Laiskasti ehtinyt tänne kirjoittaa, joka päivä kuitenkin käynyt juttuja lukemassa.Kommentoin nyt vielä vähän vanhojakin kirjoituksia.
@Jantzu voimia toipumiseen. Ikävää, että tilanne päättyi noin
@Domi ymmärrän, ettei sitä jaksa loputtomiin tsempata esim ruokavalion suhteen, varsinkaan, jos siitä ei ole mitään näyttöä, että auttaisi. Mulla alkaa jo ensimmäisessä hoitokierroksessa usko loppua, että onko tästä salaatin kiskomisesta ja karkkilakosta mitään hyötyä, ylipainoa kun ei mullakaan ole. Sitä vaan on yrittänyt kaikesta syytä tälle lapsettomuudelle hakea, niin sen takia ruokavaliomuutoksiakin olen tehnyt.
@Piikkinen onko sulle sanottu syytä, miksi ei kannata kohdun läpi punktiota tehdä, minkälaista haittaa siitä voisi olla, tai liittyykö se endoon? Mietin kun mulla toinen puoli jouduttiin vaikean sijainnin takia ottamaan osin kohdun läpi, mutta se siis kyllä punktoitiin kuitenkin, vaikka hankalaa ja kivuliasta olikin. Endoa mulla ei ole. Toimenpiteen jälkeen laitettiin suoneen parit antibiootit estämään tulehdusta, kun ylimääräistä ronkintaa tarvittiin.
@BabyMaybe samanikäisiä ollaan, ja vähän samantyyppinen tarinakin, vasta vanhemmalla iällä ollaan mekin tavattu. Kuitenkin ehdittiin muutama vuosi luomusti yrittää. Mulla munasoluja ja alkioita saatiin hyvin, mutta silti vaan 1 pakkaseen, että eipä se määräkään paljon lohduta, jos laatu on heikkoa
Omaa napaa: punktion jälkeinen kierto venyi megapitkäksi. Ovisplussa muutama viikko sitten digitestiin oli väärä hälytys. Odotin menkkojen alkamista pari viikkoa plussan jälkeen, mutta menkkojen sijasta sainkin uuden plussan ovistestiin, ja tällä kertaa se täsmäsi oireisiin. Ärsyttää, kun ensimmäiseen testitulokseen luotin ja sen perusteella laskeskelin, koska pas tehdään ja järjestin kyseiselle viikolle kevyemmän työviikon, ja nyt sitten siirto menee kaksi viikkoa myöhempään ja silloin työkalenteri aivan täynnä
Pitkien etäisyyksien takia pas:ia varten pitäisi saada koko päivä vapaaksi.
Piinailijoille tsemppiä, toivottavasti tärppejä tulee