Nyt tulee kauhean omanapaista päivitystä, mutta jos joku jaksais lukea läpi ja vielä ottaa kantaakin... please
Mä olen ihan hukassa, en tiedä mitä pitäisi tehdä.
Mullahan on PASin jälkeen tullut tyhjennysvuoto ja nyt odottelen Primolutien jälkeistä vuotoa alkavaksi, ihan näinä päivinä.
Mulle on varattu poliaika 13.5, seuraavan hoidon suunnittelukäynti, tarkoitus on kesäkuussa alkaa pistelemään piikkejä vatsamakkaroihin.
Olen ollut jotenkin taas todella syvissä vesissä muutaman päivän, kun olen aamuisin käynyt puntarilla.
Paino vaan nousee koko ajan! Siis ihan sama, mitä teen, mitä syön, paino nousee tasaisen tappavaa tahtia, tänä aamuna taas kilon enemmän kuin eilen aamuna ja bmi huitelee taivaissa, että saisin painon bmi:n jolla saisin ylipäänsä hoitoja, mun pitäisi tiputtaa 7 kg. kaksi viikkoa aikaa. olen oikeasti ollut samankaltaisessa tilanteessa aiemminkin, ja saanut ko. painomäärän nopeasti pois esim nutraamalla mutta maksakokeissa on arvot olleet sitten päin helveteä, sillä nuo litkut ihan selkeästi nostivat alat-arvoani.
Joo, saisin painoa nopeasti pois noilla litkuilla, mutta a) mua ei kiinnosta b) en halua rasittaa maksaa c) onko mitään järkeä?
Mun pitäis ihan oikeasti saada aikaan jonkunlainen pysyvä elämänmuutos, mutta mä en tiedä miten? mitä mun pitää jättää ruokavaliosta pois, että aineenvaihdunta nopeutuu? liikuntaa pitäisi lisätä rutkasti, sen tiedän itsekin, mutta mitä tälläinen läskipallero voisi harrastaa tehokkaasti ja vielä lapsen kanssa? mulla on toi skidi aina mukana, kun mies tekee paljon töitä.
Klinikan kesätaukokin pukkaa päälle heinäkuussa, eli mulla olis tässä taas kerran aika pitkä tauko. toukokuun ekat menkat, toukokuun tokat, kesäkuun ekat, - tokat, heinäkuun ekat ja tokat.
Kaikenlisäksi mulla alkaa huomenna erään kielen opiskelu, ja opinnot kestävät intensiivisesti koko toukokuun, loppuen tenttiin kesäkuussa. Mä haluaisin keskittyä kokonaan siihen enkä mihinkään laihduttamiseen ja pusseilla kituuttamiseen. Eihän mun päähän edes jää mikään, jos mä jotain pusseja vedän?
Mitä ihmettä mä teen? Mies on ihan fine ajatuksen kanssa, että siirretään hoitoja, tää olis nyt kumminkin jo toka ivf ja eiks kunnallisella saa sen kolme?
Mulla olis täs aikaa kesällä liikkua, satsata vitamiineja, nauttia kesästä ja laihduttaa...
Miksi tää on niin vaikeaa????
edit. ja niin, mullahan on kilpirauhasen vajari, ja siihen lääkitys ja hyvä hoitotasapaino.