@Jantzu , onpa hienoa että saatte vielä yhden hoitokierroksen julkisella!
Toivottavasti pitkä kaava toisi teille hyviä tuloksia.
@justhope , kyllä mun mielestä jo kolmen epäonnistuneen siirron jälkeen voi ERAa harkita. Onhan se tietysti iso taloudellinen kirpaisu (noin tonnin luokkaa suunnilleen) varsinkin kun hoidot jo muutenkin maksaa.
@Mariah33 , onnittelut hienosta painonpudotuksesta! Yritän ottaa mallia.
@kate_koo tervetuloa mukaan! Olipa huono tuuri ekassa hoidossanne.
Pääsettekö tekemään uuden hoidon heti seuraavaan kiertoon?
@vipe1986 ihanaa, onnittelut hyvästä veritestituloksesta!
@Lallastiina , sullahan on kuitenkin vielä monta päivää varsinaiseen testipäivään? Voisko olla että ne aiemmat viivat olisivat olleet irrotuspiikin jäänteitä ja nyt poistuneet, mutta "oikeaan" viivaan vielä mahdollisuus? Pidetään peukkuja että sieltä kuitenkin vielä plussa tulisi.
@millionnea , tsemppiä odotteluun ja sumutteluun!
Minäkin olen nyt tehnyt kaikenlaista mikä pitää sitten jättää väliin kun alkio on kyydissä: punaiseksi jätettyä pihviä, salmiakkia, viikonloppuna pari olutta...
@Anemonee , voi itku jos sulta nyt peruuntuu tämä hoitokierros. Turhauttavaa kun on niin vaikeasti ennakoitavissa oman kropan toiminta. Mulla esim. ei koskaan omat tuntemukset kerro mitään siitä mitä oikeasti tapahtuu, joten aina on vähän ylläri mitä ultrassa milloinkin näkyy.
@neppari123 pahoittelut negasta.
Teitkö kuitenkin tänään vielä uuden testin?
@Nipsu_78 , hyvä että suunnitelmat selvät, toivottavasti alkaa vuoto pian ja pääset aloittamaan!
@hillan_kukka älä vielä lannistu! Kannattaa ottaa uusi arvo niin näkee mitä tahtia on nousussa. Yksittäisessä arvossahan voi olla tosi iso vaihtelu henkilöiden ja raskauksien välillä.
Mulla siirtopäivä lähestyy (perjantai). Suhtaudun luottavaisesti siihen että nyt saan alkion kyytiin, koska ovat valmiita blastoja eli vain sulatuksesta pitää selviytyä, ja käsittääkseni nykyään on todella harvinaista että alkiot sulatuksesta kärsii. En oikein tiedä miten päin olisin, toiveet ovat aina korkealla mutta sen verran pettymyksiä tullut vastaan, että samanaikaisesti miettii, miten tämä nytkään voisi onnistua. Inhottaa jo etukäteen se tyly tunne jos vuoto alkaa jo ennen testipäivää tai jos saa taas tuijotella negaa.