Kiitos kaikille
Aattelin eilen vielä etten jaksa vähään aikaan täällä ehkä kirjotella jne. mutta pakko oli taas tulla lueskelee!
Vointi on ollut yllättävän hyvä. Kohtu on tyhjentynyt rytinällä eilis illan ja yön aikana. Nyt on vuoto rauhottunut, ja pääsin jo vähän ulos käppäilee. Jospa se tästä! Raskausoireet hävinneet melkein jo kokonaan, ja olo jotenkin pirteempi, kuin viime aikoina. Outoa kun ei ees itketä
Ehkä mä jotenkin sisimmässäni tunsin ettei kaikki ollut kunnossa, niin tulos ei tullut niin järkytyksenä, tai sitten mä tässä joku päivä vasta romahdan kun tajuan. Ja niinku
@kop kop sanoit tosta odottelusta, niin onhan tää ihan perseestä! Eikai siinä jos näitä siirtoja vois tehdä vaikka ees parin viikon välein, niin oisko se helpompaa
mut näillä mennään!
Mitäs muuten nuo sumuttelut tekee? Mulle ei ikinä ole semmosista puhuttu tuolla klinikalla. Toki on eri hoitosuunnitelmia, mutta siis onko niissä sumulääkkeissä sitä progesteronihormonia, vai estrogeeniä, vai mitä? ja onko niiden rinnalla muita lääkkeitä sitten esim. siirron jälkeen?
@Domi tsemppiä hoitojen odotteluun! Saako muuten udella, että miksi n. 5 vkon päästä vasta siirto, jos sumuttelut alkaa 9.3? Onkos tuo nyt sitten se pitkä kaava? Minä oon niin tietämätön näistä vielä
Itselläni vissiin sit vaan tehty aina lyhyellä kaavalla.
Mä oon käyttänyt vaan läppäriä täällä käymiseen. Helppo kun mulla nuo sisäänkirjautumistiedot tossa valmiina, enkä ehkä ees muista mun salasanaa, niin ei oo tullu luurilla kokeiltua
Tässä ainakin ärsyttävää on se, että jos vaikka tykkään jonkun kommentista, niin sit sivu pomppii sen jälkeen eestaas ylösalas jonku aikaa, ennenkuin pystyn taas tekemään mitään. Meni varmaan 5 minsaa eilenkin illalla, kun peukutin teidän tsemppejä...joka peukun jälkeen piti odottaa että tää sivu palaa takas siihen kohtaan mihin jäin
Paskan möivät!