Heippa moi!
Ihan eka suuresti syvältä sydämestä
Jantzulle voimia ja pahoittelut. Kuulosti aivan samalta kun minun alkuvuoden hässäkkäni, niin väärin. Viivat oli vahvoja ja vahvistui vaikka vuoto oli alkanut ja eka arvo oli suorastaan loistava, mutta toinen sit vähän (hyvin vähän) huonompi.. ja vielä viikko siitä ei ollut kauheasto puonnut. Mulla ultralla löytyi kohdusta "lityistynyt" ruskuaispussi tai joku, mutta sit toisessa ei enää mitään, näillä "tuomio" tuulimunasta.. mulla ainakin sit ihan itsestään vuoteli tyhjäksi, eikä ollut ihmeemmin kipuja eikä runsasta vuotoa kun oli jo niin pitkään vuodellut ennen ku lopulta lääkkeet lopetin.
Onnea plussista, niitäkin oli tullut "yllättävän" paljon
En muista nyt mitä kukakin oli kysellyt/kirjoitellut vaikka kaiken läpi luin. Vastailen mihin muistan.. vaikka ei ehkä enää ole kysyjälle ajankohtaisia asiat, mutta jos jollekkin uudelle apua on. Eli niistä ilmakuplista, ei se tosiaan kun ihon alle laitetaan eikä suoneen, niin just ole. Gonapeptylistä en ainakaan oo poistanut. Joku kynä on missä ekalla kerralla pitää vähän "ruiskauttaa" ennen käyttöä.. mutta ei varmaan ainakaan mene väärin jos ohjeen mukaan tekee..
Öööhh.. mitähän sit piti.. aivojumi.. Aah, ainakin kesätauko asia.. joissain yksityisillä on, mutta ei kai kaikissa, joten kannattaa kysäistä. Missä me ollaan niin on labra nimenomaan heinäkuussa, vai oliko nyt jotenkin 7.7-12.8 tai jotain sellaista kiinni.. ei siis punktioita tai siirtoja sinä aikana.
Niin ja alkioiden sulatus, meillä on tasan 1 kuukahtanut sulatukseen (jonka lisäksi 2 joita kunnallisella koitettiin jatkoviljellä, mutta nekin sit vasta myöhemmin, selvisivät sulatuksesta) eli 19 alkioista 1.. eli sen mukaan ei se kauheen yleistä olisi. Mutta toisaalta kun oli niistä onnistumis prosenteista, niin ei kyllä ihan nekään meihin päde..
No omaa napaa sit.. meillä siis jälleen pakkanen tyhjä. Itse jo vähän sillä linjalla meinasin olla et turha enää rahaa tuhlata "ilmaan".. mutta mies nyt oli sitä mieltä et eihän se ilmaan mene kun ei voi luovuttaakkaan (vähän outoa, koska minä ole se joka on aina lapsen halunnut ja hän ei niinkään edes pidä lapsista.. ja oon josku pelännytkin et mitähän sit jos oikeesti tulis lapsi, oisko se sille liian suuri muutos/shokki, tajuuko se miten elämä muuttus, saa kuitenkin nyt hyvin vapaasti mennä jne) No kuitenkin, siis IVF nmr. 5 here we come! (se siitä etelän lomasta, ellei mies haluu kustantaa sitä silti
) Tänään lääkäri soitti ja suunnitelma olisi että jopa jo vkl 23 olisi punktio.. jos saan työ jutut onnistuu, punktion varmaankin, mutta jos pitäs käydä folli ultrakin 250km päässä niin voi olla hankala (niin paljon jo asiakkaita niinä päivinä), viimeksi halus vikan ultran ite kattoo, nyt en tietenkään tajunnut sitä puhelimessa kysyy, kun jotenkin olin niin hämmentynyt et onnistuu jo kesäkk, kun luulin et menis vähän pidemmälle, jolloin ei ois oikeen onnannut.. Nyt kysymys onko kellään kokemusta lääkkeestä nimeltä PERGOVERIS? Se tulee mulle nyt menopurin tilalle (en oo ees vielä kerennyt googlata
).. jotain sanoi et "puhtaampi" tuote.. jotenkin erilainen vaan pistää, niin meinas et ei laita, kun en käy siellä ennen kun alkaa, mut sanoin et enköhän selviä.. nostelen nyt ees millin toiveita et tää ois nyt the lääke ja toisaalta aina ollut punktiot syksyllä, niin jos kesä, aurinko jne nyt sais aikaan ees sen yhen super alkion meille joka tarttus ja pysys.. nyt la jo aloitan primolutit.
Sori maratooni kirjotelma..