Kop kop ei se ovitrelle ainakaan tummenna niitä testejä, se on ihan varma, joten kyllä siellä kuule jotain on meneillään ihan varmasti
mitä nuo tekstittömät (missä ei lu hCG) testit on? näyttäis samalta kun nuo sofi one stepit mitä tilasin ison nipun itelleni. Ne on vähän sellaisia itsensä rääkkäämistikkuja kun tosi hailua antaa aina, erityisesti verrattuna PC:iin
Kesäheinä ei mullakaan ole mitään mitä voisi oikeasti kutsua oireiksi. Ei ollut viime kerrallakaan kyllä vaikka testit vielä ehti tummumaan muutaman päivän ennen haalenemista. Olen jotenkin aina kyitenkin arvellut että mulla ei välttis kauheasti olisi oireita kun ei niitä mistään muustakaan tule oikein. Ehkä sitten jos ikinä pääsis etenemään raskausviikoilla niin vois jotaa, mutt siis tää on vaan ihan fiilis. Jotain vaimeaa kivistystä mitä on ollut muulloinkin, ja sitä ruskeaa pisteilyä ennen muistaakseni illalla yhdestä kohtaa tuikki jonkin aikaa mahasta. Rinnat ei ole tullut kipeiksi ollenkaan nyt tällä kertaa kun lugemäärä on niin pieni.
Kai sen pystyis laskemaan milloin mikäkin määrä ovitrelleä on hävinnyt kehosta mutta mä en osaa
Nenna hyvä että pääsette hommiin taas! onko teillä ruuhkan takia vai miksi ollut, että kahdet menkat pitää ennen PAS:ia tulla? kuulostaa aivan liian pitkältä ajalta odottaa
Voi hitto, ostin työpaikan viereisestä cittarista PC:n, mutta kammottaa ajatus päiväpissasta testaamisesta jotenkin. Viimeksi testasin pp8 päivällä PC:stä selvän haamun, joten hyyyyvin aikaista nyt. Mutta toisaalta kyllä nuo mun sofit on 25 vahvuuksisia myös. No siis ja uudestaan testaaminen kammottaa, jos tuo haamujen esiäiti tuosta vielä häviää niin en haluais tietää