menkat tulisi myöhässä :D
Noista masennusoireista: ymmärrän hyvin, itselläkin melkein kaikki "ylimääräiset" hormonit - ja etenkin keltarauhashormoni - aiheuttaa alakuloisuutta, mielialan vaihteluja ja itkuisuutta. Siitä syystä e-pillereitäkään en aikanaan voinut syödä, olin koko ajan kärttyinen ja seksihalut meni sen siliän tien.

Tänään itseasiassa tulikin viesti Omapolkuun sieltä Lisääntymislääketieteen klinikalta (siis HUSin, missä ollaan hoidoissa), että jos menkat alkaa 2.-19.12. niin ei voida tehdä siinä kierrossa pakastealkionsiirtoa. Ja mun seuraavien menkkojen ois tarkotus alkaa just 19.12. Hitsi, voiskohan jollain lääkkeillä pitkittää sitä kiertoa edes jonkun päivän eteenpäin... onkohan siitä mitään haittaa, jos niin tekee? Ois vielä Terolutteja ja Primolutteja kaapissa :ROFLMAO:

Harmittaa, jos nyt sit siirtyy kokonaiset kaksi kiertoa eteenpäin se PAS. Alunperin olin luullut, että sen vois tehdä jo heti seuraavasta kierrosta ivf-hoitojen jälkeen :confused:
 
@Tuutikki84, voit varmaan kysyä että onko menkkojen siirtäminen muutamalla päivällä esim. juuri noilla Primoluteilla ok? Luulisi että siinä ei ole mitään ongelmaa, nehän vaan vähän ikään kuin pitkittää keltarauhasvaihetta. Sitten ei tarvitsisi odotella niin pitkään siirtoon pääsyä. Sanottiinko sulle joku erityinen syy miksi siirtoa ei voida heti tähän punktion jälkeen seuraavaan kiertoon tehdä?

Harmillisen paljon negoja täällä :( toivottavasti tilanne kääntyisi pian plussavoittoiseksi! Tsemppiä ja jaksamista kaikille tähän marraskuun pimeyteen!
 
@odotuksenodotus toivottavasti plussaat!!:love:
Lopetin lääkkeet ja tänään kp 1. Ultra aikakin sovittiin jo 3.12 aamulle. Luojan lykky ettei tarvitse pitää välikiertoja passeissa. :) nyt hiljenen hetkeksi jottai päässä pyörisi muutakin kuin hedelmöitys,pas,lugesteron ja muut sanastot. :LOL: Käyn kyllä kurkkimassa piinailijoiden tilanteita!
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
Heippa naiset! Mä olen täällä ketjussa aiemmin pari viestiä kirjoittanut ja palaan taas takaisin. Viime alkionsiirto siis epäonnistui ja nyt on uusi alkio siirretty 12.11 ja testipäivä on 26.11.. @Silmu75 on siis samassa veneessä mun kanssa ❤ Mulla ei ole ollut mitään raskausoireita joten ajattelen tämän olevan taas negakierros.. yksi asia on kuitenkin tullut mun elämään! Mystinen päänsärky!! Siis TODELLA KOVA SELLAINEN! On kestänyt tämän viikon eli nyt kolme päivää. Tänään jouduin menemään ensiapuun asian vuoksi. Onko siis mahdollista että alkanut raskaus laukaisisi migreenin?!? Ja juu, lääkäristä ei saanut mitään kunnon diagnoosia eikä oikein juuta eikä jaata..
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Heippa naiset! Mä olen täällä ketjussa aiemmin pari viestiä kirjoittanut ja palaan taas takaisin. Viime alkionsiirto siis epäonnistui ja nyt on uusi alkio siirretty 12.11 ja testipäivä on 26.11.. @Silmu75 on siis samassa veneessä mun kanssa ❤ Mulla ei ole ollut mitään raskausoireita joten ajattelen tämän olevan taas negakierros.. yksi asia on kuitenkin tullut mun elämään! Mystinen päänsärky!! Siis TODELLA KOVA SELLAINEN! On kestänyt tämän viikon eli nyt kolme päivää. Tänään jouduin menemään ensiapuun asian vuoksi. Onko siis mahdollista että alkanut raskaus laukaisisi migreenin?!? Ja juu, lääkäristä ei saanut mitään kunnon diagnoosia eikä oikein juuta eikä jaata..
Mikä lääkitys sulla on? Mulla sekä Progynovan että Lutinuksen haittavaikutuksissa lukee päänsärky - mutta siis toivotaan toki, että se on sulla hyvä merkki! (y) Enkä siis tiedä miten kovaa päänsärkyä hormonit voi aiheuttaa, ei ehkä ihan migreenitasoista? Eihän tässä vaiheessa välttämättä olis mitään oireita, että sen takia ei ainakaan kannata luovuttaa. :)
 
Mikä lääkitys sulla on? Mulla sekä Progynovan että Lutinuksen haittavaikutuksissa lukee päänsärky - mutta siis toivotaan toki, että se on sulla hyvä merkki! (y) Enkä siis tiedä miten kovaa päänsärkyä hormonit voi aiheuttaa, ei ehkä ihan migreenitasoista? Eihän tässä vaiheessa välttämättä olis mitään oireita, että sen takia ei ainakaan kannata luovuttaa. :)

Mulla on käytössä Lugesteron 200mg 2x päivässä. Tätä ollut ennenkin kuten muutama alkionsiirtokin ja ennen ei ole ollut ongelmaa.. olen myös raskautunut (ei lasta silti) ja näissäkään kierroissa ei mitään tällaista. Todella pelottavaa kyllä kun kivut ovat oikeasti pahat! Enkä tykkää käyttää lääkkeitä kun piinapäivät päällä.. mut pakkohan sitä parasetamolia on tankata.. kiitos @Silmu75 vastauksesta ja tsemppiä sullekin piinapäiviin!
 
@Jasmina20 No minä! :D Ei hermo kestänyt odottaa, ja menin ja "uhrasin" hienon CB Early Detectionin, ja aivan turhaan :( Pp9 ja räikyvän kirkas nega :cry:
Että eiköhän tämä vuosi ollut tässä. Jatkan typerien Lugesteronien tuuppaamista, käyn siellä verikokeessa, ja toivottavasti tammikuun puolessa välissä taas uutta kierrosta aloittamaan. Meillähän ei pakkaseen saatu mitään.

Oli jo niin lupaavia oireita: hillitön väsymys, palelu, olevinaan nuha ja vähän huono olo. Nämä kaikki voisi kyllä hyvin selittyä esim alkavalla flunssalla, tai sitten astuin vain tyylikkäästi Lugesteron-ansaan :LOL:

Onko vinkkejä mitä kannattaisi kokeilla seuraavaksi? Otan varmaan siirron jälkeisen supistelun puheeksi lääkärin kanssa, entä muuta? Suurin ongelma lienee vanhentuneet munasolut, mutta haluaisin silti vielä yrittää pari kierrosta omilla soluilla. Luovutussoluihin pitää sitten kylläkin jostain mystisesti kaivaa rahat...

@Helinä87 Voi ei! Mikä mega huono tsägä! Tsemppiä toipumiseen!

@pcosilainen Jee, sulla on taas toivoa :love: Tsemppiä!
Heti alkuun pahoittelut nega testistä :(
Itselläni oli toinen stimulaatio kierros menossa ja 5 alkion siirtoa takana.1 km oli heti ekasta pas,sista.
Lääkäri ei ollut enään kauhean positiivinen omien solujen suhteen,olisi halunnut tehdä alkioiden kromosomitutkimuksen ja era testin stimulaation jälkeen.Mutta me päädyimme mieheni kanssa kokeilemaan tuoresiirtoa ensin.Ja kyllä ainakin vielä voin sanoa että kannatti(y)menen huomenna verikokeisiin,kaikki testit on viimiset 5 päivää ollut plussana ja virallinen testipäivä on perjantaina.
Mutta asiaan itse lueskelin paljon mistä lapsettomuus yms saattaa johtua niin törmäsin monesti että keliakia ja edes vähän herkistynyt nainen saattaa kärsiä lapsettomuudesta.Joten lopetin kuukaudeksi täysin viljatuotteet,ja olo minulla ainakin oli paljon helpompi kun ei tullut turvotuksia.Ikinä minulle ei ole keliakiaa todettu mutta kokeilin nyt kuitenkin.Ja toinen mitä lisäsin oli rauta jotain aloin ottaa joka toinen päivä.
En tiedä oliko nämä nyt avaimet plussaan ja stimulaatiossa saatiin alkioita pakkaseen enemmän tällä kertaa.Mutta kaikkea kanneettee kokeilla;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuutikki84
@Jasmina20 Jep, on tämä niin absurdia touhua että pakko on yrittää repiä edes jotain huumoria tästä :LOL:
PAS:t hyviä kun voit heti epäonnistumisen jälkeen tykittää uuden yrityksen kehiin (y)

@Silmu75 Mulla ainakin keltarauhashormonit vetää mielen matalaksi. Siirtopäivän iltana varoitin miestä että saatan olla lievästi rasittavaa seuraa seuraavat kaksi viikkoa, koko ajan itkettää tai v***uttaa, ja yleensä vielä yhtä aikaa :D
Mies tosin epäili että se johtui kuumtelemastani Jouluradiosta ;)

@odotuksenodotus Kiitos myötätunnosta :love: Olet reipas kun odotat viralliseen testipäivään, ja toivon sydämestäni että plussaat :love:

@Annukka. Kiitos myötäelämisestä. Ja rohkaisevan tarinasi jakamisesta :)
On tämä sellaista tunnemyrskyä, yhdessä hetkessä on aivan murheen alhossa, ja sitten kuitenkin tietää että tarvitaan vain se hyvä tsägä ja kaikki meneekin hyvin. Tsemppiä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Annukka.
Täällä on kyllä monella nyt jännät paikat, toivottavasti plussia satelee! :)

Oma tilanne heittikin taas sitten häränpyllyä. Yllättäen kilppariarvot olivat kontrollissa pielessä, vaikka oireita ei ole ollut. Veikkaan että viime kiertojen hormonilääkkeet ovat tehneet tuon. Suunniteltua PASia ei nyt sitten tehdäkään vielä tähän kiertoon, vaan yritetään saada kilppariarvot ensin korjaantumaan. Onneksi kyse ei ollut kovin isosta heitosta. Mutta joka tapauksessa näyttää siltä, että seuraava siirto menee ensi vuoden puolelle. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: jonxu
@Nuttu92 eikä! :unsure: onko kuitenkin mahdollista että vielä joulukuussa kerkeäisi?

@Tuutikki84 ehdottomasti kannattaa kokeilla! (y)

@jonxu tsemppiä punktioon ja pian alkavaan piinailuun! ;)

@janitainen no niinpäs ollaan! (y) mä veikkailen kans että mulla on ensi viikon perjantaina punktio.. toivottavasti!

@Jasmina20 sama! tulispa joululahjaks nyt sit vaikka tänä vuonna se plussa:D ja musta huumori toimii! tsemppiä sulle sinne <3

kiva kun on palstalla paljon kirjottelijoita, vaikka toivoisinki että plussaisitte kaikki mahdollisimman pian :love: plussatuulia piinailijoille ja tsemppiä muille!
 
  • Tykkää
Reactions: Tuutikki84 ja jonxu
@pcosilainen pahasti näyttää siltä, että joulukuun potentiaaliset siirtopäivät menee just pyhien tienoille, että tuskin tuolloin onnistuu. Lisäksi kilppariarvot pitäisi saada korjaantumaan siihen mennessä. Olen nyt asennoitunut siihen, että tammikuussa uusi yritys. Toki yritämme siirtoa vielä seuraavassa kierrossa ennen vuoden vaihdetta, jos vain tähdet ovat kohdillaan.
 

Yhteistyössä